abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216483431
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 14:01 schreef Caland het volgende:

[..]
Ben er wel eens geweest en niet blij leek mij sowieso de primaire emotieset daar.
Dat verwacht je niet. Deventer is toch een charmant stadje.
  donderdag 30 januari 2025 @ 14:40:46 #152
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216483467
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 14:35 schreef Wotte het volgende:

[..]
De charme van de provincie.
  donderdag 30 januari 2025 @ 14:43:26 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216483483
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 14:35 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ontzettend leuke stad. Maar daar zitten relatief gezien nog meer tokkies op de tribunes dan dat ik in de Kuip om me heen zie. En dat is best knap, kan ik je vertellen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216483495
quote:
15s.gif Op donderdag 30 januari 2025 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Moelijk, moeilijk. Waardevolle speler, maar wel erg duur qua salaris.
pi_216483530
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 14:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Ontzettend leuke stad. Maar daar zitten relatief gezien nog meer tokkies op de tribunes dan dat ik in de Kuip om me heen zie. En dat is best knap, kan ik je vertellen.
Dat komt alleen omdat Feyenoord nog mensen van buiten Rotterdam trekt natuurlijk.
pi_216483541
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De charme van de provincie.
Maastricht kan ik ook waarderen.
pi_216483569
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 14:50 schreef Wotte het volgende:

[..]
Maastricht kan ik ook waarderen.
8-)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 30 januari 2025 @ 14:55:18 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216483585
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 14:49 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dat komt alleen omdat Feyenoord nog mensen van buiten Rotterdam trekt natuurlijk.
Ik sluit het niet uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216483592
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 13:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Die is vaak een stuk betrouwbaarder dan de ranglijst te pakken van een kwart competitie waarin iedereen tegen andere tegenstanders moet. Of vind jij ook dat Lille en Villa bij de beste 8 ploegen ter wereld horen?
Ik kijk liever gewoon naar de wedstrijden. Dan zie ik dat Feyenoord de mindere was van Girona en toch wonnen. Dat Feyenoord de mindere was van Bayeren en toch wonnen. Dat tegen Man City in een periode dat ze bwvs nog niet van een dameselftal hadden gewonnen met veel geluk is gelijk gespeeld.

Het heeft Feyenoord gewoon heel erg mee gezeten. Maar dat is zo gek niet, want op CL niveau moet het gewoon meezitten voor Nederlandse clubs.

Alleen tegen Benfica hebben ze het echt goed gedaan.
pi_216483601
Mijn eerste gedachte was; "WAT NEE?! THE FUCK KROES?!" Maar nu ik mijn cafeïne peil wat heb laten zakken kan ik er wel brood in zien.

10 miljoen + van dat mega salaris af en er is per direct veel ruimte om nieuwe spelers te halen. Maar daar wringt de schoen natuurlijk, kunnen we geen klote meer van.
  donderdag 30 januari 2025 @ 15:00:06 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216483630
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 14:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik kijk liever gewoon naar de wedstrijden. Dan zie ik dat Feyenoord de mindere was van Girona en toch wonnen. Dat Feyenoord de mindere was van Bayeren en toch wonnen. Dat tegen Man City in een periode dat ze bwvs nog niet van een dameselftal hadden gewonnen met veel geluk is gelijk gespeeld.

Het heeft Feyenoord gewoon heel erg mee gezeten. Maar dat is zo gek niet, want op CL niveau moet het gewoon meezitten voor Nederlandse clubs.

Ja daarom zeg ik, iedereen had vooraf blind getekend voor 13 punten met deze zware loting. Heb als supporter genoten in Lissabon en Manchester, de krenten in de pap waar je het voor doet. Thuis win je ook nog eens van Bayern. Over het Europese seizoen ben ik dan ook dik tevreden

Als men daar dan wat lacherig over doet terwijl je zelf klop krijgt tegen amateurs die nog nooit in Europa gewonnen hadden dan mag dat ook hoor, even goede vrienden :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216483636
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 14:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vond dat bagatelliseren bij Ajax ook altijd zo irritant. Real Madrid had een slechte dag. Dortmund kan er niks van etcetera.

Beide Nederlandse clubs hebben het dit jaar gewoon hartstikke goed gedaan in de Championship League.
pi_216483668
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 14:57 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Mijn eerste gedachte was; "WAT NEE?! THE FUCK KROES?!" Maar nu ik mijn cafeïne peil wat heb laten zakken kan ik er wel brood in zien.

10 miljoen + van dat mega salaris af en er is per direct veel ruimte om nieuwe spelers te halen. Maar daar wringt de schoen natuurlijk, kunnen we geen klote meer van.
Financieel is het natuurlijk mega interessant om Henderson te laten gaan nu. En hoewel Ajax geen aantrekkelijk voetbal op de mat legt, is het wel vrij stabiel, qua defensie en organisatie in het veld. En ik denk dat Henderson daar een heel belangrijke rol in speelt. Zou niet weten wie dat anders kan of moet doen.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 30 januari 2025 @ 15:08:28 #164
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216483702
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 15:00 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja daarom zeg ik, iedereen had vooraf blind getekend voor 13 punten met deze zware loting. Heb als supporter genoten in Lissabon en Manchester, de krenten in de pap waar je het voor doet. Thuis win je ook nog eens van Bayern. Over het Europese seizoen ben ik dan ook dik tevreden

Als men daar dan wat lacherig over doet terwijl je zelf klop krijgt tegen amateurs die nog nooit in Europa gewonnen hadden dan mag dat ook hoor, even goede vrienden :)
Ik dacht dat dit over Hercules ging, maar ben het drama van vorige week alweer vergeten _O-
pi_216483720
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 15:04 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Financieel is het natuurlijk mega interessant om Henderson te laten gaan nu. En hoewel Ajax geen aantrekkelijk voetbal op de mat legt, is het wel vrij stabiel, qua defensie en organisatie in het veld. En ik denk dat Henderson daar een heel belangrijke rol in speelt. Zou niet weten wie dat anders kan of moet doen.
Eens met dat alles. Ik ben niet onder de indruk van Hendo in de zin van hij is het tegenovergestelde van een Ajax middenvelder. Máár kijkende naar zijn statistieken dit seizoen, extreem belangrijk sinds Farioli hem de opdracht geeft als een soort van verdediger+ te spelen.

Dus als ik vervangers zou moeten opsommen, Baas, Hato, mogelijk Regeer. En maak mij maar helemaal af, Medic. Kan niet voetballen, maar wel verdedigen, met de opdracht niks door te laten en zich overal voor te gooien en dan braaf de bal afgeven aan iemand die kan voetballen.
pi_216483982
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 15:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat snap ik allemaal.

Alleen dat ‘zwaarste loting’ verhaal kan ik niet zo serieus nemen.
pi_216483994
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 15:00 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik vond dat bagatelliseren bij Ajax ook altijd zo irritant. Real Madrid had een slechte dag. Dortmund kan er niks van etcetera.

Beide Nederlandse clubs hebben het dit jaar gewoon hartstikke goed gedaan in de Championship League.
De resultaten zijn prima. Alleen mag je best realistisch zijn. Zowel PSV als Feyenoord.
pi_216484079
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 15:10 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Eens met dat alles. Ik ben niet onder de indruk van Hendo in de zin van hij is het tegenovergestelde van een Ajax middenvelder. Máár kijkende naar zijn statistieken dit seizoen, extreem belangrijk sinds Farioli hem de opdracht geeft als een soort van verdediger+ te spelen.

Dus als ik vervangers zou moeten opsommen, Baas, Hato, mogelijk Regeer. En maak mij maar helemaal af, Medic. Kan niet voetballen, maar wel verdedigen, met de opdracht niks door te laten en zich overal voor te gooien en dan braaf de bal afgeven aan iemand die kan voetballen.
Medic was ik al weer helemaal vergeten :D

Speelt gelukkig nu best veel in duitsland zo te zien, geen onbetwiste basisspeler maar wel prima denk
pi_216484185
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 15:47 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Medic was ik al weer helemaal vergeten :D

Speelt gelukkig nu best veel in duitsland zo te zien, geen onbetwiste basisspeler maar wel prima denk
Verdedigend zijn de statistieken niet slecht. Kan die ook wel. Heeft alleen niks bij Ajax te zoeken. Maar zou me zomaar kunnen voorstellen dat die bruikbaar zou kunnen zijn met hele duidelijke instructies van Farioli. Beetje zoals die Baas in een centrale verdediger met een leuke pass getoverd heeft.

Boeiende Hendo vervanger zou ook een Jimmy Dunne kunnen zijn. QPR, aflopend contract, salaris half miljoentje. Kan centraal, en....rechtsbacks. Verdedigend prima, passing ook niet slecht, kun je ook wel ultra defensief op het middelveld laten spelen zoals Hendo.
  donderdag 30 januari 2025 @ 16:14:59 #170
30919 mitt
Michael Corleone
pi_216484265
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 16:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Verdedigend zijn de statistieken niet slecht. Kan die ook wel. Heeft alleen niks bij Ajax te zoeken. Maar zou me zomaar kunnen voorstellen dat die bruikbaar zou kunnen zijn met hele duidelijke instructies van Farioli. Beetje zoals die Baas in een centrale verdediger met een leuke pass getoverd heeft.

Boeiende Hendo vervanger zou ook een Jimmy Dunne kunnen zijn. QPR, aflopend contract, salaris half miljoentje. Kan centraal, en....rechtsbacks. Verdedigend prima, passing ook niet slecht, kun je ook wel ultra defensief op het middelveld laten spelen zoals Hendo.
waarschijnlijk zullen ze denken dat je Richard Dunne bedoelt.

(ik heb ook geen idee wie Jimmy is ;))
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_216484296
quote:
12s.gif Op donderdag 30 januari 2025 16:14 schreef mitt het volgende:

[..]
waarschijnlijk zullen ze denken dat je Richard Dunne bedoelt.

(ik heb ook geen idee wie Jimmy is ;))

Jimmy, met een prachtig Iers boerderij hoofd.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 30 januari 2025 @ 16:19:21 #172
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_216484298
twitter
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 30 januari 2025 @ 16:20:25 #173
30919 mitt
Michael Corleone
pi_216484303
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2025 16:19 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Jimmy, met een prachtig Iers boerderij hoofd.
Dat zeker.

Even de stats opgezocht. Krijg wel een beetje Mislintat vibes erbij :D
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_216484315
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 16:19 schreef D_A het volgende:
[ x ]
Zolang het huur met verplichte koop zonder voorwaarde is, ter waarde van 12,3 miljoen euro of meer. Dan breng ik hem zondagavond op de fiets.
pi_216485033
Hoop dat we zondag nog 11 spelers over hebben om op te stellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')