Gewoon nuchterquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:29 schreef Puzzie het volgende:
All good , als het mijn tijd is dan is het mijn tijd
quote:
IOoooooo ik had geluid uit en dan gaat de stream langzamer lopen ofzo? Hij stopte niet want ik kijk wel maar zonder geluid..quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nu nog? Zag dat poosje terug al was best grappig
Moeten ze zelf ook hun gc inzetten. Spreken ze dan ook de volgende keer af dat ze geen gc meer kopen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
Ze willen graag de GC uit het spel hebben. (logisch)
Geen probleemquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
IOoooooo ik had geluid uit en dan gaat de stream langzamer lopen ofzo? Hij stopte niet want ik kijk wel maar zonder geluid..
Mattheus en Jeffrey hebben dat soort van afgesproken met elkaar dat ze beiden dat gaan doen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:33 schreef Poesjuh het volgende:
Mattie heeft gestemd voor shockeffect.
Straks gooien ze hun eigen plan in de war![]()
Mattie heeft zonnnnn honger. Gaat nog lang duren want ze gaan nu pas beginnen daar zeggen ze...
Daardoor wordt straks miss wel iemand van hun eigen groep erop gezetquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mattheus en Jeffrey hebben dat soort van afgesproken met elkaar dat ze beiden dat gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |