ik zie iemand Axel stemmen, moeten we die persoon even uitleggen dat dat niet de bedoeling isquote:
Dat was ik. Ik ben pro-Milenaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik zie iemand Axel stemmen, moeten we die persoon even uitleggen dat dat niet de bedoeling is
Volgende week staat ie op zijn springkussensquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels als ik deze week overleef, sta er ik volgende week weer op
Sterktequote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb roddelgroepje en keukenstream.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:23 schreef engine het volgende:
Lol Jeffrey kan het niet goed hebben dat hij geen vrijstelling had gehad als Pootje beetje nagedacht had. Hij vind dat hij em verdiend heeft.
Het probleem is dat Jordy Jeff vertrouwdquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:24 schreef mazaru het volgende:
Jordy moet 'in vertrouwen' aan Jeffrey vertellen dat hij zijn terugkaatser gaat inzetten en dan natuurlijk niet doen. Dan is die gamechanger van Sharise eruit.
Ik heb videoland dus twee streamsquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Heb je tuinstream?
Ik ga maar even de aflevering kijken dan maar
Dan verdient hij het om eruit gestuurd te worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:25 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Het probleem is dat Jordy Jeff vertrouwd
hier kan dat gewoon hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik ben pro-Milena
(maar heb wel bijna elk seizoen een niet zo gangbare favoriet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Ashley en Nawel zekerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik ben pro-Milena
(maar heb wel bijna elk seizoen een niet zo gangbare favoriet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |