Das ook wel mijn lijstjequote:Op woensdag 29 januari 2025 13:16 schreef basicsaint het volgende:
Top 3 irritatielijst:
Jeffrey
Keanu
Milena
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Milena veel stemmen heeft gekregen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:14 schreef Verity het volgende:
Als het gelijk spel is, dan is dat tussen Jordy en ??? Milena? Of toch Axel?
Het zou wel kunnen als Elsa, Wicky, Axel, Jane, Niels, Jordy en misschien David en Pootje ook nog.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Milena veel stemmen heeft gekregen.
Misschien heeft Matti haar genomineerd in de hoop dat ze naar huis gaat zodat zijn (ex) vriendin weer fijn kan kijken zonder onderbuikgevoelquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Milena veel stemmen heeft gekregen.
Hij zei wel dat hij iets anders ging doen!quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien heeft Matti haar genomineerd in de hoop dat ze naar huis gaat zodat zijn (ex) vriendin weer fijn kan kijken zonder onderbuikgevoel
Precies aan die drie heb ik de pest.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:16 schreef basicsaint het volgende:
Top 3 irritatielijst:
Jeffrey
Keanu
Milena
Als hij er op staat gaat hij nergens heen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:24 schreef basicsaint het volgende:
Jordy denkt dat hij er morgen op staat. Wel heel dom dat ie dan zijn GC niet heeft ingezet.
Ik hoop met je mee! Anders worden de kleine groepjes 1 voor 1 weg gespeeld door de grote groep. Daar liggen ook nog de meeste gamechangers.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:24 schreef Kissingbird het volgende:
OF ze zeggen dit en het was toch een beslissende stem voor het nomineren
ja ik blijf hopen op iets
Ja tenzij er een twist komt nog.. ben ik daar ook een beetje bang voor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:26 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee! Anders worden de kleine groepjes 1 voor 1 weg gespeeld door de grote groep. Daar liggen ook nog de meeste gamechangers.
Knap dat je dat nu al weet. Jordy moet de Nederlandse stemmen delen met Wicky. Ik durf er niks over te zeggen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als hij er op staat gaat hij nergens heen.
Is nog bezig met landen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:28 schreef KinKiJan het volgende:
Beide David's snappen het spel nog niet helemaal denken Niels, Jordy en Axel.
Vind zelf dat David S. sowieso er vaak uitziet als iemand die geen idee heeft hoe ie daar terecht gekomen is
[ afbeelding ]
Zegt het jankende watjequote:Op woensdag 29 januari 2025 13:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is nog bezig met landen.
Keanu wederom ; nogmaals mensen moeten het niet zo persoonlijk opvatten het is maar een spel.
Uhu............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |