SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, wat lees ik nu weer... ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
"Brabanders zijn hetzelfde als een ongeluk?"
Min of meer. Met hun aanrijden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
"Brabanders zijn hetzelfde als een ongeluk?"
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:45 schreef Crack_ het volgende:
Nu heb ik zin in worstenbroodjes. Er schijnen goede vega versies te zijn bij de Jumbo
Droog brood is ook weer zo wat.quote:
Die heb je voor worstenbroodjes ook helemaal niet nodig gekkiequote:
xD XDquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, is het nou vega of worst?
Plantaardige proteïne in worstvorm in een broodje.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, is het nou vega of worst?
huhhhhhhh?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plantaardige proteïne in worstvorm in een broodje.
Ja, vega worstenbroodje vind ik zelf ook makkelijker, maar blijkbaar is dat te ambigu voor sommigen hier.quote:
Dat klinkt helemaal niet lekker.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plantaardige proteïne in worstvorm in een broodje.
Weer beter?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:46 schreef Grotetijd het volgende:
Net nog worstenbroodjes op
Worstenbrood beste brood
Nee, dood dier met bloed en pezen en zenuwen en meuk klinkt heerlijkquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet lekker.
Vermalen vleesproduct in darm klinkt ook niet perse lekker, dus eh.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
te wattesquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, vega worstenbroodje vind ik zelf ook makkelijker, maar blijkbaar is dat te ambigu voor sommigen hier.
Slachtafval in een varkensdarm tussen een chemisch broodje.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Smaakt prima hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dood dier met bloed en pezen en zenuwen en meuk klinkt heerlijkals je het maar lekker vindt, toch
Ambigu, dan kan iets te veel betekenissen hebben om duidelijk te zijn.quote:
Word regelmatig wakker met hoofdpijn en heb vrij veel kriebel in m'n keel wat resulteert in een intense hoestaanval. Maarrrrrrrrrr, buiten dat om voel ik mij gelukkig wel redelijk.quote:
Ja die zijn nu ook over de datum denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik vrat vroeger van die magnetronhotdogs van de AH, maar die zullen dertig jaar later vast anders smaken.
Oh ik ben al vier maanden aan het hoesten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Word regelmatig wakker met hoofdpijn en heb vrij veel kriebel in m'n keel wat resulteert in een intense hoestaanval. Maarrrrrrrrrr, buiten dat om voel ik mij gelukkig wel redelijk.
Godverquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja die zijn nu ook over de datum denk ik.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Slachtafval in een varkensdarm tussen een chemisch broodje.
Zo beter?
Oh hou opquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik ben al vier maanden aan het hoesten.
Wat is lui kattengrind?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
Ik heb fucking lui kattengrind gekocht op Amazon.Fuck dat sjouwen.
Ik bedoel dat ik lui ben omdat ik geen zin had om met tien kilo extra boodschappen te sjouwen.quote:
Dat snapte ik wel, maar dat is niet grappig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik lui ben omdat ik geen zin had om met tien kilo extra boodschappen te sjouwen.
Ho ho, FUCKING lui kattengrind he? Dat kattengrind blijft gewoon op elkaar liggen, en het maakt niet uit hoe je de zak openscheurt/kniptquote:
Bij mij had het een andere reden hoor want ik ben niet ziek geweest (maar ik had gewoon te gek gedaan met mijn verjaardagquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh hou opWas echt blij dat ik er vanaf was eind November. Begon weer wat aan te sterken, ook conditioneel. En vorige week Maandag werd ik weer overvallen door de griep, en het maakt niet uit wat ik doe het word amper minder
Als ik wakker word in de ochtend is 't het heftigst en voelt 't soms net alsof ik half stik
Maar met slapen valt 't mee, en na het opstaan is het ook 80% weg.
Zuigtabletten, neusspray, stomen. Het doet amper wat
Er is hier wel meer niet grappigquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel, maar dat is niet grappig.
Dat het zo naar het vocht kijkt en denk 'ja, daar ga ik niks mee doen hoor'quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kattengrit dat niks absorbeert.
*blijft gewoon liggen*quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zij zo naar het vocht lijkt en denk 'ja, daar ga ik niks mee doen hoor'
Oh je hebt gewoon te gek gedaanquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij mij had het een andere reden hoor want ik ben niet ziek geweest (maar ik had gewoon te gek gedaan met mijn verjaardag).
Ik hoop dat je er snel weer vanaf bent Want het klinkt erg vervelend. Beterschap.
Je zat aan de antibiotica en de prednison?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij mij had het een andere reden hoor want ik ben niet ziek geweest (maar ik had gewoon te gek gedaan met mijn verjaardag).
Ik hoop dat je er snel weer vanaf bent want het klinkt erg vervelend. Beterschap.
RIP onze premies.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zat aan de antibiotica en de prednison?Je bent tig keer naar de huisarts geweest
Ja klopt maar geen zin om dat allemaal uit te leggen hier.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zat aan de antibiotica en de prednison?Je bent tig keer naar de huisarts geweest
Hmm gelukkig heb je dan nog eventjes.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh je hebt gewoon te gek gedaan
Hoop het ook. Zeker omdat ik Vr en Zo verplichtingen heb
Ja toe maarquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja klopt maar geen zin om dat allemaal uit te leggen hier.En sommige beslissingen begreep ik zelf ook niet helemaal hoor.
Ja komt ook vast wel goed. Nog even wat beter stomen en rust pakken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm gelukkig heb je dan nog eventjes.
Ik had een paar jaar geleden (toen ik nog verhoogd eigen risico had) dat geld apart gezet voor het geval het nodig zou zijn (was het toen niet). Ik stel me er maar vast op in dat ik dat kan gaan aanspreken voor m'n autipas halen.quote:
Ze wist dat ik verder niet ziek was of ben geweest. Ben ook te laat getest op dingen en foto's van mn longen die werden gemaakt nadat ik dus die medicijnen al had gehad en toen was de conclusie dat er eigenlijk weinig aan de hand is.quote:
Ramen en Nugnummers.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is hier wel meer niet grappig
Ramenquote:
quote:
Hoe noemt ze jou dan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
Ik ga denk ik straks toch naar de bovenbuurvrouw (die met de pup en viswijf stem).
Echt hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:11 schreef Grotetijd het volgende:
Godverdomme, 7 maanden verder na een schade. Heb in 't begin foto's doorgestuurd, toen deed de tegenpartij vet moeilijk. Sinds een week zijn we ein-de-lijk bij 't afrondingsstadium. Begint die vrouw over een offerte van de schade en foto's en dat omdat ik de auto niet meer heb er waarschijnlijk niks meer gedaan kan worden.
Dus ik de foto's opnieuw doorsturen, maar kan natuurlijk die hele offerte niet meer vinden. En daardoor zegt die vrouw dat er niks meer mee gedaan kan worden.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Het verhaal was een tijdje geleden anders. Feit blijft ook dat je liep te hoesten als een zeehond en dat je vervolgens je hele verjaardag hebt lopen blowen, en het dan raar vond dat het niet beter werd. Maar prima hoor, maar nu niet zeggen dat je niet ziek was terwijl je toen anders piepte.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze wist dat ik verder niet ziek was of ben geweest. Ben ook te laat getest op dingen en foto's van mn longen die werden gemaakt nadat ik dus die medicijnen al had gehad en toen was de conclusie dat er eigenlijk weinig aan de hand is.
Ik ga je ook geen ongelijk geven hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het verhaal was een tijdje geleden anders. Feit blijft ook dat je liep te hoesten als een zeehond en dat je vervolgens je hele verjaardag hebt lopen blowen, en het dan raar vond dat het niet beter werd. Maar prima hoor, maar nu niet zeggen dat je niet ziek was terwijl je toen anders piepte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het klinkt niet zo aardig als je je buurvrouw zo noemt, maar oke..quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik schreeuw niet tegen mijn huisdieren.
Je rookt ze alleen, net als paling.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik schreeuw niet tegen mijn huisdieren.
tsja, mensen met overgewicht blablablaquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:18 schreef Grotetijd het volgende:
Tsja. Rokers/Blowers. Zichzelf helemaal de pestpleuris hoesten maar wel stug doorgaan
Ja sorry maar ik vind dat zo klinken als ze staat te schreeuwen tegen die puppy.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het klinkt niet zo aardig als je je buurvrouw zo noemt, maar oke..
Het is verder een vrij land.
+1quote:
Oke leukquote:
Mislukte pannenkoeken kunnen ook lekker zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke leuk
Misschien kunnen we dan allemaal alvast in ons graf gaan liggen ofzo
...wel goedkoper?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke leuk
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik vind dat zo klinken als ze staat te schreeuwen tegen die puppy.
Ik kan van veel mensen deze reactie hebben maar jij hebt andere problemen die ook niet gezond zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:18 schreef Grotetijd het volgende:
Tsja. Rokers/Blowers. Zichzelf helemaal de pestpleuris hoesten maar wel stug doorgaan
Ik spoel die altijd door de plee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mislukte pannenkoeken kunnen ook lekker zijn.
Je kunt gewoon leven als je mislukt bent hoor, kijk maar om je heen want iedereen doet hetquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke leuk
Moet ik maar aan mensenvlees gaan beginnen? Misschien wel beter voor de aarde en tegen overbevolking.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat welquote:
K hoest vrijwel nooit meer nadat ik stopte met roken. Ben ook vrijwel niet meer verkouden. En toen ik rookte was ik dat zovaakquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:18 schreef Grotetijd het volgende:
Ik vind haar verder geen viswijf hoor het is alleen op dat moment als ze zo staat te schreeuwen. Maar ik ga het natuurlijk wel netjes zeggen als ik de moed heb verzameld om heen te lopen. Hier kan ik dat wel zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]arme puppy
Kan je daar niets iets van zeggen in de vorm van een grapje ofzo of weet ze al van zichzelf dat ze schreeuwt, want dan kan je het net zo goed voor altijd negeren
Hoe vaak moet jij de loodgieter bellen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik spoel die altijd door de plee.
Weet je wat een graf kost tegenwoordig?quote:
dat is wel apartquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K hoest vrijwel nooit meer nadat ik stopte met roken. Ben ook vrijwel niet meer verkouden. En toen ik rookte was ik dat zovaak
Zal vast lekker doorspoelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik spoel die altijd door de plee.
ProbleMEN nog welquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan van veel mensen deze reactie hebben maar jij hebt andere problemen die ook niet gezond zijn.
Oké rare sprong vooruit?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik maar aan mensenvlees gaan beginnen? Misschien wel beter voor de aarde en tegen overbevolking.
Zou dan voornamelijk babyvlees lekker zijn of wat taaier bejaardenvlees?
Oke, dat escaleerde heel snel
Ja, wel goed dat je er iets over zegt, want sommige mensen hebben dat niet door van zichzelf.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind haar verder geen viswijf hoor het is alleen op dat moment als ze zo staat te schreeuwen. Maar ik ga het natuurlijk wel netjes zeggen als ik de moed heb verzameld om heen te lopen. Hier kan ik dat wel zeggen natuurlijk.
Mijn kronkels.quote:
Als je een vriend van moedertje Natuur bent eet je zoveel mogelijk bejaarde, koe, schaap, varken, kleuter, peuter, hond, kat, kanariepietje en paard op.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik maar aan mensenvlees gaan beginnen? Misschien wel beter voor de aarde en tegen overbevolking.
Zou dan voornamelijk babyvlees lekker zijn of wat taaier bejaardenvlees?
Oke, dat escaleerde heel snel
Lekker.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een vriend van moedertje Natuur bent eet je zoveel mogelijk bejaarde, koe, schaap, varken, kleuter, peuter, hond, kat, kanariepietje en paard op.
Normaal zijn is overrated.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn kronkels.
Zie.. ook mislukt.![]()
![]()
Lekker, zwart graagquote:
Alleen als dat aangemaakt is met Redbull.quote:
Ja moet nog even bedenken hoe ik dit ga zeggen. Als het alleen om die hond(en) gaat is niet zo erg maar ik ben dat geschreeuw ook zat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel goed dat je er iets over zegt, want sommige mensen hebben dat niet door van zichzelf.
Oh, dan ben ik lekker een basic bitch.quote:
Ik zie nu zo'n bejaarde op tafel liggen met een kanarie in de mond, als een gerookt speenvarken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker.
Heb je nog een goed recept voor bejaarde en een kanariepietje?
Normaal zijn lijkt me echt geen bal aan.quote:
Ik vraag mijn getinte buurjongetje van zes altijd daarvoor, heeft 'ie weer wat te eten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe vaak moet jij de loodgieter bellen?
Hou het bij ik-statementsquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja moet nog even bedenken hoe ik dit ga zeggen. Als het alleen om die hond(en) gaat is niet zo erg maar ik ben dat geschreeuw ook zat.
*schenkt koffie inquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als dat aangemaakt is met Redbull.
Ideeënquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie nu zo'n bejaarde op tafel liggen met een kanarie in de mond, als een gerookt speenvarken.
Pannenkoekwrap met keutels.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vraag mijn getinte buurjongetje van zes altijd daarvoor, heeft 'ie weer wat te eten.
Je zou bijna gaan denken dat roken slecht is voor je longen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K hoest vrijwel nooit meer nadat ik stopte met roken. Ben ook vrijwel niet meer verkouden. En toen ik rookte was ik dat zovaak
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*schenkt koffie in
[..]*geeft gewone koffie met shotje redbull
MAG NIETquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo een fout opgetreden. Ik wil het document alleen opslaan.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vraag mijn getinte buurjongetje van zes altijd daarvoor, heeft 'ie weer wat te eten.
Ik ben moddervet, dus ik mag eigenlijk niks zeggen over anderenquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat roken slecht is voor je longen.
Gek hequote:Op woensdag 29 januari 2025 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat roken slecht is voor je longen.
dank uquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*schenkt koffie in
[..]*geeft gewone koffie met shotje redbull
Ik laat het stukje ik vind het ook zielig voor de pup maar weg denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou het bij ik-statements
Gaat goed komen
Uiteraard, heb je zin in?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker.
Heb je nog een goed recept voor bejaarde en een kanariepietje?
Dat is juist het belangrijkstequote:Op woensdag 29 januari 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik laat het stukje ik vind het ook zielig voor de pup maar weg denk ik.
friend with penebitsquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
M'n dagcreme is op, en hij wordt niet meer gemaakt. Moet ik voor de derde keer weer een andere kiezen.
FWP
Zou je dat wel zeggen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is juist het belangrijkste
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo las ik het vroeger ook voor ik wist waar het voor stond.
Gewoon zeggen "Ben dan wel moddervet maar ik vermoord mezelf en mijn caafs niet met nicotine"quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben moddervet, dus ik mag eigenlijk niks zeggen over anderen
Alleen mezelfquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zeggen "Ben dan wel moddervet maar ik vermoord mezelf en mijn caafs niet met nicotine"
heeft iemand die opmerking van zwabber dat us zo'n gezellige user isquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zeggen "Ben dan wel moddervet maar ik vermoord mezelf en mijn caafs niet met nicotine"
Pronk er maar mee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben super gezond en normaal want ik heb een goede baan en ben dun![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
/mensen
Ja, dat kan als aanvallend worden beschouwdquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik laat het stukje ik vind het ook zielig voor de pup maar weg denk ik.
Hmm oke nu nog even moed verzamelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat ze niet zo naar die hond moet schreeuwen.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard, heb je zin in?
Grijze lauwwarme bejaarde uit de magnetron.
30 kanariepietjes op een BBQ stokje.
Oh maar @CherryLips zegt net dat ik het wel beter kan benoemen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan als aanvallend worden beschouwd
Ja want ik vind het vooral zielig voor de hondquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh maar @:cherrylips zegt net dat ik het wel beter kan benoemen.
Ik zou de ui vragen of de citroen, of het azijnflesje, of de doerian, of of de karnemelk over datum?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heeft iemand die opmerking van zwabber dat us zo'n gezellige user is
Benader je buurvrouw hoe je zelf benaderd wil worden en houd het bij jezelfquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh maar @:cherrylips zegt net dat ik het wel beter kan benoemen.
Ja ik dus ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want ik vind het vooral zielig voor de hond
K vind mezelf ook vadsig. Zeker op beeldquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben moddervet, dus ik mag eigenlijk niks zeggen over anderen
hond straks stil, krijgt ie stroomstootjesquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want ik vind het vooral zielig voor de hond
Dit is echt zó kut. Heb je eindelijk een creme, of poeder of wat dan ook gevonden.. kun je weer trial-and-error op zoek naar een anderequote:Op woensdag 29 januari 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
M'n dagcreme is op, en hij wordt niet meer gemaakt. Moet ik voor de derde keer weer een andere kiezen.
FWP
Het ís ook onze schuldquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon ons de schuld geven, het is 2025 joh.
Het is echt zo typisch dat je wil doen dat ik hier de negatieveling zou zijn, en jij niet. Totaal niet. Meneertje happie peppiequote:Op woensdag 29 januari 2025 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou de ui vragen of de citroen, of het azijnflesje, of de doerian, of of de karnemelk over datum?
Alles is voor de gevoelige of droge huid. Dat heb ik nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is echt zó kut. Heb je eindelijk een creme, of poeder of wat dan ook gevonden.. kun je weer trial-and-error op zoek naar een andere
Mijn buurvrouw links van mij toen ze hier net kwam wonen haar twee hondjes waren ook constant aan het blaffen en toen heb ik er iets van gezegd. Deed ze niks mee en toen kwam woningbouw langs maar nu zijn ze wel stil.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hond straks stil, krijgt ie stroomstootjesmijn broertje is zo'n type die daar wel fan van is 'het werkt!!'
. Hij doet het overigens niet, wordt zn hond afgepakt door ons denk ik
Ik bén vadsig. Maar soms dan denk ik "oh je kan echt goed zien dat ik ben afgevallen" en vallen mij ook wel leuke dingen aan mezelf opquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K vind mezelf ook vadsig. Zeker op beeld
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon ons de schuld geven, het is 2025 joh.
quote:
Leven ze nog wel of hangen ze gevild boven het aanrecht?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw links van mij toen ze hier net kwam wonen haar twee hondjes waren ook constant aan het blaffen en toen heb ik er iets van gezegd. Deed ze niks mee en toen kwam woningbouw langs maar nu zijn ze wel stil.
Wat fijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw links van mij toen ze hier net kwam wonen haar twee hondjes waren ook constant aan het blaffen en toen heb ik er iets van gezegd. Deed ze niks mee en toen kwam woningbouw langs maar nu zijn ze wel stil.
KSC = KoekjesSlowChat confirmedquote:
Ze leven nog want ik hoor ze wel als de postbode aanbelt daar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leven ze nog wel of hangen ze gevild boven het aanrecht?
Mislukt Vadsig KSCquote:
Ja, valt hier om de hoek wel mee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet je wat een graf kost tegenwoordig?
Nou dat moet echt niet nodig zijn en dat zou ik hier ook echt niet accepteren.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat fijnburen met geluidsoverlast is echt 4%&^#. Oordopjes helpen hier ook wel maar alsnog beetje shit om in je eigen huis oordopjes in te moeten doen
quote:
Dat weet iedereen ondertussen wel, dat hoeft niet altijd genoemd te wordenquote:
quote:
Nog iets met eten/vreten erbij? Dat dekt de lading volgens mij redelijkquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen de naam beter veranderen in Vadsige & Mislukte SC
VMSC
De stort?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, valt hier om de hoek wel mee.
Ik mis de dubbele P van psychiatrische patiënten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen de naam beter veranderen in Vadsige & Mislukte SC
VMSC
Ehm, wat was je anders van plan als zij geen gehoor geven aan jouw klacht?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dat moet echt niet nodig zijn en dat zou ik hier ook echt niet accepteren.
Komt hier altijd terug, eens in de zoveel eh.. seconden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Dat weet iedereen ondertussen wel, dat hoeft niet altijd genoemd te worden
Doet je verhuurder er ook niks mee?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehm, wat was je anders van plan als zij geen gehoor hebben aan jouw klacht?
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mis de dubbele P van psychiatrische patiënten.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Dat is R&P SC toch alquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mis de dubbele P van psychiatrische patiënten.
Soms vergeten mensen even dat ze zelf ook mislukt zijn. Niet altijd neequote:Op woensdag 29 januari 2025 12:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Nee wacht, nu is het net alsof we mislukte vreetboeien zijn. We zijn niet mislukt als vreetboeien.quote:
Ik wou net zeggen, ik ben daar best goed in hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee wacht, nu is het net alsof we mislukte vreetboeien zijn. We zijn niet mislukt als vreetboeien.
Jawel, die zijn langsgegaan en hebben gezegd 'heyyy stil', mijn buren maken nog steeds lawaai. Wat wil je doen dan?quote:
Zieke burn ineensquote:
Oh jezus zijn het zulke mensen. Pff.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, die zijn langsgegaan en hebben gezegd 'heyyy stil', mijn buren maken nog steeds lawaai. Wat wil je doen dan?![]()
Ze uit huis laten plaatsen kan wel, duurt ongeveer 2 jaar als de klachten ernstig genoeg zijn.
Het is een alcoholist + demente man. Die alcoholist woont hier niet en heeft niet zoveel te verliezen, daardoor wordt overlast veroorzaakt. Demente man is eenzaam maar vooral oud en dement en staat letterlijk alles toe van alcoholistquote:
Jij bent serieus de enige normale van ons, de sociale thermometer waar we allemaal heel er zuinig op moeten zijn en dat weet je inmiddels ook zelf wel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Godver, tranen.quote:
Doe je iets aan sport?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik bén vadsig. Maar soms dan denk ik "oh je kan echt goed zien dat ik ben afgevallen" en vallen mij ook wel leuke dingen aan mezelf open 2 dagen later zie ik mezelf weer en is 't " brrrrrrr, wat ben ik toch een pad"
HET ENIGE WAT WE WEL KUNNENquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee wacht, nu is het net alsof we mislukte vreetboeien zijn. We zijn niet mislukt als vreetboeien.
Ik wel, maar vervolgens zit er meestal nog vanalles in waar ik niet tegen kan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles is voor de gevoelige of droge huid. Dat heb ik niet
Een van de weinige dingen waar ik serieus en terecht trots op ben in het leven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
US heeft er een ban, moet je nagaan.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godver, tranen.
Natuurbegraafplaats.
Ik ben hier ook alleen voor jou.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die zijn me bijna allemaal hierheen gevolgd.
Ik snap dit volkomen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben hier ook alleen voor jou.
Ik zag een recensie van een Kruidvat-smeersel van vijf euro en iemand had gezegd 'te duur voor dit potje'. Pardon?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wel, maar vervolgens zit er meestal nog vanalles in waar ik niet tegen kan.
Nu komt de aap uit de mouw jongens.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben hier ook alleen voor jou.
Ik zie de gedachten verspringen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die prijzen vallen zijn nog redelijk. Je wordt ook niet geruimd dus je krijgt wel waar voor je geld.
Noem je me nou een aapquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de mouw jongens.
Oh shit...quote:
Lolwat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag een recensie van een Kruidvat-smeersel van vijf euro en iemand had gezegd 'te duur voor dit potje'. Pardon?
Godsammequote:Op woensdag 29 januari 2025 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie de gedachten verspringen.
Lijkt me heerlijk man, aap zijn. Wel een leuk aapje en zo eentje die ergens leeft met voldoende eten en dan lekker hele dag spelen en vlooien plukkenquote:
Hier hebben we het allemaal moeilijkquote:
Is dit een nieuw ontdekte hagedis?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:45 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
OMG! She’s giving mother![]()
![]()
![]()
she's giving average oostblok vrouw?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:45 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Checks out I guess?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
she's giving average oostblok vrouw?
Ze lijkt op Lucy Liu én David Tennant.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:45 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n aap die lippen en vlees eet van mensengezichten.
quote:
ik vind het vooral niet zo bijzonderquote:
Verrek.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze lijkt op Lucy Liu én David Tennant.
Zo'n baviaan. Of een berberaap. Of die ene sjamaan van de Lion King.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n aap die lippen en vlees eet van mensengezichten.
Ik ben vooral benieuwd naar de foto pre-filter.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het vooral niet zo bijzonderniet negatief of positief maar gewoon ja, doorsnee?
dat is altijd wel komischquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de foto pre-filter.
Wie?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze lijkt op Lucy Liu én David Tennant.
Is er geen programmaatje dat dat ongedaan kan maken?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de foto pre-filter.
De dode ogen van een karper of een brasem maar dan op een slechte darmdag.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
she's giving average oostblok vrouw?
Rafiki ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n baviaan. Of een berberaap. Of die ene sjamaan van de Lion King.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er geen programmaatje dat dat ongedaan kan maken?
Kung Fu aap.quote:
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die. Die vind ik ook doodeng.
quote:
quote:Rafiki is een personage uit de film De Leeuwenkoning en De Leeuwenkoning 2: Simba's Trots. Daarnaast heeft hij een bijrol in The Lion King III, Timon & Pumbaa, The Lion Guard: Return of the Roar en The Lion Guard. Hij is een mandril. Het woord Rafiki komt uit het Swahili en betekent "vriend".
Die deed ook uit het niets *bonk* op Simba z'n kop. Ik snap het wel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die. Die vind ik ook doodeng.
Zie je ineens Adolf Hitler in een spannend jurkje.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er geen programmaatje dat dat ongedaan kan maken?
Ik hoor het hier.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Slurpt van een lekker vers gembertheetje
wat positiefquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De dode ogen van een karper of een brasem maar dan op een slechte darmdag.
130 jaar oud.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je ineens Adolf Hitler in een spannend jurkje.
Ze is dun en ze heeft een baan. Het lijkt @Crack_ wel.quote:
hoho, een goede baanquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is dun en ze heeft een baan. Het lijkt @:Crack_ wel.
Nee, maar zou ik wel weer moeten doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Gembertheequote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, maar zou ik wel weer moeten doenEnige wat ik deed voor ik griep kreeg naast letten op eten was wandelen. Naar de sportschool word 'm sowieso niet
Wandelen is sowieso super goed voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Pffquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is een alcoholist + demente man. Die alcoholist woont hier niet en heeft niet zoveel te verliezen, daardoor wordt overlast veroorzaakt. Demente man is eenzaam maar vooral oud en dement en staat letterlijk alles toe van alcoholist
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wandelen is sowieso super goed voor je
Lempenhengen is leuker.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laatste tijd alleen niet gedaan, want dit weerquote:
Met minimaal 500 gram stiek (het oog wil ook wat) en een POMA of ESMA in de handquote:
Echt he. Het is maar goed dat ik ook nog PT heb.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laatste tijd alleen niet gedaan, want dit weer
Langlaufenquote:
Klopt. Elke dag half uurtje wandelen hielp ontzettend tegen m'n matige mentale gezondheid toen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je PT?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt he. Het is maar goed dat ik ook nog PT heb.
En als je dat in de natuur doet, is dat helemaal een bonus.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt. Elke dag half uurtje wandelen hielp ontzettend tegen m'n matige mentale gezondheid toen.
Ik wandel elke dagquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laatste tijd alleen niet gedaan, want dit weer
Doen danquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt. Elke dag half uurtje wandelen hielp ontzettend tegen m'n matige mentale gezondheid toen.
Gewoon de A2 afsloefen heen en weer.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als je dat in de natuur doet, is dat helemaal een bonus.
Gaat z'n gangetje.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je PT?
Vorige week had ik 4x Sporten + yoga
Deze week 3x sporten en 1x yoga
Deels ook omdat ik nog steeds lessen in moet halen.![]()
Dus daar moet ik het maar mee doen en ik gok dat het wel even voldoende is.
Met 160 km/ hquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de A2 afsloefen heen en weer.
Basis is ook belangrijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje.Geen enorme progressie, maar ik hou zo in ieder geval een beetje een basis.
Ik ben tot 2 jaar terug regelmatig met moeders de bossen in gegaan en heb lekker gewandeld. Maar we zijn daar toen mee gestopt en heb geen idee meer waarom we dat niet weer oppikken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als je dat in de natuur doet, is dat helemaal een bonus.
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met minimaal 500 gram stiek (het oog wil ook wat) en een POMA of ESMA in de hand
Ja, doen en dan een beetje routine blijven houdenquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben tot 2 jaar terug regelmatig met moeders de bossen in gegaan en heb lekker gewandeld. Maar we zijn daar toen mee gestopt en heb geen idee meer waarom we dat niet weer oppikken.
Komende zomer maar weer oppikken
Brandend kruis op het dak?quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achterstevoren met een witte puntmuts op.
Dat laatste ja.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Basis is ook belangrijk.
Met elke training heb ik zoiets van: beter dan bankaardappel zijn
Intrigerende SOAquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brandend kruis op het dak?
Niceeeequote:Op woensdag 29 januari 2025 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste ja.Maar ik merk ook dat het best meevalt met me, ik paste van het weekend weer een beetje fatsoenlijk in een broek (die ging een tijdje geleden gewoon niet dicht) EN kerel complimenteerde m'n fietstempo, dus iiiiiit's something.
Tegenwoordig hebben ze hongerige wolven he?quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben tot 2 jaar terug regelmatig met moeders de bossen in gegaan en heb lekker gewandeld. Maar we zijn daar toen mee gestopt en heb geen idee meer waarom we dat niet weer oppikken.
Komende zomer maar weer oppikken
Oh ugh.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niceeee
Sportschool gaat hier weer 2 weken dicht en elke training is al zo'n strafkamp.
Dus na die 2 weken zal het helemaal afzien worden
Gewoon koesteren dit.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste ja.Maar ik merk ook dat het best meevalt met me, ik paste van het weekend weer een beetje fatsoenlijk in een broek (die ging een tijdje geleden gewoon niet dicht) EN kerel complimenteerde m'n fietstempo, dus iiiiiit's something.
Zo ver lopen die wolven nou ook weer niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze hongerige wolven he?
"Kom Bor en Midas, we gaan die dikke lekker opvreten"
Gezelligquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar kan ik me aanmelden?
Routine is lastig somsquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, doen en dan een beetje routine blijven houden
Hahahaquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze hongerige wolven he?
"Kom Bor en Midas, we gaan die dikke lekker opvreten"
In de agenda zetten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Routine is lastig somsZelfs als je denkt, nu zit ik er in kruipt 't er toch weer uit
Slak.quote:
Ahwquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag vorige week voor het eerst een hertje in het bos
Loop je ineens een rotonde op.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet misschien eens luisterboeken gaan proberen, dat ik dan ook wat meer ga lopen.
Dan iemand inschakelen als backup.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je ineens een rotonde op.
Ik heb nog geen knappe mixerquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:55 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills wat voor mixer heb jij? Ik zit al een jaar te twijfelen over zo'n kitchenaid mixer, maar vraag me af of dat nou echt zo heel veel makkelijker is voor het bakken van gebak en brood e.d. Of het het geld waard is zeg maar.
Of misschien iemand anders met dit ding die er wat ovet kwijt wil?
Zo eentje dus.
[ afbeelding ]
Bosch mum?quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog geen knappe mixer
Wil er wel 1 uiteraard
KitchenAid is een prima merk. Degelijk, goed te repareren ook. Maar je moet eerst even goed inlezen over wat je wilt en waar je het voor wil gebruiken.
Dingen ben duur en alles.
Ik lees ook goede dingen over de mixers van Maxima, maar die zijn ook niet goedkoop
Een ander goed merk is Kenwood.
En de Bosch Mum series heeft goede apparaten.
Allemaal goede opties volgens mij, maar het is een beetje afhankelijk wat je wilt.
En over hoe groot je hem wil hebben.
Groter is niet altijd beter, sommige mixers doen het dan niet goed als je (normale) te kleine porties maakt dus lees ook vooral veel reviews daarover. Bij sommige is dat geen probleem en die doen het ook goed bij kleinere porties, maar dat is niet voor allemaal zo.
Die horrorrotonde?quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ene gekke met die fietser.
volgens mijn collega's kom je bij 35 pas niet kijken op deze aardequote:Op woensdag 29 januari 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
Post van bevolkingsonderzoek. Vorige week 35 geworden dus meteen post op de mat dus ik kwam klagen over ouder worden.
En dan post ik eerst een heel verhaal over mixers
Ze willen toch even je baarmoedersnuitje checken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn collega's kom je bij 35 pas niet kijken op deze aarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |