SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Geweldige timing om weer in dit topic te kijkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:19 schreef essnhills het volgende:
Ik had een TT over baarmoedersnujtjes verwacht
Goede tips, dankjewelquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog geen knappe mixer
Wil er wel 1 uiteraard
KitchenAid is een prima merk. Degelijk, goed te repareren ook. Maar je moet eerst even goed inlezen over wat je wilt en waar je het voor wil gebruiken.
Dingen ben duur en alles.
Ik lees ook goede dingen over de mixers van Maxima, maar die zijn ook niet goedkoop
Een ander goed merk is Kenwood.
En de Bosch Mum series heeft goede apparaten.
Allemaal goede opties volgens mij, maar het is een beetje afhankelijk wat je wilt.
En over hoe groot je hem wil hebben.
Groter is niet altijd beter, sommige mixers doen het dan niet goed als je (normale) te kleine porties maakt dus lees ook vooral veel reviews daarover. Bij sommige is dat geen probleem en die doen het ook goed bij kleinere porties, maar dat is niet voor allemaal zo.
Volgende keerquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:19 schreef essnhills het volgende:
Valt te verwachten hierquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geweldige timing om weer in dit topic te kijken
Dat leek me geen goed visitekaartje voor deze SC.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:19 schreef essnhills het volgende:
Mum! Mum! Mummy! Mommy! Momma! Loïs!quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://www.bosch-home.nl(...)s/mum-keukenmachines
je wat?quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze willen toch even je baarmoedersnuitje checken.
Fietst ook altijd meteen weer zo chill als de banden weer goed opgepompt zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwe bandjes op de fiets rijden fijn.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toch wel 1-2x per week. Maar zou 'm in een kast zetten want er staat al genoeg op het aanrecht![]()
Misschien heeft @:ygritte er eentje? Dat lijkt me wel iemand ervoor.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, maar zou ik wel weer moeten doenEnige wat ik deed voor ik griep kreeg naast letten op eten was wandelen. Naar de sportschool word 'm sowieso niet
Oh das vervelend. En bv een zwembad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook. Mijn vorige banden waren vrij glad aan het worden en de binnenband voor was lek bij het ventiel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Fietst ook altijd meteen weer zo chill als de banden weer goed opgepompt zijn.
Zou t wat uitmakenquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat leek me geen goed visitekaartje voor deze SC.
Zou dat best handig vindenquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, hé. KitchenAid.
Erg fijn en degelijk tot nu toe. En het feit dat ze nog net niet een accessoire maken om de was mee op te vouwen is ook wel tof.
Oeiquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ook. Mijn vorige banden waren vrij glad aan het worden en de binnenband voor was lek bij het ventiel.
Allemaal Timmerfrans stemmenquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
“Meest rechtse kabinet ooit”![]()
Dankjewel Greet, Rutte 5 is een topsucces
Kut hè democratiequote:Op woensdag 29 januari 2025 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
“Meest rechtse kabinet ooit”![]()
Dankjewel Greet, Rutte 5 is een topsucces
Dit is correctquote:
of daar. Afhankelijk van het perspectief. Voor mij ben ik hier, maar voor jou ben ik daarquote:
Wowquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
of daar. Afhankelijk van het perspectief. Voor mij ben ik hier, maar voor jou ben ik daar
Nou iig niet kutterquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kut hè democratie![]()
Wat had je gedacht dan hoe het zou gaan?
Ligt aan de nationaliteitquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik vergeet soms dat mensen met een tweede nationaliteit ook gewoon 100% nederlands zijnzo lullig
Briefje op de deur 'ben even naar de supermarkt, met 10 min terug. Wil je ook wat? Stuur een berichtje naar 06-amapama. xoxoxo'quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:58 schreef Ama het volgende:
Ik wil naar de supermarkt maar de woningbouw komt ergens tussen 12:30 en 17:30.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Briefje op de deur 'ben even naar de supermarkt, met 10 min terug. Wil je ook wat? Stuur een berichtje naar 06-amapama. xoxoxo'
waarom?quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt aan de nationaliteit
Weet niet of dat zo is bij mijquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt aan de nationaliteit
Oh, ja. Limburgs. Dat is wel naar ja.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet of dat zo is bij mij![]()
Dit was een limburger met accent met ook een arabische nationaliteit. Echt super naar
Ik ken iemand uit Sierra Leone die ook Fries spreekt. Nee, niet geadopteerd, vooral geïntegreerdquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit was een limburger met accent met ook een arabische nationaliteit. Echt super naar
inb4 'zijn toch ook buitenlanders'quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ja. Limburgs. Dat is wel naar ja.
Oh geïntegreerd, dat lijkt me wel interessant hoe zoiets dan gaat. Ligt er vast ook aan op welke leeftijd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken iemand uit Sierra Leone die ook Fries spreekt. Nee, niet geadopteerd, vooral geïntegreerd
Oh dat heb ik ook een keer gehadquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maak jij er brooddeeg mee? Ik lees nu dat brooddeeg blijkbaar een ding apart is omdat van veel mixers de motor niet sterk genoeg is en je je mixer ermee kapot maakt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vind duur nog wel meevallen als het de levenduurverwachtingen een beetje goedmaakt. Over jaren uitgesmeerd is het verschil niet zo groot. Als je hem dan nog kan repareren en langer kan gebruiken ook, yay.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat een kat geboren in een paardenstal geen paard is.
Nee maar snap het welquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inb4 'zijn toch ook buitenlanders'
[..]
Oh geïntegreerd, dat lijkt me wel interessant hoe zoiets dan gaat. Ligt er vast ook aan op welke leeftijd.
Deze persoon was gewoon in Nederland geboren. Ik ben niet rascistisch en dat weten de mensen hier gelukkig ook wel, maar dit zijn wel rascistsiche opmerkingen vind ik
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook een keer gehad
Deed een minor in Wageningen, samen met een vriendin. Allemaal nieuwe mensen verder.
En er was zo'n hele mooie jongen, gekleurde huid, Indo achtergrond denk ik.
En toen trok ie zijn mond open: nog net geen plat Brabants accent
Vriendin en ik hadden allemaal dezelfde reactie: dit klopt niet bij elkaar
quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok Donald.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja Wageningen Uni was leukquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
En Wageningen uniIk vond het ook superrr lastig om indo's met een hoofddoek uit elkaar te halen
. Maar toen zei een indo-meisje met hoofddoek dat zij precies hetzelfde had met bij Nederlanders
![]()
Veel te weinig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
Zien jullie alleen maar blanke mensen ofzo?
Ja.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
Jong in Nederland komen, een status krijgen en dan in een klein kut dorp in Friesland belanden. In de verre omtrek ben je de enige die dan geen Hidde, Djurre of Jitse heet, Maar Hidde, Djurre en Jitse praten wel altijd Fries en jij dan dus ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inb4 'zijn toch ook buitenlanders'
[..]
Oh geïntegreerd, dat lijkt me wel interessant hoe zoiets dan gaat. Ligt er vast ook aan op welke leeftijd.
Deze persoon was gewoon in Nederland geboren. Ik ben niet rascistisch en dat weten de mensen hier gelukkig ook wel, maar dit zijn wel rascistsiche opmerkingen vind ik
![]()
![]()
De omgeving waar ik woon is niet echt een afspiegeling van de Nederlandse samenleving.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
alleen maar blank ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De omgeving waar ik woon is niet echt een afspiegeling van de Nederlandse samenleving.
Wel lekker wonen zekerquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De omgeving waar ik woon is niet echt een afspiegeling van de Nederlandse samenleving.
Discriminatie!quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie hier teveel blanke mensen
dat het even duurt voordat het is geland wat je nu eigenlijk hoortquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee maar snap het wel
Denk dat het ook deels kwam omdat het ook een voor ons ander Nederlands accent was dan dat we gewend waren?
Denk het?quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja Wageningen Uni was leuk
Ja net wat je gewend bent een beetje?
Ik klaag niet…quote:
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat het even duurt voordat het is geland wat je nu eigenlijk hoort
Stom hequote:Op woensdag 29 januari 2025 14:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jong in Nederland komen, een status krijgen en dan in een klein kut dorp in Friesland belanden. In de verre omtrek ben je de enige die dan geen Hidde, Djurre of Jitse heet, Maar Hidde, Djurre en Jitse praten wel altijd Fries en jij dan dus ook.
Zoiets.
De eerste keer moest ik ook even een ‘doe jij eens even normaal’ check bij mijzelf doen.
Niet regelmatig naar het lukt tot nu toe wel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maak jij er brooddeeg mee? Ik lees nu dat brooddeeg blijkbaar een ding apart is omdat van veel mixers de motor niet sterk genoeg is en je je mixer ermee kapot maakt.
ja dat gevoel heb ik ook met alleen maar blanke inwoners om mij heenquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Ohh, ik vind die verschillende nationaliteiten echt een verrijking. Maar ik woon ook niet in Ter Apel ofzo.
En in het boerendorp in brabant waar ik vandaan kom/mn ouders nu wonen is echt alles blank. Dat vind ik zooo saai
Mja, je houdt mensen op basis van bepaalde kenmerken uit elkaar. Bijvoorbeeld haarkleur/kapsel, ogen, mond, neus enzoquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het?Vond het echt een grappig inzicht want ik dacht echt 'hoezo zie je dat verschil niet' maar dat had zij net zo bij mij
daar leer je niks meer van, iedereen doet hetzelfdequote:Op woensdag 29 januari 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat gevoel heb ik ook met alleen maar blanke inwoners om mij heen
Ik dacht dat er dit stond.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik klaag niet…
Er zijn wel steeds meer mensen uit andere gebieden die Nederland ontdekken dat het hier heerlijk wonen is.
WATquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
Voor wat het waard is, las ik voor de aankoop van m'n blender op het internet ook berichten van mensen die de motor in hun Vitamix lieten doorbranden. Als ik naar de mijne kijk vraag ik me af of die mensen beton aan het blenden waren. Beetje gezond omgaan met spullen helpt nog het meeste denk ik.
Je hebt wel hele hoge verwachtingen zegquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
Voor wat het waard is, las ik voor de aankoop van m'n blender op het internet ook berichten van mensen die de motor in hun Vitamix lieten doorbranden. Als ik naar de mijne kijk vraag ik me af of die mensen beton aan het blenden waren. Beetje gezond omgaan met spullen helpt nog het meeste denk ik.
Het interesseert me echt geen zak eigenlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Ohh, ik vind die verschillende nationaliteiten echt een verrijking. Maar ik woon ook niet in Ter Apel ofzo.
En in de boerendorpen in brabant waar ik vandaan kom/mn ouders nu wonen is echt alles blank. Dat vind ik zooo saai
Dit denk ik ook, denk ikquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, je houdt mensen op basis van bepaalde kenmerken uit elkaar. Bijvoorbeeld haarkleur/kapsel, ogen, mond, neus enzo
Alleen als ze een hoofddoek dragen dan valt het haar als herkenningspunt weg, en dan moet je meer terugvallen op andere dingen. Maar als je dat niet gewend bent dan is dat lastiger te zien.
En als zij dan net weer andere kenmerken als standaard herkenningspunt gebruiken waar bij Nederlanders weer minder verschil in zit dan krijg je hetzelfde effect
Denk ik
quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
Betonmix moet wel kunnenquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:27 schreef gianni61 het volgende:
beton blenden moet gewoon kunnen. wat een rot apparaat.
je kan ook in een tokkiewijk wonenquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Voordeel van tussen blanken wonen is dat er 90 procent minder criminaliteit is.
Dit zit vooral in je eigen hoofd denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daar leer je niks meer van, iedereen doet hetzelfdeja echt saai
Nee niemand niet maar een stel zweverige linkse geitenwollensokken poedels wel en die weten het echt wel beter dus mond houden aub.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen zak eigenlijk.
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit denk ik ook, denk ikhet moet wel iets zijn met gewenning denk ik
Het is ook niet helemaal waar eigenlijk. Want we doen lekker multiculti allemaal, maar ik ga liever niet weer in bepaalde wijken wonen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee niemand niet maar een stel zweverige linkse geitenwollensokken poedels wel en die weten het echt wel beter dus mond houden aub.
Chill, dan is alles goed?quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hmmm hoe zou dat nou toch komen? 🤔🤔quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik klaag niet…
Er zijn wel steeds meer mensen uit andere gebieden van Nederland die ontdekken dat het hier heerlijk wonen is.
Dit.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja beetje werken en actief meedoen met de maatschappij en je woont echt wel tussen de bakker, huisarts en de schoenenverkoper hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan ook in een tokkiewijk wonen
Mja, ik woon tussen alleen blanken en hier wordt af en toe een groepje Roemenen gedropt om een nachtje in te breken. Nou ja inbreken, ze proberen alle deuren even om te kijken of er toevallig iets niet op slot zit.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Voordeel van tussen blanken wonen is dat er 90 procent minder criminaliteit is.
Ik denk dat ze uitgeleerd zijn en verlangen naar ‘saaiheid’quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmmm hoe zou dat nou toch komen? 🤔🤔
Ja ok, Roemenen hebben wat dat betreft wel een beetje een schutkleur.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, ik woon tussen alleen blanken en hier wordt af en toe een groepje Roemenen gedropt om een nachtje in te breken. Nou ja inbreken, ze proberen alle deuren even om te kijken of er toevallig iets niet op slot zit.
Alleen maar Roemenen?? of zit er ook wel eens een Serviër of Bulgaar tussen??quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, ik woon tussen alleen blanken en hier wordt af en toe een groepje Roemenen gedropt om een nachtje in te breken. Nou ja inbreken, ze proberen alle deuren even om te kijken of er toevallig iets niet op slot zit.
Wat is die verrijking dan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:24 schreef Crack_ het volgende:
En in de boerendorpen in brabant waar ik vandaan kom/mn ouders nu wonen is echt alles blank. Dat vind ik zooo saai
Ja, anderhalve PK. Komop nou. Wat ben je aan het doen dan? Doorgaans branden motoren door als ze vol belast met een te laag toerental gaan draaien. Hoe dan.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok, Roemenen hebben wat dat betreft wel een beetje een schutkleur.
Dat zit 'm niet per definitie in de afkomst van de bewoners, maar meer in dat er in die wijken eigenlijk alleen maar de laagste prijsklasse sociale huur zit.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is ook niet helemaal waar eigenlijk. Want we doen lekker multiculti allemaal, maar ik ga liever niet weer in bepaalde wijken wonen.
Ik bedoel het niet letterlijkquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit zit vooral in je eigen hoofd denk ik.
Broodje shoarma en choco piemel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is die verrijking dan?
Restaurantsquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens de krant meestal Roemenen. Ze zijn hier verplicht de nationaliteit van criminelen te noemen in nieuwsberichten. Waarschijnlijk om te laten zien dat het 99.9% van de tijd geen Zwitser isquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen maar Roemenen?? of zit er ook wel eens een Serviër of Bulgaar tussen??
Als je dit al een probleem vindt, dan ben je het probleem denk ikquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar hoeft verder allemaal niet zo'n probleem te zijn. Gewoon elkaar normaal behandelen
Het was gemengdquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zit 'm niet per definitie in de afkomst van de bewoners, maar meer in dat er in die wijken eigenlijk alleen maar de laagste prijsklasse sociale huur zit.
Ik denk minder criminaliteit en overlastquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ze uitgeleerd zijn en verlangen naar ‘saaiheid’
Johquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens de krant meestal Roemenen. Ze zijn hier verplicht de nationaliteit van criminelen te noemen in nieuwsberichten. Waarschijnlijk om te laten zien dat het 99.9% van de tijd geen Zwitser is
En daar is die. De enige verrijking is ander eten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
RestaurantsIk mis hier wel een lekkere Indiër of Mexicaan.
Ik ook, als iedereen ook maar netjes geïntegreerd in de cultuur van waar ze wonen. Mensen vinden het hier heel leuk als ik een nederlandse appeltaart bak, maar moet geen Nederlandse vlag aan de mast gaan hangen of engels spreken in de dorpswinkelquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet letterlijkiedereen blijft zn eigen hobby's en weet ik veel wat hebben maar de verschillen in culturen vind ik persoonlijk echt super leuk
Andere kijk op het leven, andere omgang met mensen/objecten, eetcultuurquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar komt het voor 95% wel op neer jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Broodje shoarma en choco piemel.
Nee, de wijken die ik in m'n hoofd heb, hebben serieus veel goedkope huur. In ieder geval toen. Dan moet je een beetje mazzel hebben met je buren, zeg maar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was gemengdKoop en sociale huur door elkaar.
Daar zou ik dus nooit kopenquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was gemengdKoop en sociale huur door elkaar.
Ik heb een half jaartje in zo'n hoge flat in een gezellige wijk gewoond en daar eigenlijk nooit gezeik gemerkt. Want ik zat op de negende verdieping en had niet door wat er beneden op straat allemaal gebeurdequote:Op woensdag 29 januari 2025 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, de wijken die ik in m'n hoofd heb, hebben serieus veel goedkope huur. In ieder geval toen. Dan moet je een beetje mazzel hebben met je buren, zeg maar.
Ik reis graagquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet letterlijkiedereen blijft zn eigen hobby's en weet ik veel wat hebben maar de verschillen in culturen vind ik persoonlijk echt super leuk
Dat jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, als iedereen ook maar netjes geïntegreerd in de cultuur van waar ze wonen. Mensen vinden het hier heel leuk als ik een nederlandse appeltaart bak, maar moet geen Nederlandse vlag aan de mast gaan hangen of engels spreken in de dorpswinkel![]()
Dan blijft er niet heel veel meer over binnen stedelijk gebied.quote:
Ik zat er zelf ook in onderhuur, maar bijna iedereen had wel tralies voor de ramen.quote:
Andere kijk op vrouwen, honden, bloot, het mijn en dijn en mannen die mannen zoenen vooral.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Andere kijk op het leven, andere omgang met mensen/objecten, eetcultuur, dat soort dingen
Dit verbaasd mij helemaal niks eigenlijkquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens de krant meestal Roemenen. Ze zijn hier verplicht de nationaliteit van criminelen te noemen in nieuwsberichten. Waarschijnlijk om te laten zien dat het 99.9% van de tijd geen Zwitser is
quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat er zelf ook in onderhuur, maar bijna iedereen had wel tralies voor de ramen.
Er is in de tijd dat ik er woonde twee keer ingebroken. Bijna dat hele rijtje huizen is wel een keer aan de beurt geweestquote:
Mja, na mijn tijd in de sociale huur met allemaal probleemburen, zou ik daar niet meer opnieuw tussen willen wonen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan blijft er niet heel veel meer over binnen stedelijk gebied.![]()
De mix an sich vind ik ook prima, als het maar een beetje een goed evenwicht is.
‘Leuk’quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is in de tijd dat ik er woonde twee keer ingebroken. Bijna dat hele rijtje huizen is wel een keer aan de beurt geweest
Maar dat mag je eigenlijk niet zeggen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, na mijn tijd in de sociale huur met allemaal probleemburen, zou ik daar niet meer opnieuw tussen willen wonen.
van wie niet?quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat mag je eigenlijk niet zeggen.
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:41 schreef Koen66 het volgende:
Heb ik de aankondiging van het puntmutsenuurtje gemist?
Geen vrijheid voor vrouwen, lgbt, geen respect voor persoonlijke levenssfeer, geluidsoverlast, slechte hygiëne, vieze currylucht uit de poriën, eigen godsdienst boven alles, lekker gesluierd over straat. enigquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Andere kijk op het leven, andere omgang met mensen/objecten, eetcultuur, dat soort dingen
Dit is puntmuts light. De pilotquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:41 schreef Koen66 het volgende:
Zo'n wijk waar huisartsen de ouders van meisjes van 10 aanraden om aan de pil te gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is in de tijd dat ik er woonde twee keer ingebroken. Bijna dat hele rijtje huizen is wel een keer aan de beurt geweest
Ik reis dan weer niet zo graagquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik reis graag![]()
Ik wordt oud want ik wil gewoon ergens rustig wonen zonder lawaai, veel verkeer, harde muziek, opgevoerde brommers, gillende kinderen enz. Waar mijn buren vandaan komen maakt mij niet zo veel uit, als ze maar ongeveer hetzelfde over bovenstaand denken
wat positiefquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere kijk op vrouwen, honden, bloot, het mijn en dijn en mannen die mannen zoenen vooral.
Oh, zijn we vandaag vergeten de grote dorpsbel te luiden dat de start bekend maakt?quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:41 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:41 schreef Koen66 het volgende:
Is cultuurquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen vrijheid voor vrouwen, lgbt, geen respect voor persoonlijke levenssfeer, geluidsoverlast, slechte hygiëne, vieze currylucht uit de poriën, eigen godsdienst boven alles, lekker gesluierd over straat. enig
Welke voorwaarden?quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik reis dan weer niet zo graagof enkel met bepaalde voorwaarden. En gok dat jij sowieso niet in de (rand)stad woont dan?
Iedereen met een andere nationaliteit dan de Nederlandse is zo inderdaad, en nederlanders doen dit nooitquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen vrijheid voor vrouwen, lgbt, geen respect voor persoonlijke levenssfeer, geluidsoverlast, slechte hygiëne, vieze currylucht uit de poriën, eigen godsdienst boven alles, lekker gesluierd over straat. enig
Mijn eerste koophuis was tussen alleen maar koop. Daar werd het op den duur zelfs matig. Op Dinsdag om 3 uur ‘s nachts nog hard pratend bij de vuurkorf in de tuin, te veel auto’s hebben en overal ‘klusbussen’ dus als je thuis kwam kon je nergens parkeren, tuinen en huizen werden matig onderhouden, winkelwagens in de voortuin. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, na mijn tijd in de sociale huur met allemaal probleemburen, zou ik daar niet meer opnieuw tussen willen wonen.
Curry is populair, lees ik net.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Wat ga ik eigenlijk eten vanavond. Heb er nog niet bij stilgestaan.
Ik weet het ook nog niet. Ik overweeg de MacDquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:44 schreef CherryLips het volgende:
wat allemaalquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet. Ik overweeg de MacD
hot dogsquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Nope. En dat vind ik tegenwoordig helemaal dikke primaquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik reis dan weer niet zo graagof enkel met bepaalde voorwaarden. En gok dat jij sowieso niet in de (rand)stad woont dan?
Nee, snap ik. Daarom is een goede balans in doelgroepen bedienen in wijken zo belangrijk, het is alleen verdomde lastig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral niet te lang OF het moet een hele actieve vakantie zijn met ingeplande activiteiten en gezelschap is erg belangrijk (voorkeur voor onbekenden in groepsverband). Ik denk dat dit de belangrijkste voorwaarden zijnquote:
Nog geen idee momenteel. Moet nog in de app kijken waar ik korting enzo op krijg...quote:
Er zijn ook Nederlanders die dit doen. Die werden vroeger aangesproken op hun gedrag, dat is met de komst van multiculti en hippiecultuur gestopt omdat iedereen “in zijn waarde” gelaten moest worden want anders racist.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedereen met een andere nationaliteit dan de Nederlandse is zo inderdaad, en nederlanders doen dit nooit
Mja dat lijkt me ook niks nee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn eerste koophuis was tussen alleen maar koop. Daar werd het op den duur zelfs matig. Op Dinsdag om 3 uur ‘s nachts nog hard pratend bij de vuurkorf in de tuin, te veel auto’s hebben en overal ‘klusbussen’ dus als je thuis kwam kon je nergens parkeren, tuinen en huizen werden matig onderhouden, winkelwagens in de voortuin. Dat soort dingen.
Mijn tolerantie voor ‘gezeur’ ligt overigens verassend laag. Dat is overigens de schuld van mijn ouders en de plek waar zij een huis besloten te kopen
Heb je er wel gewoond?quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nope. En dat vind ik tegenwoordig helemaal dikke prima
Wat een onzinquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er zijn ook Nederlanders die dit doen. Die werden vroeger aangesproken op hun gedrag, dat is met de komst van multiculti en hippiecultuur gestopt omdat iedereen “in zijn waarde” gelaten moest worden want anders racist.
Lekker klaargemaakt met ongewassen poephandjesquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruik je dadelijk naar zo'n vieze plakpaki.
Nah, vroegah moest je je gewoon niet zo "aanstellen".quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er zijn ook Nederlanders die dit doen. Die werden vroeger aangesproken op hun gedrag, dat is met de komst van multiculti en hippiecultuur gestopt omdat iedereen “in zijn waarde” gelaten moest worden want anders racist.
Multicultureel bestaat helemaal niet omdat mijn vrijheden de jouwe juist niet zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:44 schreef datismijnmening het volgende:
Een multiculturele samenleving is nooit een high trust society.
echt positiefquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Multicultureel bestaat helemaal niet omdat mijn vrijheden de jouwe juist niet zijn.
(voor de aanwezige autisten, niet letterlijk lezen aub)
Zijn ze in Thailand blij met alle blanke toeristen/bewoners? Behalve dat toerisme geld oplevert. Zal ook wel botsen denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
mja nederlandse samenleving in de grote steden loopt niet helemaal lekker naar mijn idee. je merkt een gigantisch verschil ook met de mentaliteit hier
Lees eens goed in plaats van raar reageren, als iemand mijn wijze woorden hard nodig heeft dan ben jij het wel.quote:
echt positiefquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lees eens goed in plaats van raar reageren, als iemand mijn wijze woorden hard nodig heeft dan ben jij het wel.
ja dan moet je in zo'n omheinde wijk gaan wonen met bewaking zoals in amerika of zuid afrikaquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Multicultureel bestaat helemaal niet omdat mijn vrijheden de jouwe juist niet zijn.
(voor de aanwezige autisten, niet letterlijk lezen aub)
Gnorf.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lees eens goed in plaats van raar reageren, als iemand mijn wijze woorden hard nodig heeft dan ben jij het wel.
Ja paar jaar en daarna jaren midden in het centrum van andere steden buiten de randstad. Ik hoef dat zo nodig allemaal niet meer. Wanneer ik ‘leuk wil doen’ zoek ik het wel op. Ondertussen geniet ik van ‘schone lucht’, mijn tuin wat nog een puinhoop is en stiltequote:Op woensdag 29 januari 2025 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je er wel gewoond?
Ik vind de stad nog wel echt genieten. Maar woon er (pas) 10 jaar en daarvoor altijd in klein dorp gewoond. Scheelt wel echt dat ik aan de rand van de stad woon, hier zit je snel in het groen
Hierom hebben we gewoon landsgrenzen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dan moet je in zo'n omheinde wijk gaan wonen met bewaking zoals in amerika of zuid afrika
ballotage of je er in kan
ja hier op het eiland komen de israeli's steeds in een slechter daglicht te staan. Maar groot verschil is dat als je je hier misdraagt of je nou buitenlander bent of thai dat je publiekelijk tot schande wordt gemaakt. Je komt met je gezicht en je info op het internet en als het nieuws betreft ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn ze in Thailand blij met alle blanke toeristen/bewoners? Behalve dat toerisme geld oplevert. Zal ook wel botsen denk ik.
die zijn opgeheven ouwequote:Op woensdag 29 januari 2025 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hierom hebben we gewoon landsgrenzen.
Zoals de blauwe bessen laatst.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker klaargemaakt met ongewassen poephandjes
Vroegah zei men er iets van als je troep op straat gooide. Tegenwoordig wordt je in je nek gestoken als je per ongeluk tegen iemand aanstoot.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, vroegah moest je je gewoon niet zo "aanstellen".
onder anderequote:Op woensdag 29 januari 2025 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Betaal jij belasting aan de Taliban dan?
Dan heb je er al flink van genoten zo te horenquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja paar jaar en daarna jaren midden in het centrum van andere steden buiten de randstad. Ik hoef dat zo nodig allemaal niet meer. Wanneer ik ‘leuk wil doen’ zoek ik het wel op. Ondertussen geniet ik van ‘schone lucht’, mijn tuin wat nog een puinhoop is en stilte
Dat waren Polenquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoals de blauwe bessen laatst.
Gaat het wel naar toe.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dan moet je in zo'n omheinde wijk gaan wonen met bewaking zoals in amerika of zuid afrika
ballotage of je er in kan
Dit denk ik ook wel maar mijn visie waarom dat zo is verschilt van die van jou volgens mijquote:
Onzin natuurlijk, culturen bepalen de landgrenzen, dat is de basis van onze diersoort zelfs, daarom is het in Afrika zo'n puinzooi ook juist met al die nepgrenzen.quote:
De oorzaak daarvan ligt bij heel veel meer dingen dan alleen multiculti. Onderschat ook echt niet de impact van de roofbouw op psychische zorg.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroegah zei men er iets van als je troep op straat gooide. Tegenwoordig wordt je in je nek gestoken als je per ongeluk tegen iemand aanstoot.
Als het je een prima idee lijkt om vrouwenonderdrukking, vrouwenmoord en homomoord te steunen moet je dat vooral doen op persoonlijke basis, ik heb liever niet dat mijn regering zoiets flikt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:01 schreef Karzai het volgende:
maar volgens mij is de humanitaire steun aan afghanistan wel gestopt hoor er is misschien nog een klein groepje westerse artsen aanwezig
Vast geplukt door arbeidsmigrantenquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoals de blauwe bessen laatst.
gaat het verder wel goed met jequote:Op woensdag 29 januari 2025 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het je een prima idee lijkt om vrouwenonderdrukking, vrouwenmoord en homomoord te steunen moet je dat vooral doen op persoonlijke basis, ik heb liever niet dat mijn regering zoiets flikt.
Ik denk dat het daar een beetje fout is gegaan in NL.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier op het eiland komen de israeli's steeds in een slechter daglicht te staan. Maar groot verschil is dat als je je hier misdraagt of je nou buitenlander bent of thai dat je publiekelijk tot schande wordt gemaakt. Je komt met je gezicht en je info op het internet en als het nieuws betreft ook.
En denk dat het boeddhisme echt een grote rol speelt in de cultuur. Je bent hier gewoon vrijwel altijd veilig. (afgezien van het verkeer dan)
Maar ja als ze je zat zijn zetten ze je het land uit
Wat is volgens jou de reden dan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit denk ik ook wel maar mijn visie waarom dat zo is verschilt van die van jou volgens mij
Ga gewoon ergens anders wonenquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroegah zei men er iets van als je troep op straat gooide. Tegenwoordig wordt je in je nek gestoken als je per ongeluk tegen iemand aanstoot.
Jij zegt, er bestaan helemaal geen grenzen meer, ik bewijs je van wel, wat bedoel je nu?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
gaat het verder wel goed met jeik zeg dat toch nergens. ik geef geen geld hoor.
maar er gaat een bepaald percentage van de nederlandse begroting naar ontwikkelingshulp, dus daar betaald heel nederland aan mee
shitload aan redenen, ik weet niet wat dé reden zou zijn maar de algemene ondankbaarheid in dit land en altijd maar zeggen hoe slecht alles is en iemand daarvan de schuld willen geven en niet naar jezelf kijken werkt imo niet meequote:Op woensdag 29 januari 2025 15:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de reden dan?
Er zou geen tolerantie moeten zijn voor intolerantie, dan ben je er eigenlijk al wel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar een beetje fout is gegaan in NL.
Er zou geen tolerantie moeten zijn voor je niet kunnen gedragen ongeacht waar je wieg heeft gestaan. Nu gaan we heel ingewikkeld en moeilijk doen om vooral de roze olifant in de hoek maar niet bespreekbaar te maken want er is toch altijd een reden voor het gedrag van die roze olifant en mogelijk heb je met je eigen gedrag er voor gezorgd dat de roze olifant zich niet kan gedragen.
Het ergens niet iets van mogen zeggen zorgt er alleen maar meer voor dat mensen in hokjes geduwd worden en dat men uiteindelijk wel ergens iets van wil zeggen. Dan is het niet meer klein maar groot, en zij en wij i.p.v. ons.
schengen akkoord, grenzen worden niet meer bewaakt binnen europa. we betalen wel de noord afrikaanse landen en turkije om ze buiten te houden en te misbruiken en te martelenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zegt, er bestaan helemaal geen grenzen meer, ik bewijs je van wel, wat bedoel je nu?
Ik heb vanaf mijn 20e midden in het centrum gewoond waarvan de laatste 12 jaar gelukkig wel met tuin. En nu ongeveer 3 jaar niet meer. Ik heb het nog geen dag gemist.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan heb je er al flink van genoten zo te horen.
Midden in het centrum hield ik ongeveer vijf jaar volen ik heb ook een tuin!! van 250m2 ongeveer, dat is echt mijn rijkdom hier in de stad
en dat voelt heel ver weg van de stad, heeerrrlijk
Ja voor zover ik kan beoordelen zeggen ze hier gewoon alles. Je afkomst en je naam.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar een beetje fout is gegaan in NL.
Er zou geen tolerantie moeten zijn voor je niet kunnen gedragen ongeacht waar je wieg heeft gestaan. Nu gaan we heel ingewikkeld en moeilijk doen om vooral de roze olifant in de hoek maar niet bespreekbaar te maken want er is toch altijd een reden voor het gedrag van die roze olifant en mogelijk heb je met je eigen gedrag er voor gezorgd dat de roze olifant zich niet kan gedragen.
Het ergens niet iets van mogen zeggen zorgt er alleen maar meer voor dat mensen in hokjes geduwd worden en dat men uiteindelijk wel ergens iets van wil zeggen. Dan is het niet meer klein maar groot, en zij en wij i.p.v. ons.
Plek zat opzichquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij Ygritte in de achtertuin gaan wonen dan maar
Gewoon op Saint-Barthélemy gaan wonen, daar kun je als rijke op straat nog gewoon een ijsje eten zonder dat het plebs je nastaart.quote:
Goede keus geweestquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb vanaf mijn 20e midden in het centrum gewoond waarvan de laatste 12 jaar gelukkig wel met tuin. En nu ongeveer 3 jaar niet meer. Ik heb het nog geen dag gemist.![]()
En tuin!
Goed plan. Ygritte hou maar een bordje vrij bij het avondeten!quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij Ygritte in de achtertuin gaan wonen dan maar
Dat hebben we altijd heel hard geroepen inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zou geen tolerantie moeten zijn voor intolerantie, dan ben je er eigenlijk al wel.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goed plan. Ygritte hou maar een bordje vrij bij het avondeten!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit past niet binnen de bouwregels vrees ikquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee als je iemand de verkeerde normen en waarden laat behouden in het kader van culturele tolerantie kun je als man in roze jurkje ineens wel eens lastig krijgen op straat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat hebben we altijd heel hard geroepen inderdaad.
Toch niet helemaal gelukt.
kom hierheenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil het liefst buiten Nederland.
O ja ergens warm zei jequote:Op woensdag 29 januari 2025 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar bijvoorbeeld dan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee als je iemand de verkeerde normen en waarden laat behouden in het kader van culturele tolerantie kun je als man in roze jurkje ineens wel eens lastig krijgen op straat.
Je kunt ook gewoon reizen om de grote wereld te verkennen, kun je zien hoe andere mensen leven, dat is prettiger dan dat je buurman zijn dochters erwtje bewerkt met een steen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:12 schreef Crack_ het volgende:
Soms wou ik dat ik nooit uit Brabant weg was gegaan, lijkt me ergens makkelijker![]()
kleinere wereld blabla, hoe meer je ziet hoe meer je hebt om over na te denken wat je wil. Geef mij maar gewoon minder keus
Ja zal wel in het reservaat worden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wel nog in de randstad of dat ook niet meer?
echt positiefquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon reizen om de grote wereld te verkennen, kun je zien hoe andere mensen leven, dat is prettiger dan dat je buurman zijn dochters erwtje bewerkt met een steen.
Er is niks mis met waarderen waar je vandaan komt. Je hoeft niet alles te kiezen wat je kan kiezen, je moet gewoon weten welk kleine deel van alle opties jouw een gelukkiger mens maakt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:12 schreef Crack_ het volgende:
Soms wou ik dat ik nooit uit Brabant weg was gegaan, lijkt me ergens makkelijker![]()
kleinere wereld blabla, hoe meer je ziet hoe meer je hebt om over na te denken wat je wil. Geef mij maar gewoon minder keus
alsjeblieft nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er is niks mis met waarderen waar je vandaan komt. Je hoeft niet alles te kiezen wat je kan kiezen, je moet gewoon weten welk kleine deel van alle opties jouw een gelukkiger mens maakt.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Kunnen we samen een go-go bar beginnen
Ja, jammer dit.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hang dat jurkje maar weer in de kast CE
Ik ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mis onze vrijheden die we ooit hadden.
Waalre, rijk en welvarend maar toch met een voetje in de nuchtere Brabantse klei en niet te vergeten monocultureel terwijl je iedere wereldtaal hoort op straat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zal wel in het reservaat worden.
Vriendin zat naar Wassenaar te kijken maar dat heb ik gevetoed
Dit. Als alles multiculti wordt is er straks geen Italiaans cultuur, geen Schotse, geen Duitse. Alleen maar een grote brei blahquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon reizen om de grote wereld te verkennen, kun je zien hoe andere mensen leven, dat is prettiger dan dat je buurman zijn dochters erwtje bewerkt met een steen.
Het eerste rondje is van mijquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Kunnen we samen een go-go bar beginnen
Laatst nog eens gekeken; maar dat was het toch even net niet qua overbieden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waalre, rijk en welvarend maar toch met een voetje in de nuchtere Brabantse klei en niet te vergeten monocultureel terwijl je iedere wereldtaal hoort op straat.
Is dat een soort trui?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit. Als alles multiculti wordt is er straks geen Italiaans cultuur, geen Schotse, geen Duitse. Alleen maar een grote brei blah
broek in waterland schattig dorpje vlak buiten amsterdamquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even een ton overbiedenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst nog eens gekeken; maar dat was het toch even net niet qua overbieden.
Blijft nog over Bloemendaal, Aerdenhout, Bergen, Blaricum, Laren en Rozendaalquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
das erg leukquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
broek in waterland schattig dorpje vlak buiten amsterdam
[ afbeelding ]
Komen daar net zoveel chinezen als in Giethoorn?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ben ik vorig jaar geweest, maar dat was in maart en het zag er NIET zo uit.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja maar de Himba zijn ook zo boeiend en de Masai en de Sjiieten ook, nou nee heel wat minder boeiend hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit. Als alles multiculti wordt is er straks geen Italiaans cultuur, geen Schotse, geen Duitse. Alleen maar een grote brei blah
Hou je van 99% humidity bij 40 graden ofzo?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De tropen of de Caraïbben.
Key West lijkt me wel wat
Oh, wilde net zeggen dat ziet er leuk uitquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier ben ik vorig jaar geweest, maar dat was in maart en het zag er NIET zo uit.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou je van 99% humidity by 40 graden ofzo?
En muggen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou je van 99% humidity by 40 graden ofzo?
Key West is echt voor bejaardenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
dan heb je wel een paar miljoen nodigquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gezellig in de Santis Floridaquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dat is Boca Ratonquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Key West is echt voor bejaarden
Ja ik had er destijds al het laatste goedkope huisje in het hele dorp.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst nog eens gekeken; maar dat was het toch even net niet qua overbieden.
Grote kans jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Blijft nog over Bloemendaal, Aerdenhout, Bergen, Blaricum, Laren en Rozendaal
Wel zo'n Mardi Gras-achtig festival.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Key West bestaat slechts uit dikke toeristen en nep hippies.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gezellig in de Santis Florida![]()
Ik zou in jouw geval Amerika geheel vermijden ook al doen ze in The Keys net alsof ze hippies zijn.
Ik blijf wel even zitten waar ik zit; weinig reden om te verhuizen. Maar af en toe komt er wel wat leuks voorbij.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik had er destijds al het laatste goedkope huisje in het hele dorp.
Altijd wel lol en zwijmels gehad met mijn lekkende oude Wrangler op dat pleintje voor de Appie tussen de bontjassenvrouwtjes.
Of gewoon in het hol van de leeuw gaan wonen.. Texasquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gezellig in de Santis Florida![]()
Ik zou in jouw geval Amerika geheel vermijden ook al doen ze in The Keys net alsof ze hippies zijn.
Ja Marbella, ik kan jullie binnen (laten) lullen daar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Grote kans ja![]()
Twee weken terug in Weesp naar wat huizen gekeken maar die waren het allemaal (net) niet
misschien istie dat wel, lijkt me wel perfect voor dimmie, rijk vrij en onbevooroordeeldquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Key West bestaat slechts uit dikke toeristen en nep hippies.
Klopt. En vies zweterig bloedheetquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Key West bestaat slechts uit dikke toeristen en nep hippies.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Marbella, ik kan jullie binnen (laten) lullen daar.
Lekker oesters en kaviaar klappen bij Mamzelquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]Marbella of Ibiza en daar doen we shots tequila
Zon, zee, strand, een villa, kom mee, gap, genieten![]()
@:4everblackeyed
quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]Marbella of Ibiza en daar doen we shots tequila
Zon, zee, strand, een villa, kom mee, gap, genieten![]()
@:4everblackeyed
Ik zou er ook niet snel heen gaan maar als ik er zou zijn dan zou ik er wel van kunnen genietenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:31 schreef bitterbal het volgende:
heb met dat soort plekken nou helemaal niets geloof ik
Heerlijkquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe rustig, luxe, achteraf en sereen de rijken wonen ten opzichte van het plebs, die rust en stilte zou jij echt wel zeer kunnen waarderen aan je flappies.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik ook niet. Nooit geweest maar trekt me eigenlijk ook totaal niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:31 schreef bitterbal het volgende:
Eerder van 'nu pas?!'quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Overdag lekker zwemmen en niet het slechtste lijf op het strand hebben en niemand die raar opkijkt als je om twaalf uur een cairparinha en een surf N turf besteld
In Amerika heb je nooit het slechtste lijf op het strand, dat is één ding waar je zeker van kunt zijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Overdag lekker zwemmen en niet het slechtste lijf op het strand hebben en niemand die raar opkijkt als je om twaalf uur een cairparinha en een surf N turf besteld
quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Amerika heb je nooit het slechtste lijf op het strand, dat is één ding waar je zeker van kunt zijn
Zou ik geen moeite mee hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of gewoon in het hol van de leeuw gaan wonen.. Texas
Ik geloof niet dat we dat nodig hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Marbella, ik kan jullie binnen (laten) lullen daar.
Zou overgewicht daar normaal zijn? Normaal als in dat zij denken dat dat gezond gewicht isquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Amerika heb je nooit het slechtste lijf op het strand, dat is één ding waar je zeker van kunt zijn
ja boven budget denk ikquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe rustig, luxe, achteraf en sereen de rijken wonen ten opzichte van het plebs, die rust en stilte zou jij echt wel zeer kunnen waarderen aan je flappies.
Scheelt je heel wat centen, ons kent ons daar en je hebt een nadeel van wonen in Spanje en dat is dat het Spanje is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we dat nodig hebben
Dat staat ook op mijn bucket listquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil tuinieren in Afrika, op groepsreis naar Jordanië of op Solo-Elisbaeth trip naar Wenen![]()
Ohja, of duiken met orka's in noorwegen
Maar geen haast, volgend jaar denk ik een reisje
Ben bang dat ik verdrink in mn eigen gejank onderwaterquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat staat ook op mijn bucket list
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |