SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Haha ja, het is een wat riskante naam.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blijft een wat ongelukkige naam voor een vliegtuigfabrikant qua assosiaties met crashen. Niet zo erg als Boeing, maar toch.
Als je geen haast hebt gewoon wachten tot iemand wel bied wat je wilquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke heb dat gezegd. Maar lager ga ik echt niet.
Ooooooooooooooooooooooooh, lolquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:18 schreef Ama het volgende:
@:crack Het is niet alleen de kooi he.
[ link | afbeelding ]
Ja als hij nu weer zegt nee dan zet ik hem in mn computerkamer ofzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je geen haast hebt gewoon wachten tot iemand wel bied wat je wil
Voor Solo als ie stout isquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als hij nu weer zegt nee dan zet ik hem in mn computerkamer ofzo.
Nee gen alfa en beta is based AF.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan die straks ook allemaal deugkinderen maken
Ik bied 25 euroquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:18 schreef Ama het volgende:
@:crack Het is niet alleen de kooi he.
[ link | afbeelding ]
Wat staat hier allemaal.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee gen alfa en beta is based AF.
Nee het is een bijna compleet pakket om te kunnen beginnen. Zonder voer. Ik heb ook nog twee zakken met bijna volle bodembedekking.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooh, loloke dat is echt een prima prijs
Ja ook wel weer zo. Naja nu al gezegd maar als hij weer nee zegt blijf ik wel bij mn ¤180. Eigenlijk wou ik nog meer want dat is het ook gewoon waard alleen het neemt gewoon te veel ruimte in vooral als ik weer een kat heb.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:20 schreef Nizno het volgende:
daarvoor zou ik niet eens naar de 150 gaan...
kan die kerel met zn 120 lekker de boom in
dan heb ik hier nog wel een cv hok waar je het mag parkeren tot je het voor 180 minimaal verkocht hebquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ook wel weer zo. Naja nu al gezegd maar als hij weer nee zegt blijf ik wel bij mn ¤180. Eigenlijk wou ik nog meer want dat is het ook gewoon waard alleen het neemt gewoon te veel ruimte in vooral als ik weer een kat heb.
Ja leuk maar je woont niet in de buurt en ik heb geen auto. Kan ik nog beter een goede vriend vragen hier in de wijk, die heeft een zolder.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heb ik hier nog wel een cv hok waar je het mag parkeren tot je het voor 180 minimaal verkocht heb
JA VAN MAYO KRIJGT HIJ NOG EEN KANKERquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dit ooit gehad bij de ikea want de mayo kost 50 cent ofzoiets en dat wilde die vrouw niet betalen voor der kind met kanker maar HOE KON IK NIET GRATIS DIE MAYO GEVEN, DAT KIND HEEFT KANKER!!!!
Had echt medelijden met dat kind
Ook wel logisch dat je zo'n grote kooi hebt inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het is een bijna compleet pakket om te kunnen beginnen. Zonder voer. Ik heb ook nog twee zakken met bijna volle bodembedekking.
Haha nee ratten moeten best wel een grote kooi hebben.
Het is sowieso echt bloedirritant als mensen een discussie aangaan met een winkelslaaf, je denkt dat ik die regels bepaal ofzo?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JA VAN MAYO KRIJGT HIJ NOG EEN KANKER
Zet het te koop als vissenkom, dat mag nog welquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ik de hamsterkooi tzt ook op MP zet. Die beestjes zijn nu toch verboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |