abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216508051
"wij steunen Israël omdat Israel onze waarden deelt"

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216508343
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 15:31 schreef egayalS het volgende:

[ x ]
BOEHOEHOE :'( _O-

Wat een leven, Slayage... wat een leven. Wat een onrecht. :{ :D

(Wat een projectie, vooral.)
Intolerant voor intolerantie
pi_216508438
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 14:56 schreef HowardRoark het volgende:
Een potentiële kandidaat voor een ICE-raid. En daaronder nog meer.

[ x ]
[ x ]
En Hamas keek grijnzend toe en zag dat het goed was.

Ze hoeven wat dat betreft niet zoveel meer te doen... deze mensen houden zelf het vuur van hun haat wel hoog.

Overigens dient elke student die hieraan deelnam, onmiddellijk van de universiteit te worden gestuurd. Hun beurzen kunnen worden toegekend aan andere, welwillende studenten die zich niet zo gemakkelijk voor het karretje van de jodenhaat laten spannen.
Intolerant voor intolerantie
pi_216508991
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 15:55 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
BOEHOEHOE :'( _O-

Wat een leven, Slayage... wat een leven. Wat een onrecht. :{ :D

(Wat een projectie, vooral.)
Het is ook niet waar.

Dit gaat om foto's van Local Testimony, een of andere creative lefty hub in Tel Aviv voor lokale journalisten. Dat houden ze elk jaar en er is bijvoorbeeld ook tentoonstelling over de aanslagen van 7 oktober. Daarnaast is er nul bewijs dat dit een militair zou betreffen of dat deze vrouw als menselijk schild wordt gebruikt.

Maar in de pro-Palestijnse kringen krijgt zoals we weten alles een eigen interpretatie en wordt zowel het verleden als het heden herschreven zodat het binnen een bepaald gewenst narratief past. Ook bijzonder die reacties onder zulke tweets:
quote:
Israelis are monsters fascists N*zis ….
quote:
What do you expect from the biological grandson of Hitler and Eva.

The European Neo Nazi colonizers can do this because they have never experienced:
1. Persecution
2. Religious discrimination
3. genocide & a
4. Holocaust

Karma is waiting.
quote:
For the Jews, moral decadence is victory.
quote:
Just like their folks. The Nazis
quote:
A people of filthy scum Any morally immoral criminal, let him come to Israel and become a famous person The first raped the prisoners and they made him a famous person The second used an old woman as a human shield Religious moral decadence only applies to Israel and bastard Jews
Het is allemaal projectie, waar de barbaarse pro-Palestijnse supporters (bestaande uit Westerse progressieven en Islamisten) zelf het probleem zijn en uit is op een totale vernietiging van Israël, probeert men dit te projecteren op Israël en Joden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 1 februari 2025 @ 16:58:41 #155
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216509079
Israel is de Kanariepiet van de beschaafde wereld.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_216509711
quote:

[ x ]
Je ziet toch dat het gevaar vanuit de richting van het huis komt? En dat omaatje juist aan de kant zit waar de omgeving steriel is. Mijn gok is dat je of niet naar de foto hebt gekeken of dat je haat richting Israel het won van je gezonde verstand.

Hier is de foto op de officiële site: https://www.edutmekomit.co.il/gal-2024.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 17:58:44 #157
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216509801
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:49 schreef oblo het volgende:
Je ziet toch dat het gevaar vanuit de richting van het huis komt? En dat omaatje juist aan de kant zit waar de omgeving steriel is. Mijn gok is dat je of niet naar de foto hebt gekeken of dat je haat richting Israel het won van je gezonde verstand.

Hier is de foto op de officiële site: https://www.edutmekomit.co.il/gal-2024.
_O-
pi_216509980
quote:

[ x ]
Zo gek is dat toch niet, enige mensen in NL die de Hamasbarbaren steunen zijn linkse wannabe actisten en mensen die het westen haten. Maar er wel blijven wonen.

Rest is logischerwijs tegen onnodig bloedvergieten zoals 7 okt.
pi_216510383
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 1 februari 2025 @ 19:06:52 #160
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216510646
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:46 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Whahahaha. Hard gelachen.

Wie komt er dinsdag als eerste op bezoek in het witte huis? Nou, nou...?
pi_216511749
Tucker sowieso. Die beelden van hem in de Russische supermarkt. Jiskefet in het echie.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:59:47 #162
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216513676
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 20:19 schreef havanagila het volgende:
Tucker sowieso. Die beelden van hem in de Russische supermarkt. Jiskefet in het echie.
Is deze man ook zo tekeer gegaan toen de VS een tegenreaktie gaf op 9-11 ?

Wat een enge slang zeg :{w
pi_216514007
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 21:59 schreef Tengano het volgende:

[..]
Is deze man ook zo tekeer gegaan toen de VS een tegenreaktie gaf op 9-11 ?

Wat een enge slang zeg :{w
Precies hetzelfde als Willem Engel, Baudet, Alex Jones, Majorie Taylor Greene, etc. Politici en "influencers" die erachter zijn gekomen dat als je wappies nalult, ze je volgen en steunen. Is gewoon een verdienmodel. Zelfde met links, kijk bijv naar Timmermans en pro-palestina activisten e.d.
pi_216514064
Het Zionisme is een grote grap

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_216514161
Oekraïne heeft geen okt7 gepleegd op Rusland. Klein detail, maar evengoed.
pi_216514333
twitter
pi_216514649
Zo jong en al zo verrot....
  zondag 2 februari 2025 @ 11:29:48 #168
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_216518818
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:34 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Je ziet het meteen aan dat vertiefte inteeltkoppie van hem. Zulke lopen er hier in Nederland helaas ook meer en meer rond.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zondag 2 februari 2025 @ 11:34:21 #169
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216518883
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 11:29 schreef Lemmeb het volgende:
Je ziet het meteen aan dat vertiefte inteeltkoppie van hem. Zulke lopen er hier in Nederland helaas ook meer en meer rond.
Deze baas heeft nu wel 72 maagden gescoord als zijn Islamitische handleiding zou kloppen 8-)

N3UkEN!!!11!!11!! :B
pi_216518913
quote:
[ x ]
Ben de hostage deal van november vergeten dacht dat ze vorige maand voor 't eerst begonnen met ruilen.
  zondag 2 februari 2025 @ 11:45:06 #171
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216519046
quote:
[ x ]
'Oh nee, toch, weer een onschuldige burger :'(. Zo gemeen van Israël dit! :( Er is een genocide gaande! Stop zionisme!'

Zo zal men concluderen in bepaalde kringen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 2 februari 2025 @ 11:45:47 #172
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216519057
En ondertussen, dit zijn uitstekende ontwikkelingen.

twitter
  zondag 2 februari 2025 @ 12:02:54 #173
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216519322
Lekker op tijd, dan kan hij een beetje bijkomen. En wie weet wat er dan allemaal nog in Israel gebeurt; de laatste keer legde Nasrallah het loodje.

Het heeft ook wel wat, dat jij je post verlaat en dat zo'n land dan autonoom even keihard ergens een succes kan behalen.

quote:
Tipje van de sluier

Bekijk deze YouTube-video

Netanyahu stond op het vliegveld bij Tel Aviv de pers in het Engels te woord voordat hij in het vliegtuig stapte.

Hij zei het in Washington onder meer te willen hebben over
1 de "overwinning op Hamas*,
2 het vrijkrijgen van al onze gijzelaars
3 en het aanpakken van de Iraanse terreur-as in al haar vormen."

De Israëlische regeringschef zei dat het Midden-Oosten al ingrijpend is veranderd door de besluiten die zijn genomen tijdens de oorlog met Hamas. Hij voorspelde dat het aangezicht van het Midden-Oosten "nog veel verder kan worden veranderd" door nauw samen te werken met Trump. "Ik geloof dat we de veiligheid kunnen versterken, de kring van vrede kunnen uitbreiden en een tijdperk van vrede door kracht kunnen bereiken."

https://www.telegraaf.nl/(...)er-cruciale-kwesties
(1*) Is Hamas al overwonnen?

• Ja; actiepunt afvinken.
• Nee; daar is mogelijk nog iets aanvullends voor noodzakelijk en maakt onderdeel uit van de agenda.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tengano op 02-02-2025 12:31:14 ]
  zondag 2 februari 2025 @ 12:37:48 #174
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216519879
En hier hebben we weer een mooi voorbeeld van een "journalist" in de Gazastrook. Dit zijn de mensen waar delen van de Westerse media zich druk over maken als deze slachtoffer worden bij een bombardement. Immers, het zouden 'onschuldige' en 'onafhankelijke' journalisten zijn.

twitter
pi_216521133
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')