Hij kan dit niet behappen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:42 schreef onlogisch het volgende:
Een zeldzaamheid, dat je @:GGMM enkelziet posten
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:42 schreef onlogisch het volgende:
Een zeldzaamheid, dat je @:GGMM enkelziet posten
Donderdag uitslag van huisarts. Ze heet Tito Fernandez. Ik noem haar altijd Toto, dan valt de uitslag meestal mee.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Hoe ging het in het ziekenhuis? Ben je wat wijzer?
Even opgezocht omdat Tito Fernandez gewoon geil klinktquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Donderdag uitslag van huisarts. Ze heet Tito Fernandez. Ik noem haar altijd Toto, dan valt de uitslag meestal mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is meteen weer in slappe toestand gegaan.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Even opgezocht omdat Tito Fernandez gewoon geil klinktHa ha ha. Ze is heel lief en een fanatieke voetballiefhebber. Ze komt uit Peru. Toen ze dat zei, zei ik: 'Cubilas, Sotil en Chumpitaz. Ze keek alsof ze bier zag branden. De drie beste spelers van Peru ooit en uit de jaren 70. WK-70 en 78. Ik wist ook uitslagen enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is meteen weer in slappe toestand gegaan.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Die stierf met een afgezet been. Dus de link is er weldegelijk.quote:
Gelukkig heb jij nog een derde beenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die stierf met een afgezet been. Dus de link is er weldegelijk.
Precies. Altijd makkelijk als je een eikel bent.quote:
Bij zien foto zonder jouw bericht te lezen had ik Peru gegoktquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Ze is heel lief en een fanatieke voetballiefhebber. Ze komt uit Peru. Toen ze dat zei, zei ik: 'Cubilas, Sotil en Chumpitaz. Ze keek alsof ze bier zag branden. De drie beste spelers van Peru ooit en uit de jaren 70. WK-70 en 78. Ik wist ook uitslagen enzo.
Lelijkste vrouwen van Zuid Amerikaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij zien foto zonder jouw bericht te lezen had ik Peru gegokt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |