Als je aan haar goede kant ligt is ze wel enorm lief en goedaardig. Een mooie vrouw met zware interne strugglesquote:
mss als ze allemaal op de 2 vrouwen stemmen! behalve de roddelaars danquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Er komt bijna rook uit de hersenpan van Jordy, zo hard is hij aan het denken.
het zou een pre moeten zijn ..dat ze nederlands praten en niet steeds dialectquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe is pootje ooit door de selectie gekomen ... zullen die interviewers hem wel verstaan hebben?
Jordy karmaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:16 schreef Koos1958 het volgende:
Baardje zegt al dat jordy er dan volgende week weer op staat. Sharice beaamt he
Ze houd mensen klein, zo'n huis is toch ook een beetje ontwikkeling van je persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:12 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als je aan haar goede kant ligt is ze wel enorm lief en goedaardig. Een mooie vrouw met zware interne struggles
Met Jane heb ik meer de indruk dat ze iedereen gebruikt daar. Maar dat is slechts mijn gevoel.
Ik snap de populariteit van hem hier ook niet zoquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:17 schreef Lrod01 het volgende:
Van mij mag Wicky wel eens wieberen na al 2x gered te zijn door de febo.
Iedereen lult daar wel achter elkaars rug maar die valse pipo spant de kroon wat dat betreft.
Ik wel Wickyyyyquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap de populariteit van hem hier ook niet zo
Dan moet hij er ook met niemand over praten, en dat deed hij wel naar Niels toe.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:18 schreef engine het volgende:
Ik denk dat Keanu gelijk heeft. Sharice gaat niet weten of Jordy zijn gamechanger in zet.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy doet alsof hij een tactisch mastermind is, maar hij is vaak een tactisch onbenul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |