SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, wat lees ik nu weer... ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
"Brabanders zijn hetzelfde als een ongeluk?"
Min of meer. Met hun aanrijden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:43 schreef UitStraling het volgende:
"Brabanders zijn hetzelfde als een ongeluk?"
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:45 schreef Crack_ het volgende:
Nu heb ik zin in worstenbroodjes. Er schijnen goede vega versies te zijn bij de Jumbo
Droog brood is ook weer zo wat.quote:
Die heb je voor worstenbroodjes ook helemaal niet nodig gekkiequote:
xD XDquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, is het nou vega of worst?
Plantaardige proteïne in worstvorm in een broodje.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, is het nou vega of worst?
huhhhhhhh?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plantaardige proteïne in worstvorm in een broodje.
Ja, vega worstenbroodje vind ik zelf ook makkelijker, maar blijkbaar is dat te ambigu voor sommigen hier.quote:
Dat klinkt helemaal niet lekker.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plantaardige proteïne in worstvorm in een broodje.
Weer beter?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:46 schreef Grotetijd het volgende:
Net nog worstenbroodjes op
Worstenbrood beste brood
Nee, dood dier met bloed en pezen en zenuwen en meuk klinkt heerlijkquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet lekker.
Vermalen vleesproduct in darm klinkt ook niet perse lekker, dus eh.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
te wattesquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, vega worstenbroodje vind ik zelf ook makkelijker, maar blijkbaar is dat te ambigu voor sommigen hier.
Slachtafval in een varkensdarm tussen een chemisch broodje.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Smaakt prima hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dood dier met bloed en pezen en zenuwen en meuk klinkt heerlijkals je het maar lekker vindt, toch
Ambigu, dan kan iets te veel betekenissen hebben om duidelijk te zijn.quote:
Word regelmatig wakker met hoofdpijn en heb vrij veel kriebel in m'n keel wat resulteert in een intense hoestaanval. Maarrrrrrrrrr, buiten dat om voel ik mij gelukkig wel redelijk.quote:
Ja die zijn nu ook over de datum denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik vrat vroeger van die magnetronhotdogs van de AH, maar die zullen dertig jaar later vast anders smaken.
Oh ik ben al vier maanden aan het hoesten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Word regelmatig wakker met hoofdpijn en heb vrij veel kriebel in m'n keel wat resulteert in een intense hoestaanval. Maarrrrrrrrrr, buiten dat om voel ik mij gelukkig wel redelijk.
Godverquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja die zijn nu ook over de datum denk ik.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Slachtafval in een varkensdarm tussen een chemisch broodje.
Zo beter?
Oh hou opquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik ben al vier maanden aan het hoesten.
Wat is lui kattengrind?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
Ik heb fucking lui kattengrind gekocht op Amazon.Fuck dat sjouwen.
Ik bedoel dat ik lui ben omdat ik geen zin had om met tien kilo extra boodschappen te sjouwen.quote:
Dat snapte ik wel, maar dat is niet grappig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik lui ben omdat ik geen zin had om met tien kilo extra boodschappen te sjouwen.
Ho ho, FUCKING lui kattengrind he? Dat kattengrind blijft gewoon op elkaar liggen, en het maakt niet uit hoe je de zak openscheurt/kniptquote:
Bij mij had het een andere reden hoor want ik ben niet ziek geweest (maar ik had gewoon te gek gedaan met mijn verjaardagquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh hou opWas echt blij dat ik er vanaf was eind November. Begon weer wat aan te sterken, ook conditioneel. En vorige week Maandag werd ik weer overvallen door de griep, en het maakt niet uit wat ik doe het word amper minder
Als ik wakker word in de ochtend is 't het heftigst en voelt 't soms net alsof ik half stik
Maar met slapen valt 't mee, en na het opstaan is het ook 80% weg.
Zuigtabletten, neusspray, stomen. Het doet amper wat
Er is hier wel meer niet grappigquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel, maar dat is niet grappig.
Dat het zo naar het vocht kijkt en denk 'ja, daar ga ik niks mee doen hoor'quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kattengrit dat niks absorbeert.
*blijft gewoon liggen*quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zij zo naar het vocht lijkt en denk 'ja, daar ga ik niks mee doen hoor'
Oh je hebt gewoon te gek gedaanquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij mij had het een andere reden hoor want ik ben niet ziek geweest (maar ik had gewoon te gek gedaan met mijn verjaardag).
Ik hoop dat je er snel weer vanaf bent Want het klinkt erg vervelend. Beterschap.
Je zat aan de antibiotica en de prednison?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij mij had het een andere reden hoor want ik ben niet ziek geweest (maar ik had gewoon te gek gedaan met mijn verjaardag).
Ik hoop dat je er snel weer vanaf bent want het klinkt erg vervelend. Beterschap.
RIP onze premies.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zat aan de antibiotica en de prednison?Je bent tig keer naar de huisarts geweest
Ja klopt maar geen zin om dat allemaal uit te leggen hier.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zat aan de antibiotica en de prednison?Je bent tig keer naar de huisarts geweest
Hmm gelukkig heb je dan nog eventjes.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh je hebt gewoon te gek gedaan
Hoop het ook. Zeker omdat ik Vr en Zo verplichtingen heb
Ja toe maarquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja klopt maar geen zin om dat allemaal uit te leggen hier.En sommige beslissingen begreep ik zelf ook niet helemaal hoor.
Ja komt ook vast wel goed. Nog even wat beter stomen en rust pakken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm gelukkig heb je dan nog eventjes.
Ik had een paar jaar geleden (toen ik nog verhoogd eigen risico had) dat geld apart gezet voor het geval het nodig zou zijn (was het toen niet). Ik stel me er maar vast op in dat ik dat kan gaan aanspreken voor m'n autipas halen.quote:
Ze wist dat ik verder niet ziek was of ben geweest. Ben ook te laat getest op dingen en foto's van mn longen die werden gemaakt nadat ik dus die medicijnen al had gehad en toen was de conclusie dat er eigenlijk weinig aan de hand is.quote:
Ramen en Nugnummers.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is hier wel meer niet grappig
Ramenquote:
quote:
Hoe noemt ze jou dan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
Ik ga denk ik straks toch naar de bovenbuurvrouw (die met de pup en viswijf stem).
Echt hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:11 schreef Grotetijd het volgende:
Godverdomme, 7 maanden verder na een schade. Heb in 't begin foto's doorgestuurd, toen deed de tegenpartij vet moeilijk. Sinds een week zijn we ein-de-lijk bij 't afrondingsstadium. Begint die vrouw over een offerte van de schade en foto's en dat omdat ik de auto niet meer heb er waarschijnlijk niks meer gedaan kan worden.
Dus ik de foto's opnieuw doorsturen, maar kan natuurlijk die hele offerte niet meer vinden. En daardoor zegt die vrouw dat er niks meer mee gedaan kan worden.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Het verhaal was een tijdje geleden anders. Feit blijft ook dat je liep te hoesten als een zeehond en dat je vervolgens je hele verjaardag hebt lopen blowen, en het dan raar vond dat het niet beter werd. Maar prima hoor, maar nu niet zeggen dat je niet ziek was terwijl je toen anders piepte.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze wist dat ik verder niet ziek was of ben geweest. Ben ook te laat getest op dingen en foto's van mn longen die werden gemaakt nadat ik dus die medicijnen al had gehad en toen was de conclusie dat er eigenlijk weinig aan de hand is.
Ik ga je ook geen ongelijk geven hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het verhaal was een tijdje geleden anders. Feit blijft ook dat je liep te hoesten als een zeehond en dat je vervolgens je hele verjaardag hebt lopen blowen, en het dan raar vond dat het niet beter werd. Maar prima hoor, maar nu niet zeggen dat je niet ziek was terwijl je toen anders piepte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het klinkt niet zo aardig als je je buurvrouw zo noemt, maar oke..quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik schreeuw niet tegen mijn huisdieren.
Je rookt ze alleen, net als paling.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik schreeuw niet tegen mijn huisdieren.
tsja, mensen met overgewicht blablablaquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:18 schreef Grotetijd het volgende:
Tsja. Rokers/Blowers. Zichzelf helemaal de pestpleuris hoesten maar wel stug doorgaan
Ja sorry maar ik vind dat zo klinken als ze staat te schreeuwen tegen die puppy.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het klinkt niet zo aardig als je je buurvrouw zo noemt, maar oke..
Het is verder een vrij land.
+1quote:
Oke leukquote:
Mislukte pannenkoeken kunnen ook lekker zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke leuk
Misschien kunnen we dan allemaal alvast in ons graf gaan liggen ofzo
...wel goedkoper?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke leuk
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik vind dat zo klinken als ze staat te schreeuwen tegen die puppy.
Ik kan van veel mensen deze reactie hebben maar jij hebt andere problemen die ook niet gezond zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:18 schreef Grotetijd het volgende:
Tsja. Rokers/Blowers. Zichzelf helemaal de pestpleuris hoesten maar wel stug doorgaan
Ik spoel die altijd door de plee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mislukte pannenkoeken kunnen ook lekker zijn.
Je kunt gewoon leven als je mislukt bent hoor, kijk maar om je heen want iedereen doet hetquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke leuk
Moet ik maar aan mensenvlees gaan beginnen? Misschien wel beter voor de aarde en tegen overbevolking.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat welquote:
K hoest vrijwel nooit meer nadat ik stopte met roken. Ben ook vrijwel niet meer verkouden. En toen ik rookte was ik dat zovaakquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:18 schreef Grotetijd het volgende:
Ik vind haar verder geen viswijf hoor het is alleen op dat moment als ze zo staat te schreeuwen. Maar ik ga het natuurlijk wel netjes zeggen als ik de moed heb verzameld om heen te lopen. Hier kan ik dat wel zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]arme puppy
Kan je daar niets iets van zeggen in de vorm van een grapje ofzo of weet ze al van zichzelf dat ze schreeuwt, want dan kan je het net zo goed voor altijd negeren
Hoe vaak moet jij de loodgieter bellen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik spoel die altijd door de plee.
Weet je wat een graf kost tegenwoordig?quote:
dat is wel apartquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K hoest vrijwel nooit meer nadat ik stopte met roken. Ben ook vrijwel niet meer verkouden. En toen ik rookte was ik dat zovaak
Zal vast lekker doorspoelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik spoel die altijd door de plee.
ProbleMEN nog welquote:Op woensdag 29 januari 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan van veel mensen deze reactie hebben maar jij hebt andere problemen die ook niet gezond zijn.
Oké rare sprong vooruit?quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik maar aan mensenvlees gaan beginnen? Misschien wel beter voor de aarde en tegen overbevolking.
Zou dan voornamelijk babyvlees lekker zijn of wat taaier bejaardenvlees?
Oke, dat escaleerde heel snel
Ja, wel goed dat je er iets over zegt, want sommige mensen hebben dat niet door van zichzelf.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind haar verder geen viswijf hoor het is alleen op dat moment als ze zo staat te schreeuwen. Maar ik ga het natuurlijk wel netjes zeggen als ik de moed heb verzameld om heen te lopen. Hier kan ik dat wel zeggen natuurlijk.
Mijn kronkels.quote:
Als je een vriend van moedertje Natuur bent eet je zoveel mogelijk bejaarde, koe, schaap, varken, kleuter, peuter, hond, kat, kanariepietje en paard op.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik maar aan mensenvlees gaan beginnen? Misschien wel beter voor de aarde en tegen overbevolking.
Zou dan voornamelijk babyvlees lekker zijn of wat taaier bejaardenvlees?
Oke, dat escaleerde heel snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |