Als je begroting 140 mln is, en je hebt 140 mln kosten en 140 mln inkomsten. Heb je aan het eind van het jaar precies 0 euro.quote:
okayquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je begroting 140 mln is, en je hebt 140 mln kosten en 140 mln inkomsten. Heb je aan het eind van het jaar precies 0 euro.
Eigen vermogen is veel interessanter om te kijken naar rijkdom. En ja, daar doen ze het ook goed in. Het zit alleen vast en is niet te gebruiken om spelers te kopen.
Dus heel simpel, ze geven meer uit dan erin komt. En dat is geen goede situatie op langere termijn. Of zelfs op korte termijn als je eigen vermogen te klein is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay
wat is het eigen vermogen van ajax
Het eigen vermogen van Ajax bedraagt momenteel ¤226,4 miljoen. Dit is een daling ten opzichte van het vorige seizoen, waarin Ajax een winst van ¤39 miljoen boekte1. De daling is voornamelijk het gevolg van lagere Europese premies en een lager resultaat uit transfers.
ja daarom zeg ik toch ook de tering naar de nering zetten minder dure spelers kopen die meer resultaten halenquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je begroting 140 mln is, en je hebt 140 mln kosten en 140 mln inkomsten. Heb je aan het eind van het jaar precies 0 euro.
Eigen vermogen is veel interessanter om te kijken naar rijkdom. En ja, daar doen ze het ook goed in. Het zit alleen vast en is niet te gebruiken om spelers te kopen.
Ja, dat wil elke club ter wereld Hans.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja daarom zeg ik toch ook de tering naar de nering zetten minder dure spelers kopen die meer resultaten halen
En dan krijg je de interessante vraag,quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja daarom zeg ik toch ook de tering naar de nering zetten minder dure spelers kopen die meer resultaten halen
2e geeft cl en ook iets van dertig miljoen , ik zou hem liever willen houden, maar ik zie ajax geen 1e worden dit seizoenquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan krijg je de interessante vraag,
wat is beter voor je financiën.
Brobbey verkopen voor zeg 30 mln en misschien geen 2e of 3e worden
of Brobbey houden en wel 2e of 3e worden?
dat idee heb ik niet gerrit ze gooien miljoenen over de balkquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat wil elke club ter wereld Hans.
De loonlasten van het eerste elftal liggen ergens tussen de 35 en 40 miljoen en daar moet Kroes zo'n 30% van wegsnijden. Beetje kort door de bocht, maar als je Berghuis, Brobbey, Wijndal en van den Boomen weet te lozen ben je er al.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daarom zeg ik 2e of 3equote:Op woensdag 29 januari 2025 20:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
2e geeft cl en ook iets van dertig miljoen , ik zou hem liever willen houden, maar ik zie ajax geen 1e worden dit seizoen
Eens met het eerste deel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is gelul.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:56 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Het tweede deel niet echt. Het eigen vermogen bestaat vooral uit de spelers en een deel van de accommodaties. Dat is met name voor de spelers een papieren rijkdom. (De populistische term: kapitaal op het veld is bij Ajax wel van toepassing, er is verder weinig kapitaal).
Caland is lekker zijn verdriet aan het weg snatsen gok ikquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:42 schreef Scorpie het volgende:
Zo, lekker rustig in dit topic morgen.
Nee hoor, dertien puntjes in de zwaarste loting van heel het CL veld, overwinteren, geweldige tripjes gehad naar Lissabon en Manchester, Bayern op oorlogssterkte met 3-0 verslaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Caland is lekker zijn verdriet aan het weg snatsen gok ik
Ja eigenlijk gaat het gewoon uitstekend.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, dertien puntjes in de zwaarste loting van heel het CL veld, overwinteren, geweldige tripjes gehad naar Lissabon en Manchester, Bayern op oorlogssterkte met 3-0 verslaan.
Kon een stukje slechter, zoals verliezen van wat amateurs in de Letse bossen, bijvoorbeeld
In Europa eigenlijk wel, ja. Zelden zo’n leuke groepsfase meegemaakt met alles erop en eraan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja eigenlijk gaat het gewoon uitstekend.
Is goed Edgar. Stift, Jack in the box.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit is gelul.
Je wilt deze discussie overigens niet ik veeg de vloer met je aan.
Gaat het vast niet slechter doen dan bergwijn en kost 22 mil minder. Zegt wel meer over Bergwijn overigens.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
JAAAAAAAAAAA
#vriendje van GAE
#Sikora
#bord op schoot
# Siemerink die de verkeerde Edvardsen gaat inschrijven.
Ik had die jaarrekening al bijna opgerold om je paar stevige petsen in je nek te geven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:43 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Is goed Edgar. Stift, Jack in the box.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |