SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik ben al 1.5 jaar niet meer op Social Media te vinden, reden lijkt mij duidelijk. Natuurlijk ga ik geen vlogs meer maken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga je nog vlogs maken?Nooit meer.
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nou ja dat vind ik jammerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben al 1.5 jaar niet meer op Social Media te vinden, reden lijkt mij duidelijk. Natuurlijk ga ik geen vlogs meer maken.Nooit meer.
:')![]()
Snap dat je dat vind, vind het zelf ook vervelend. Maar een terugkeer zit er nooit meer in.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ja dat vind ik jammerWell, life can be a riot
Misschien heeft Monitor een schoonheidsslaapje.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
punten in DTS rond 20.00
wat is deze
Sowieso is het vandaag vrij rustig volgens mij.Well, life can be a riot
sow!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:50 schreef Lovely het volgende:
Hele dag al vrij rustig,zie mijn punten score
Tsja, iedereen wordt weggejaagd![]()
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je niet laten weg jagenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
sow!
Tsja, iedereen wordt weggejaagd
Dikke biem bolk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Voor sommigen is het een doel opzich, maar ik ben er nogquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je niet laten weg jagen
Dikke biem bolk![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Heb altijd met plezier gekekenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Snap dat je dat vind, vind het zelf ook vervelend. Maar een terugkeer zit er nooit meer in.:')![]()
Iedereen wordt weggejaagd? Is het weer zo'n feestje?Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor sommigen is het een doel opzich, maar ik ben er nog![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vond ze ook leuk om te maken en waardeer je eerlijkheidquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb altijd met plezier gekekenMaar door alles wat er is gebeurd is het wel klaar.
Well, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ja, triestquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vond ze ook leuk om te maken en waardeer je eerlijkheidMaar door alles wat er is gebeurd is het wel klaar.
:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: