Ook vocaal al zo’n wonderkindquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:57 schreef Strani het volgende:
Als ik het goed begrijp is Celine een soort van 'ontdekt' door Alfred García. Van Amaia en Alfred.
Haha nou ja hij was geen slechte zanger maar met dat liedje voor het ESF kwam het er niet uit.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:58 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ook vocaal al zo’n wonderkind
Ze praat ook wel een beetje ordinair.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:05 schreef NailQueen het volgende:
Het moet denk ik even groeien maar het heeft helaas iets ordinairs
Het Spaanse publiek is niet te vertrouwen dus ik zie dit nog winnen ookquote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:06 schreef Momo het volgende:
DeTeresa met die hele random show was misschien wel leuker om naar te kijken
Dutch diaspora votingquote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:07 schreef Strani het volgende:
Nou ja ik wilde eigenlijk niet stemmen maar ik heb Celine toch maar een steuntje in de rug gegeven.
Het is allemaal volkomen kut, als we heel eerlijk zijn. Ik vind Celine dan nog het beste van vanavond, dat nummer heeft nog iets muzikaals.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
J Kbello
DeTeresa
Mel Ömana
Celine Van Heel
Henry Semler
Melody
Carla Frigo
Mawot
Er zit niets van het niveau Lucas Bun bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |