Verhuren Ramaj zónder optie tot koop aan Frankfurt, waarna Pasveer door zijn rug gaat tijdens het optillen van zijn kleinkinderen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En Brobbey vertrekt 3 feb toch nog naar West Ham
Kopen we Noppert nog snelquote:Op woensdag 29 januari 2025 13:19 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Verhuren Ramaj zónder optie tot koop aan Frankfurt, waarna Pasveer door zijn rug gaat tijdens het optillen van zijn kleinkinderen.
Alleen als die eerst nog naar Argentinië gaat. En we vervolgens de optie in zijn contract lichten voor buitenlandse clubs en 4,5 miljoen aftikken.quote:
Hypothetisch of weet je meer?quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:45 schreef Karzai het volgende:
Brobbey weg, kan er niet rouwig om zijn
Dit is toch gewoon een achterlijk filmpje met hypothetisch gelul?quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik lees het hier, dit zijn de laatste nieuwtjes
Bekijk deze YouTube-video
ik zie geen verschil met dit topic heurquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:01 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een achterlijk filmpje met hypothetisch gelul?
Ik in 1975 voor het eerst. Het eerste Ajax-Amsterdam 700 toernooi.quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:44 schreef Karzai het volgende:
Eerste keer dat ik naar ajax ging, was in het Olympisch stadion in 1986 meen ik.
Er deden toch aardig wat wereldsterren mee.
Weet mij vooral dynamo kiev te herinneren die speelde fantastisch voetbal toen
Ik had ook een poster van belanov op mijn zolderkamertje hangen
[ afbeelding ]
Met onderbouwing prima,quote:Op woensdag 29 januari 2025 13:45 schreef Karzai het volgende:
Brobbey weg, kan er niet rouwig om zijn
daar heb ik geen tijd voor, maar voor dertig miljoen of 25 miljoen magtie van mij wel wegquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met onderbouwing prima,
andere sites zeggen echt iets anders .........
Ja, maar zoals iedere transferperiode herhaalt wordt Ajax kan er ook weinig aan doen dat het de laatste week meestal pas echt actie is van/met andere clubs. Clubs wachten af.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:36 schreef Themeparktommy het volgende:
En zo waren er nog maar 6 dagen over...
Mjah, voor mij hoeft ie niet perse weg. Het zit er echt in.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor, maar voor dertig miljoen of 25 miljoen magtie van mij wel weg
hij is wel een goed aanspeelpunt maar maakt te weinig goals, we hebben weghorst en akprom nog en er komt weer wat ruimte voor nieuw talent. maja je moet wel minimaal drie spitsen in de selectie hebben anders wat goedkoops terug kopen.
We moeten de tering naar de nering zetten nu
farioli moet blijven dat is zeker, ajax staat nu tweede vlak achter psv, hij heeft ook geen keuze gehad in het spelers materiaal, ik vind dattie het erg goed doetquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, voor mij hoeft ie niet perse weg. Het zit er echt in.
Echter in het spel van Farioli gaat het er niet uitkomen.
Dus de vraag is, hoe belangrijk is Farioli, blijft hij na dit seizoen ook nog?
Wat goedkoops neerzetten gaat niet helpen. Gooi dan Rijkhof er maar naar, die moet het toch leren.
Hij deed het vorig jaar, toen alles kut was, als een van de weinige wel goed he. Toen scoorde hij nog zeer regelmatig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef SwebbeSensje het volgende:
Als je 30 miljoen kunt pakken voor brubby doe je het gewoon goed. Het is geen goed huwelijk tot dusver. Beter het geld gebruiken voor de wederopstanding van de club. Het is niet alsof je veel goals moet inleveren.
het is ook wel een aderlating, maar ajax heeft geld nodigquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij deed het vorig jaar, toen alles kut was, als een van de weinige wel goed he. Toen scoorde hij nog zeer regelmatig.
Maar goed, hier moet iedereen worden afgerekend op 1 slecht seizoen.
Dat zegt niet zoveel he. Een begroting zegt niet hoe rijk je bent.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:10 schreef Karzai het volgende:
Vorig jaar had Ajax een begroting van ¤140 miljoen voor het seizoen 2023/2024. Dit maakt Ajax de rijkste club in de eredivisie
waar meet jij dat aan danquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel he. Een begroting zegt niet hoe rijk je bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |