Ik moest de "standby modus" op OFF zetten zodat het kreng zichzelf niet 10 minuten nadat ik de film op pauze heb gezet uitschakelt (waardoor ik weer van voren af aan kon beginnen).quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moest de "standby modus" op OFF zetten zodat het kreng zichzelf niet 10 minuten nadat ik de film op pauze heb gezet uitschakelt (waardoor ik weer van voren af aan kon beginnen).
Hoor je niet vaak over, blurayspeler, nu iedereen streaming kijkt. Ga je steeds schijfjes kopen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Intussen zit ik lekker aan te pielen met m'n nieuwe tv en blurayspeler, wel een beetje jammer dat de gemiddelde blurayspeler geen mogelijkheid geeft om later verder te gaan met kijken waar je gebleven was, maar weer gewoon helemaal vanaf de start begint
Die schijfjes, afhankelijk van de variant, hebben veelal een betere kwaliteit in de vorm van 4K en Dolby Atmos etc ondersteuning dan de streaming services. Daar dien je ook al veelal het duurste abbonement te hebben en dan is het aanbod 4K en Dolby Atmos al beperkt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoor je niet vaak over, blurayspeler, nu iedereen streaming kijkt. Ga je steeds schijfjes kopen?
Ja dat weet ik, dat het betere kwaliteit is. Maar tenzij je die kunt huren of in de kringloopwinkel haalt kan je aardig dokken toch steeds om 1 filmpje te zien, back to the 90's. En omdat Drizzt ook Twente via streams kijkt verbaast het me dat hij dan bij films wel zo kritisch is en flink gaat betalen voor blurays bij de MediaMarkt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 01:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die schijfjes, afhankelijk van de variant, hebben veelal een betere kwaliteit in de vorm van 4K en Dolby Atmos etc ondersteuning dan de streaming services. Daar dien je ook al veelal het duurste abbonement te hebben en dan is het aanbod 4K en Dolby Atmos al beperkt.
Als je op je OLED 4K televisie met bijvoorbeeld een Sonos soundbar naar Netflix standaard gluurt kijk je naar 1080p met Dolby Digital 5.1.
Neuh, maar ik heb o.a. de bluray box van The Wire (quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoor je niet vaak over, blurayspeler, nu iedereen streaming kijkt. Ga je steeds schijfjes kopen?
Dit dus, ik ga geen abo kopen voor films en series die ik kan downloaden en naar m'n tv kan streamen. Heb net Vikings s01e01 weer eens gekekenquote:Op donderdag 30 januari 2025 01:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die schijfjes, afhankelijk van de variant, hebben veelal een betere kwaliteit in de vorm van 4K en Dolby Atmos etc ondersteuning dan de streaming services. Daar dien je ook al veelal het duurste abbonement te hebben en dan is het aanbod 4K en Dolby Atmos al beperkt.
Als je op je OLED 4K televisie met bijvoorbeeld een Sonos soundbar naar Netflix standaard gluurt kijk je naar 1080p met Dolby Digital 5.1.
Er zit een einde van een tijdperk aan te komenquote:Op donderdag 30 januari 2025 01:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, dat het betere kwaliteit is. Maar tenzij je die kunt huren of in de kringloopwinkel haalt kan je aardig dokken toch steeds om 1 filmpje te zien, back to the 90's. En omdat Drizzt ook Twente via streams kijkt verbaast het me dat hij dan bij films wel zo kritisch is en flink gaat betalen voor blurays bij de MediaMarkt.
Stringer Bellquote:Op donderdag 30 januari 2025 01:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, maar ik heb o.a. de bluray box van The Wire () hier al jaren in de kast staan en moest die toch echt een keer fatsoenlijk kunnen kijken zonder third party software op m'n computer, lekker lui op de bank.
[..]
Dit dus, ik ga geen abo kopen voor films en series die ik kan downloaden en naar m'n tv kan streamen. Heb net Vikings s01e01 weer eens gekeken
[..]
Er zit een einde van een tijdperk aan te komen
Ik twijfel om ook even mijn beklag te doen in het Feyenoord-topic.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:09 schreef onlogisch het volgende:
Eerwaarde @:Buitendam laat geen spaan heel van forumgebruiker @:klaasweetalles in het CL topic
Goeie genade zeg. De dag is begonnen zullen we maar zeggen
Denk er goed over na makker, je volgende post is je 53.000ste!quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik twijfel om ook even mijn beklag te doen in het Feyenoord-topic.
We gaan vooruitquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:17 schreef Wotte het volgende:
Middelmatige moderator @:onlogisch pest mij. Hebben we ook een vertrouwenspersoon hier?
Verder de hoogste waardering voor jullie vrijwillige niet aflatende noeste inzet op dit forum uiteraard.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan vooruit
Nu al zin in mijn beoordelingsgesprek met @:GGMM
Wat een ontzettend fijn nieuws makkerquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:22 schreef tong80 het volgende:
Net gebeld, gelukkig geen uitzaaiingen. Moet afspraak maken met een dermatoloog voor huidtherapie, Wordt wel steunkousen. Moet geen probleem zijn voor een steuntrekker.
Kun je wel zeggen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een ontzettend fijn nieuws makker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |