SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Geweldige timing om weer in dit topic te kijkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:19 schreef essnhills het volgende:
Ik had een TT over baarmoedersnujtjes verwacht
Goede tips, dankjewelquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog geen knappe mixer
Wil er wel 1 uiteraard
KitchenAid is een prima merk. Degelijk, goed te repareren ook. Maar je moet eerst even goed inlezen over wat je wilt en waar je het voor wil gebruiken.
Dingen ben duur en alles.
Ik lees ook goede dingen over de mixers van Maxima, maar die zijn ook niet goedkoop
Een ander goed merk is Kenwood.
En de Bosch Mum series heeft goede apparaten.
Allemaal goede opties volgens mij, maar het is een beetje afhankelijk wat je wilt.
En over hoe groot je hem wil hebben.
Groter is niet altijd beter, sommige mixers doen het dan niet goed als je (normale) te kleine porties maakt dus lees ook vooral veel reviews daarover. Bij sommige is dat geen probleem en die doen het ook goed bij kleinere porties, maar dat is niet voor allemaal zo.
Volgende keerquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:19 schreef essnhills het volgende:
Valt te verwachten hierquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geweldige timing om weer in dit topic te kijken
Dat leek me geen goed visitekaartje voor deze SC.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:19 schreef essnhills het volgende:
Mum! Mum! Mummy! Mommy! Momma! Loīs!quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://www.bosch-home.nl(...)s/mum-keukenmachines
je wat?quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze willen toch even je baarmoedersnuitje checken.
Fietst ook altijd meteen weer zo chill als de banden weer goed opgepompt zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwe bandjes op de fiets rijden fijn.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toch wel 1-2x per week. Maar zou 'm in een kast zetten want er staat al genoeg op het aanrecht![]()
Misschien heeft @:ygritte er eentje? Dat lijkt me wel iemand ervoor.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, maar zou ik wel weer moeten doenEnige wat ik deed voor ik griep kreeg naast letten op eten was wandelen. Naar de sportschool word 'm sowieso niet
Oh das vervelend. En bv een zwembad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook. Mijn vorige banden waren vrij glad aan het worden en de binnenband voor was lek bij het ventiel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Fietst ook altijd meteen weer zo chill als de banden weer goed opgepompt zijn.
Zou t wat uitmakenquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat leek me geen goed visitekaartje voor deze SC.
Zou dat best handig vindenquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, hé. KitchenAid.
Erg fijn en degelijk tot nu toe. En het feit dat ze nog net niet een accessoire maken om de was mee op te vouwen is ook wel tof.
Oeiquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ook. Mijn vorige banden waren vrij glad aan het worden en de binnenband voor was lek bij het ventiel.
Allemaal Timmerfrans stemmenquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
“Meest rechtse kabinet ooit”![]()
Dankjewel Greet, Rutte 5 is een topsucces
Kut hč democratiequote:Op woensdag 29 januari 2025 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
“Meest rechtse kabinet ooit”![]()
Dankjewel Greet, Rutte 5 is een topsucces
Dit is correctquote:
of daar. Afhankelijk van het perspectief. Voor mij ben ik hier, maar voor jou ben ik daarquote:
Wowquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
of daar. Afhankelijk van het perspectief. Voor mij ben ik hier, maar voor jou ben ik daar
Nou iig niet kutterquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kut hč democratie![]()
Wat had je gedacht dan hoe het zou gaan?
Ligt aan de nationaliteitquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik vergeet soms dat mensen met een tweede nationaliteit ook gewoon 100% nederlands zijnzo lullig
Briefje op de deur 'ben even naar de supermarkt, met 10 min terug. Wil je ook wat? Stuur een berichtje naar 06-amapama. xoxoxo'quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:58 schreef Ama het volgende:
Ik wil naar de supermarkt maar de woningbouw komt ergens tussen 12:30 en 17:30.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Briefje op de deur 'ben even naar de supermarkt, met 10 min terug. Wil je ook wat? Stuur een berichtje naar 06-amapama. xoxoxo'
waarom?quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt aan de nationaliteit
Weet niet of dat zo is bij mijquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt aan de nationaliteit
Oh, ja. Limburgs. Dat is wel naar ja.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet of dat zo is bij mij![]()
Dit was een limburger met accent met ook een arabische nationaliteit. Echt super naar
Ik ken iemand uit Sierra Leone die ook Fries spreekt. Nee, niet geadopteerd, vooral geīntegreerdquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit was een limburger met accent met ook een arabische nationaliteit. Echt super naar
inb4 'zijn toch ook buitenlanders'quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ja. Limburgs. Dat is wel naar ja.
Oh geīntegreerd, dat lijkt me wel interessant hoe zoiets dan gaat. Ligt er vast ook aan op welke leeftijd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken iemand uit Sierra Leone die ook Fries spreekt. Nee, niet geadopteerd, vooral geīntegreerd
Oh dat heb ik ook een keer gehadquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maak jij er brooddeeg mee? Ik lees nu dat brooddeeg blijkbaar een ding apart is omdat van veel mixers de motor niet sterk genoeg is en je je mixer ermee kapot maakt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vind duur nog wel meevallen als het de levenduurverwachtingen een beetje goedmaakt. Over jaren uitgesmeerd is het verschil niet zo groot. Als je hem dan nog kan repareren en langer kan gebruiken ook, yay.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat een kat geboren in een paardenstal geen paard is.
Nee maar snap het welquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inb4 'zijn toch ook buitenlanders'
[..]
Oh geīntegreerd, dat lijkt me wel interessant hoe zoiets dan gaat. Ligt er vast ook aan op welke leeftijd.
Deze persoon was gewoon in Nederland geboren. Ik ben niet rascistisch en dat weten de mensen hier gelukkig ook wel, maar dit zijn wel rascistsiche opmerkingen vind ik
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook een keer gehad
Deed een minor in Wageningen, samen met een vriendin. Allemaal nieuwe mensen verder.
En er was zo'n hele mooie jongen, gekleurde huid, Indo achtergrond denk ik.
En toen trok ie zijn mond open: nog net geen plat Brabants accent
Vriendin en ik hadden allemaal dezelfde reactie: dit klopt niet bij elkaar
quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok Donald.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja Wageningen Uni was leukquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
En Wageningen uniIk vond het ook superrr lastig om indo's met een hoofddoek uit elkaar te halen
. Maar toen zei een indo-meisje met hoofddoek dat zij precies hetzelfde had met bij Nederlanders
![]()
Veel te weinig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
Zien jullie alleen maar blanke mensen ofzo?
Ja.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
Jong in Nederland komen, een status krijgen en dan in een klein kut dorp in Friesland belanden. In de verre omtrek ben je de enige die dan geen Hidde, Djurre of Jitse heet, Maar Hidde, Djurre en Jitse praten wel altijd Fries en jij dan dus ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inb4 'zijn toch ook buitenlanders'
[..]
Oh geīntegreerd, dat lijkt me wel interessant hoe zoiets dan gaat. Ligt er vast ook aan op welke leeftijd.
Deze persoon was gewoon in Nederland geboren. Ik ben niet rascistisch en dat weten de mensen hier gelukkig ook wel, maar dit zijn wel rascistsiche opmerkingen vind ik
![]()
![]()
De omgeving waar ik woon is niet echt een afspiegeling van de Nederlandse samenleving.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
alleen maar blank ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De omgeving waar ik woon is niet echt een afspiegeling van de Nederlandse samenleving.
Wel lekker wonen zekerquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De omgeving waar ik woon is niet echt een afspiegeling van de Nederlandse samenleving.
Discriminatie!quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie hier teveel blanke mensen
dat het even duurt voordat het is geland wat je nu eigenlijk hoortquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee maar snap het wel
Denk dat het ook deels kwam omdat het ook een voor ons ander Nederlands accent was dan dat we gewend waren?
Denk het?quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja Wageningen Uni was leuk
Ja net wat je gewend bent een beetje?
Ik klaag niet…quote:
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat het even duurt voordat het is geland wat je nu eigenlijk hoort
Stom hequote:Op woensdag 29 januari 2025 14:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jong in Nederland komen, een status krijgen en dan in een klein kut dorp in Friesland belanden. In de verre omtrek ben je de enige die dan geen Hidde, Djurre of Jitse heet, Maar Hidde, Djurre en Jitse praten wel altijd Fries en jij dan dus ook.
Zoiets.
De eerste keer moest ik ook even een ‘doe jij eens even normaal’ check bij mijzelf doen.
Niet regelmatig naar het lukt tot nu toe wel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maak jij er brooddeeg mee? Ik lees nu dat brooddeeg blijkbaar een ding apart is omdat van veel mixers de motor niet sterk genoeg is en je je mixer ermee kapot maakt.
ja dat gevoel heb ik ook met alleen maar blanke inwoners om mij heenquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Ohh, ik vind die verschillende nationaliteiten echt een verrijking. Maar ik woon ook niet in Ter Apel ofzo.
En in het boerendorp in brabant waar ik vandaan kom/mn ouders nu wonen is echt alles blank. Dat vind ik zooo saai
Mja, je houdt mensen op basis van bepaalde kenmerken uit elkaar. Bijvoorbeeld haarkleur/kapsel, ogen, mond, neus enzoquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het?Vond het echt een grappig inzicht want ik dacht echt 'hoezo zie je dat verschil niet' maar dat had zij net zo bij mij
daar leer je niks meer van, iedereen doet hetzelfdequote:Op woensdag 29 januari 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat gevoel heb ik ook met alleen maar blanke inwoners om mij heen
Ik dacht dat er dit stond.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik klaag niet…
Er zijn wel steeds meer mensen uit andere gebieden die Nederland ontdekken dat het hier heerlijk wonen is.
WATquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
Voor wat het waard is, las ik voor de aankoop van m'n blender op het internet ook berichten van mensen die de motor in hun Vitamix lieten doorbranden. Als ik naar de mijne kijk vraag ik me af of die mensen beton aan het blenden waren. Beetje gezond omgaan met spullen helpt nog het meeste denk ik.
Je hebt wel hele hoge verwachtingen zegquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
Voor wat het waard is, las ik voor de aankoop van m'n blender op het internet ook berichten van mensen die de motor in hun Vitamix lieten doorbranden. Als ik naar de mijne kijk vraag ik me af of die mensen beton aan het blenden waren. Beetje gezond omgaan met spullen helpt nog het meeste denk ik.
Het interesseert me echt geen zak eigenlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Ohh, ik vind die verschillende nationaliteiten echt een verrijking. Maar ik woon ook niet in Ter Apel ofzo.
En in de boerendorpen in brabant waar ik vandaan kom/mn ouders nu wonen is echt alles blank. Dat vind ik zooo saai
Dit denk ik ook, denk ikquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, je houdt mensen op basis van bepaalde kenmerken uit elkaar. Bijvoorbeeld haarkleur/kapsel, ogen, mond, neus enzo
Alleen als ze een hoofddoek dragen dan valt het haar als herkenningspunt weg, en dan moet je meer terugvallen op andere dingen. Maar als je dat niet gewend bent dan is dat lastiger te zien.
En als zij dan net weer andere kenmerken als standaard herkenningspunt gebruiken waar bij Nederlanders weer minder verschil in zit dan krijg je hetzelfde effect
Denk ik
quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
Betonmix moet wel kunnenquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:27 schreef gianni61 het volgende:
beton blenden moet gewoon kunnen. wat een rot apparaat.
je kan ook in een tokkiewijk wonenquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Voordeel van tussen blanken wonen is dat er 90 procent minder criminaliteit is.
Dit zit vooral in je eigen hoofd denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daar leer je niks meer van, iedereen doet hetzelfdeja echt saai
Nee niemand niet maar een stel zweverige linkse geitenwollensokken poedels wel en die weten het echt wel beter dus mond houden aub.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen zak eigenlijk.
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit denk ik ook, denk ikhet moet wel iets zijn met gewenning denk ik
Het is ook niet helemaal waar eigenlijk. Want we doen lekker multiculti allemaal, maar ik ga liever niet weer in bepaalde wijken wonen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee niemand niet maar een stel zweverige linkse geitenwollensokken poedels wel en die weten het echt wel beter dus mond houden aub.
Chill, dan is alles goed?quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen zak eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |