Juve lachend door.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Boscagli ook geblesseerd.
Lachwekkend dit.
Tijdens de zomervakantie.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:07 schreef PSVCL het volgende:
De laatste 3/4 jaar maximaal een paar weken een compleet fitte selectie gehad
Schriftelijk af doen, maar was echt veel leuker om Juventus te treffen dan een hobbelend Feyenoord hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:03 schreef RipCity het volgende:
Maar niets zeggen over de medische staf hoor
[..]
Juve lachend door.
Hopelijk belt Napoli nog een keer met 35 miljoen voor Noano.
Er wordt overal naar de medische staf verwezen, ook bij Feyenoord, Ik denk dat het meer te maken heeft met de hoeveelheid wedstrijden in de Champions Lquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:22 schreef Buitendam het volgende:
Godver wat een hoop blessures achter elkaar
Bij PSV al 4 jaar een probleemquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er wordt overal naar de medische staf verwezen, ook bij Feyenoord, Ik denk dat het meer te maken heeft met de hoeveelheid wedstrijden in de Champions L
daar is het fysiek zoveel keer zwaarder dan tegen die tegenstanders in nederland dat je gewoon 2 selecties nodig heb en niet met constant met de 11 namen moet blijven doorvoetballen....
Ik heb geen idee, maar volgens mij waren er ook een aantal griepgevallen binnen de groep. Al met al wel een hoop die om wat voor reden dan ook niet kunnen worden opgesteld.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er wordt overal naar de medische staf verwezen, ook bij Feyenoord, Ik denk dat het meer te maken heeft met de hoeveelheid wedstrijden in de Champions L
daar is het fysiek zoveel keer zwaarder dan tegen die tegenstanders in nederland dat je gewoon 2 selecties nodig heb en niet met constant met de 11 namen moet blijven doorvoetballen....
Of ze worden gespaard voor woensdag.....quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar volgens mij waren er ook een aantal griepgevallen binnen de groep. Al met al wel een hoop die om wat voor reden dan ook niet kunnen worden opgesteld.
Het zijn allemaal blessures van enkele weken tot maanden. Bosz lijkt me niet het type trainer om blessures te verzinnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Of ze worden gespaard voor woensdag.....
Die wedstrijd is wat belangrijker
hoewel je in de competitie ook geen misstappen meer kan maken nu 020 op 1 punt genaderd is
beter wint 010 morgen van 020 om jullie lucht te geven
Niet stiekem… Forza Feyenoord!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:35 schreef Buitendam het volgende:
En morgen zijn we stiekem allemaal even Feyenoorder, Klaas.
Ik mag toch hopen dat in de tweede helft even wordt opgeschakeld want met die tempo kun je nog drie weken doorspelen zonder te scoren.quote:
Energieloos vooralsnog.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat in de tweede helft even wordt opgeschakeld want met die tempo kun je nog drie weken doorspelen zonder te scoren.
Baka Balverlies moet misschien eerst eens wat beter gaan voetballen, en zich dan druk maken om no-look passes tegen Liverpool C.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Energieloos vooralsnog.
Had wel meer verwacht van Baka na afgelopen woensdag.. maar die kan zich blijkbaar alleen maar opladen in de CL.
Wil zich in de kijken spelen, BVtje Bakaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Baka Balverlies moet misschien eerst eens wat beter gaan voetballen, en zich dan druk maken om no-look passes tegen Liverpool C.
Die doet letterlijk niks verkeerd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelukkig hebben we Obispo een contractverlenging gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |