Mika Robbenquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Henderson ineens geen aanvoerder meer, die zal dus wel vertrekken.
Godts geblesseerd, weer de hamstring
Denk dat we ons daarmee een slechte dienst bewijzen, Henderson is de leider van dit zooitje. Dat kan zomaar plek 2 kosten als je die weg laat gaan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:10 schreef TheVulture het volgende:
wat een aannames weerquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Die geruchten over Monaco zijn er (via een over het algemeen zeer betrouwbare Romano die een halve "here we go" lanceert) en ineens is ie geen aanvoerder meer terwijl ie wel speelt. Dat is best opvallend tochquote:
Neig hier ook naar. Het hele verhaal is gewoon raar. Paar weken geleden nog een huis gekocht voor een miljoen of 5. Dat is ook niet echt een random vastgoed investering.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat we ons daarmee een slechte dienst bewijzen, Henderson is de leider van dit zooitje. Dat kan zomaar plek 2 kosten als je die weg laat gaan.
geen idee, ik volg dat niet allemaalquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die geruchten over Monaco zijn er en ineens is ie geen aanvoerder meer terwijl ie wel speelt. Dat is best opvallend toch
Dat is prima, maar dan moet je ook maar niet lukraak over aannames roepen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
geen idee, ik volg dat niet allemaal
wat een negatieve sfeer hier zegquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat we ons daarmee een slechte dienst bewijzen, Henderson is de leider van dit zooitje. Dat kan zomaar plek 2 kosten als je die weg laat gaan.
zijn maar geruchten naar mijn idee nog niets concreetsquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is prima, maar dan moet je ook maar niet lukraak over aannames roepen.
Henderson beweerde dat die naar Saudi-Arabië vertrok omdat die de homorechten kon veranderen daar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:30 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Neig hier ook naar. Het hele verhaal is gewoon raar. Paar weken geleden nog een huis gekocht voor een miljoen of 5. Dat is ook niet echt een random vastgoed investering.
Hahaha echt?!?quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henderson beweerde dat die naar Saudi-Arabië vertrok omdat die de homorechten kon veranderen daar.
We spelen best aardig tot goed jaquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:34 schreef Karzai het volgende:
ik vind het tot nu toe een leuke wedstrijd en brobby doet zijn stinkende best
ik blijf hier voortaan weg hoor lijkt wel een mongolen topicquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henderson beweerde dat die naar Saudi-Arabië vertrok omdat die de homorechten kon veranderen daar.
Voor 2 miljoen (bijgeleverd vanuit onze kant) mag je hem hebben!quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ga vloeken in de kerk maar Zerrouki zou die rol ook wel kunnen zoals Henderson 'm heeft.
Ik zou blind tekenen hiervoor als ik Alex was.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voor 2 miljoen (bijgeleverd vanuit onze kant) mag je hem hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |