SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Lt.Bookman op 30-01-2025 12:01:46 ]
totaal andere situatie.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:23 schreef Buitendam het volgende:
Dat beviel destijds met Brobbey toch ook prima? Uitstekend idee
Nog steeds net zoveel leden als de PVV, neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:23 schreef Wotte het volgende:
Topper gescout, blij mee!
De Forbs fanclub kijkt uit naar heractivatie van de vereniging.
Theoretisch ja. Daar zijn ze ook blij als ze van hem af zijn. Dik salaris, maar speelt niks klaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:53 schreef henkklaas1994 het volgende:
Mooie is dat Ajax nu ook nog een vergoeding moet gaan betalen aan Wolves…
Wat ben je toch druk bezig met Ajax klaassiequote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe wil je transfers doen als je geen geld heb
gaat die zogenaamde transfer van broeby nog door
heeft die club zich al officieel gemeld?
Maar Forbs is nooit verkocht?lquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Buiten het feit dat je spelers eerst verkoopt en dan weer terugkoopt?
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:53 schreef henkklaas1994 het volgende:
Mooie is dat Ajax nu ook nog een vergoeding moet gaan betalen aan Wolves…
Brobbey was niet verkocht, maar gratis de deur uit gelopen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Buiten het feit dat je spelers eerst verkoopt en dan weer terugkoopt?
Een jaar geleden:quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:46 schreef Scorpie het volgende:
Kroes doet het nog niet zo lekker dit seizoen.
Snap dat er geen geld is maar Forbs terughalen getuigt wel van weinig creativiteit op transfergebied.
Ik vind de afgelopen 2 windows eigenlijk nog slechter, omdat Kroes niks verkocht krijgt en echt helemaal niks klaarspeelt. Mislintat probeerde tenminste nog iets.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Een jaar geleden:
Kroes, die in maart aan de slag gaat als algemeen directeur van Ajax, noemt Mislintat ‘een meesteroplichter’ en ‘een charmante zwendelaar’. Dat blijkt uit een passage in handen van Trouw. De afgelopen twee transferwindows zijn volgens Kroes ‘de slechtste uit de clubgeschiedenis’.
De aanstaande algemeen directeur van de Amsterdammers is ook kritisch op het feit dat er geen rechtsbuiten is binnengehaald door Mislintat. “Vier linksbacks?! Ik had de mensen een klap in hun nek gegeven als ik er als algemeen directeur weet van had gehad. Vier linkerverdedigers en geen enkele rechtsbuiten. Het is echt verschrikkelijk”,
Helaas wel op dit moment inderdaad. We houden de moed erin.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog steeds net zoveel leden als de PVV, neem ik aan?
Maakt niet uit makker. Ik ben ook nog steeds enig en onvoorwaardelijk lid van de Kamohelo Mokotjo fanclub.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Helaas wel op dit moment inderdaad. We houden de moed erin.
Je hebt een lamme, een blinde en een doofstomme die een miljoenensalaris verdienen. Jij denkt dat je die zomaar even kunt slijten? Kroes is niet Gandalfquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:40 schreef De_Pel het volgende:
Er wordt wel lekker gestookt hè? Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat Italiaantje nu opstapt.
Desalniettemin best grappig dat die fraudeur met z’n grote muil niet zoveel gedaan krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |