Je loopt vooral het risico dat zo'n tegenstander een rotschop uitdeelt vanuit frustratie of irritatie. Je moet het risico niet lopen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als zij met een c-elftal op komen dagen en een rode kaart hebben gehad? Ik hoop dat de trainer en een aantal karakters in het elftal ze deftig aan hebben gepakt. Echt oliedom om dat te doen.
Wij feliciteren ajax met het kampioenschapquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
Z'n nieuwe contract is nog niet getekend zeker?
Was te verwachten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Xavi, heel verrassend net na de 18 maanden clausule die PSV had met PSG, ook een permanente overstap voor 50 oplopend tot 80 miljoen.
Pikt PSV toch mooi 0,5% mee! Beetje jammer hoe dat gelopen is wel
Ligt sowieso nog 3 jaar vast toch? Lijkt me dat dit dus niet per se meespeelt, als ie weg wil wil ie maar dan moet WHU wel de hoofdprijs betalen, zeker in de winter.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
Z'n nieuwe contract is nog niet getekend zeker?
Dat wel, 2 of 3 geloof ik, maar denk dat je als PSV toch net wat lekkerder zit als hij al getekend heeftquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt sowieso nog 3 jaar vast toch? Lijkt me dat dit dus niet per se meespeelt, als ie weg wil wil ie maar dan moet WHU wel de hoofdprijs betalen, zeker in de winter.
3,5quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat wel, 2 of 3 geloof ik, maar denk dat je als PSV toch net wat lekkerder zit als hij al getekend heeftHet salaris wat West Ham biedt zal toch aantrekkelijk zijn.
Okay, dat is wel vrij lang ja. Dan maakt die verlenging zeker niet uit qua vraagprijs, maar is het enkel afhankelijk van hoe slim Pepi is qua speeltijd garantie etc. richting het WK. Salariswijs kan PSV toch niet mee met West Ham.quote:
35 toch eigenlijk al?quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als dat bod richting de 40-45 (no pun intended) gaat en Pepi er zelf oren naar heeft denk ik dat het onhoudbaar wordt.
Voor een spits die zich nog weinig heeft bewijzen, laat staan op het hoogste Europese niveau, is 35 een waanzinnig bedrag.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:42 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waarom zou het onhoudbaar zijn bij 35?
Dat geloof ik eerlijk gezegd niet. Voor dat geld hengelen ze die Ier van Brighton binnen en die staat al veel langer dan Pepi op de wensenlijst.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als dat bod richting de 40-45 (no pun intended) gaat en Pepi er zelf oren naar heeft denk ik dat het onhoudbaar wordt.
Ik bekijk het vanuit PSV-standpunt. Als welke club dan ook nu met een bod van 40-45 komt en Pepi zelf graag wil dan lijkt het mij onhoudbaar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 15:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat geloof ik eerlijk gezegd niet. Voor dat geld hengelen ze die Ier van Brighton binnen en die staat al veel langer dan Pepi op de wensenlijst.
Psv heeft dat geld momenteel niet nodig.. Pepi behouden is waardevoller.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bekijk het vanuit PSV-standpunt. Als welke club dan ook nu met een bod van 40-45 komt en Pepi zelf graag wil dan lijkt het mij onhoudbaar.
Pepi hep ook een blessure.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Psv heeft dat geld momenteel niet nodig.. Pepi behouden is waardevoller.
Dat bedrag krijg je minimaal over 1 of 2 jaar ook wel.
Zonde voor hem, net nu hij zijn kansen aan het krijgen is. Aan de andere kant is het ook wel altijd een dingetje bij hem geweest, blessure gevoeligheid.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pepi hep ook een blessure.
[ x ]
Ricardo Pepi is er voorlopig uit bij PSV. De Amerikaan heeft een knieblessure opgelopen en is de komende periode uitgeschakeld. Het gaat niet om een blessure waardoor hij er negen maanden uitligt, maar hij mist waarschijnlijk wel een behoorlijk deel van het resterende seizoen.
Een transfer is daarmee definitief van de baan. West Ham United had belangstelling voor hem, maar had van PSV al nul op het rekest gekregen en de Eindhovenaren wilden de telefoon de komende dagen niet meer opnemen.
We zijn het inmiddels al gewendquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pepi hep ook een blessure.
[ x ]
Ricardo Pepi is er voorlopig uit bij PSV. De Amerikaan heeft een knieblessure opgelopen en is de komende periode uitgeschakeld. Het gaat niet om een blessure waardoor hij er negen maanden uitligt, maar hij mist waarschijnlijk wel een behoorlijk deel van het resterende seizoen.
Een transfer is daarmee definitief van de baan. West Ham United had belangstelling voor hem, maar had van PSV al nul op het rekest gekregen en de Eindhovenaren wilden de telefoon de komende dagen niet meer opnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |