abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 januari 2025 @ 07:32:25 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_216456443
Slechts enkele dagen nadat hij gratie had gekregen van president Donald Trump voor de bestorming van het Capitool in 2021, is een man uit de Amerikaanse staat Indiana doodgeschoten door een agent tijdens een verkeerscontrole.

Volgens de staatspolitie, die de zaak onderzoekt, probeerde een hulpsheriff de 42-jarige Matthew Huttle te arresteren toen “er een woordenwisseling plaatsvond tussen de verdachte en de agent”, waarbij de agent zijn wapen afvuurde en de verdachte dodelijk verwondde.

Uit het eerste onderzoek blijkt dat de verdachte een vuurwapen bij zich droeg. Over de aanleiding van de verkeerscontrole zijn geen mededelingen gedaan, maar uit gerechtelijke documenten blijkt dat Huttle al eerder werd veroordeeld wegens verkeersovertredingen.

Huttle kreeg in 2023 tot zes maanden gevangenisstraf voor het betreden van het Amerikaanse Capitool. Hij was tijdens de bestorming 16 minuten binnen in het Capitool en legde de gebeurtenissen vast op video. ,,Hij deed het niet uit een politieke overtuiging’', zei zijn advocaat in die zaak, Andrew Hemmer. ,,Hij ging naar de bijeenkomst, omdat hij dacht dat het een historische gebeurtenis zou zijn en hij niets beters te doen had na zijn vrijlating uit de gevangenis.’

https://www.ad.nl/buitenl(...)rscontrole~adefeab9/

Hij had niets beters te doen. :D Zal Trump hier nog woorden aan wijden ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 28 januari 2025 @ 08:03:10 #2
210150 Hiddendoe
https://www.youtube.com/watch?
pi_216456539
Fake news?
Want ik zie hier een hele andere man.

https://indotrends.pikira(...)tembak-mati?page=all
  dinsdag 28 januari 2025 @ 08:06:37 #3
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216456550
Kapotgeschoten worden om een verkeersovertreding.... en ik dacht dat die Mulderboetes al buitenproportioneel waren.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Moderator dinsdag 28 januari 2025 @ 08:12:43 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216456582
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 08:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kapotgeschoten worden om een verkeersovertreding.... en ik dacht dat die Mulderboetes al buitenproportioneel waren.

@Kukelecucktsju10
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_216456609
Hoeveel mensen zullen hiervoor de straat opgaan wegens geweld door een politieagent?
Corporate translator
  dinsdag 28 januari 2025 @ 08:24:48 #6
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_216456625
Van de regen in de drup.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 09:02:13 #7
503714 SebbeSwensje
pi_216456841
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 08:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

@:Kukelecucktsju10
Ja, Jeroen zal wel trots zijn.
Appears.
  Moderator dinsdag 28 januari 2025 @ 09:11:21 #8
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216456888
Tots & Preejers. Want dat schijnt te werken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216457120
Beetje clickbait natuurlijk want dat neerschieten heeft niets te maken met het feit dat het een veroordeeld crimineel was die gratie heeft gekregen. Het was kennelijk onhandig gedrag tegenover een veel te schietgrage politieman (even zonder enige nuance).

Daarnaast snap ik het artikel niet. Wat voor bijeenkomst hij naartoe ging na het verlaten van de gevangenis of had hij voor 6 jan ook al in de gevangenis gezeten?
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 09:48:04 #10
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_216457131
Het is een loterij, of je word doodgeschoten door de politie als ze contact met je maken, 50% kans, ook al komen ze voor een kat in de boom.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 09:48:37 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216457133
De agent zal wel ontslagen worden door Trump
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_216457136
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
Hmm. Kun je dit ook verder onderbouwen?

Het voegt namelijk niets toe om elk topic over een schietpartij opnieuw sarcastisch met een verbastering van 'thoughts and prayers' te komen, met als voornamelijke bedoeling Christenen en conservatieven te bespotten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 28 januari 2025 @ 09:49:07 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216457140
quote:
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_216457183
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 09:48 schreef junkiesietze het volgende:
Het is een loterij, of je word doodgeschoten door de politie als ze contact met je maken, 50% kans, ook al komen ze voor een kat in de boom.
Hij vlucht weg in een scootmobiel, open fire!

Bekijk deze YouTube-video
pi_216457187
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 09:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Het voegt namelijk niets toe om elk topic over een schietpartij opnieuw sarcastisch met een verbastering van 'thoughts and prayers' te komen, met als voornamelijke bedoeling Christenen en conservatieven te bespotten.
Die echte thoughts & prayers hebben daarentegen gelukkig al zo goed geholpen in het tegengaan van al die mass shootings :D

En misschien verdienen die groepen het wel om bespot te worden binnen deze context.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2025 09:56:11 ]
pi_216457202
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 09:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Die echte thoughts & prayers hebben daarentegen gelukkig al zo goed geholpen in het tegengaan van al die mass shootings :D
Wie zegt dat 'thoughts and prayers' dit zouden moeten tegengaan dan? Het is voornamelijk bedoelt als een teken van respect voor de slachtoffers, na een natuurramp wordt dit bijvoorbeeld ook wel gezegd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator dinsdag 28 januari 2025 @ 10:02:10 #17
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216457240
quote:

[..]

Wie de schoen past trekke hem aan.¯\_(ツ)_/¯
  dinsdag 28 januari 2025 @ 10:05:21 #18
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216457263
Heb op Youtube al redelijk wat filmpjes gezien van mensen die door agenten werden aangehouden waardoor het uiteindelijk escaleerde. En vaak zit daar ook een groot aandeel in van de onervaren, soms bange agent die te krampachtig reageert.

Maar..... in praktisch alle gevallen gaat degene die aangehouden wordt vaak bijdehand doen, de agent corrigeren, roepen dat hij de wet niet kent, dat hij zijn ID niet hoeft te laten zien omdat er geen duidelijke signalen zijn voor een misdrijf etc.

De spanning wordt vaak opgebouwd door mensen die aangehouden worden en dat is alles behalve slim. Zeker als je weet dat ze in Amerika gemakkelijk een hardhandige aanhouding kunnen verrichten, een taser kunnen gebruiken, of zelfs een wapen willen leegschieten. Als je dat soort dingen weet omdat het dagelijks gebeurt, kun je je beter een beetje chill opstellen en meewerken om zo'n ongewenst stukje lood te kunnen vermijden.

Maar goed veel mensen vinden hun ego in zo'n situatie belangrijker en dan kun je het krijgen ook bij dat type agenten. Maar dan moet je je wel bedenken dat je hebt bijgedragen aan de situatie, en het in feite zelf hebt geinitieerd.

En hier in Nederland zien we natuurlijk ook van dat soort taferelen met disrespect van agenten. "Hee broer, wat wil je nou?" etc.

Doe gewoon normaal.

Tip: In een vuurwerkfabriek moet je geen sigaretje opsteken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 28-01-2025 10:12:36 ]
  Moderator dinsdag 28 januari 2025 @ 10:09:20 #19
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_216457297
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:05 schreef Tengano het volgende:
Heb op Youtube al redelijk wat filmpjes gezien van mensen die door agenten werden aangehouden waardoor het uiteindelijk escaleerde. En vaak zit daar ook een groot aandeel in van de onervaren, soms bange agent die te krampachtig reageert.

Maar..... in praktisch alle gevallen gaat degene die aangehouden wordt vaak bijdehand doen, de agent corrigeren, roepen dat hij de wet niet kent, dat hij zijn ID niet hoeft te laten zien omdat er geen duidelijke signalen zijn voor een misdrijf etc.

De spanning wordt vaak opgebouwd door mensen die aangehouden worden en dat is alles behalve slim. Zeker als je weet dat ze in Amerika gemakkelijk een hardhandige aanhouding kunnen verrichten, een taser kunnen gebruiken, of zelfs een wapen willen leegschieten. Als je dat soort dingen weet omdat het dagelijks gebeurt, kun je beter een beetje chill opstellen en meewerken om zo'n ongewenst stukje lood te kunnen vermijden.

Maar goed veel mensen vinden hun ego in zo'n situatie belangrijker en dan kun je het krijgen ook bij dat type agenten. Maar dan moet je je wel bedenken dat je hebt bijgedragen aan de situatie en het in feite zelf het geinitieerd.

En hier in Nederland zien we natuurlijk ook van dat soort taferelen met disrespect van agent. "Hee broer, wat wil je nou?" etc. Doe gewoon normaal.

Ja. Dit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_216457371
:') _O-
pi_216457417
quote:
Maar goed veel mensen vinden hun ego in zo'n situatie belangrijker en dan kun je het krijgen ook bij dat type agenten. Maar dan moet je je wel bedenken dat je hebt bijgedragen aan de situatie, en het in feite zelf hebt geinitieerd.

En hier in Nederland zien we natuurlijk ook van dat soort taferelen met disrespect van agenten. "Hee broer, wat wil je nou?" etc.

Eens dat je moet stil zitten als je wordt geschoren. Maar ik ben er wel blij mee dat in NL politie wordt getraind om de-escalerend te handelen.

Dat filmpje hierboven. Collega's hadden de zaak min of meer onder controle. De agent komt nieuw op de plek aanrennen en begint al te schieten voor er een woord uitgewisseld is of oogcontact gezocht is. Heeft die man nu echt niet door dat als er al reden geweest was om te schieten dan de reeds aanwezige collega's dat prima zelf hadden kunnen doen?

Ja, er was een mes in het spel, voorzichtigheid geboden, afstand houden dus dan raakt niemand gewond. Van mij mag deze agent ontslag en een veroordeling wegens doodslag.
  Moderator dinsdag 28 januari 2025 @ 10:30:05 #22
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216457462
quote:

De spanning wordt vaak opgebouwd door mensen die aangehouden worden en dat is alles behalve slim. Zeker als je weet dat ze in Amerika gemakkelijk een hardhandige aanhouding kunnen verrichten, een taser kunnen gebruiken, of zelfs een wapen willen leegschieten. Als je dat soort dingen weet omdat het dagelijks gebeurt, kun je je beter een beetje chill opstellen en meewerken om zo'n ongewenst stukje lood te kunnen vermijden.

Doe gewoon normaal.

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_216457485
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:25 schreef 215 het volgende:

[..]
Eens dat je moet stil zitten als je wordt geschoren. Maar ik ben er wel blij mee dat in NL politie wordt getraind om de-escalerend te handelen.
De politie in NL en de politie in USA kun je ook echt niet vergelijken. In de USA is de politie echt een instrument van macht terwijl het in NL zo is dat de politie veel meer een hulpverlener is.

Daarom vind ik een uitspraak zoals 'ACAB' voor de Amerikaanse politie terecht, terwijl die voor de Nederlandse politie veel minder van toepassing is.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_216457492
Ach Matthew. En het was zo’n geweldige vader.
U MAD?
pi_216457523
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:32 schreef Stoney3K het volgende:

Daarom vind ik een uitspraak zoals 'ACAB' voor de Amerikaanse politie terecht, terwijl die voor de Nederlandse politie veel minder van toepassing is.
pi_216457532
quote:
Die bestuurder maakte het nog knap spannend door eerst met twee handen naar zijn zakken te gaan
  dinsdag 28 januari 2025 @ 10:44:05 #27
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_216457588
quote:
Geweldige show van Anthony Jeselnik overigens. ^O^
(mits correct geschreven uiteraard)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_216457652
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Die bestuurder maakte het nog knap spannend door eerst met twee handen naar zijn zakken te gaan
"I got a pistol right here" en dan even lekker in je zakken rommelen. :') Succes verzekerd
Robert Moog died for our synths
pi_216457676
Koos, we zagen net een man een pistool trekken bij een verkeerscontrole. Heeft dat nog verdere consequenties ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 januari 2025 @ 11:49:23 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_216458038
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 09:45 schreef 215 het volgende:
Beetje clickbait natuurlijk want dat neerschieten heeft niets te maken met het feit dat het een veroordeeld crimineel was die gratie heeft gekregen. Het was kennelijk onhandig gedrag tegenover een veel te schietgrage politieman (even zonder enige nuance).

Daarnaast snap ik het artikel niet. Wat voor bijeenkomst hij naartoe ging na het verlaten van de gevangenis of had hij voor 6 jan ook al in de gevangenis gezeten?
Waarom wil je dat weten ? Is toch niet interessant volgens jou ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 28 januari 2025 @ 11:50:52 #31
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216458048
quote:

[..]

Dat is humor, ken je dat?
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 28 januari 2025 @ 11:51:51 #32
438527 MissButterflyy
pi_216458054
Het is gewoon hilarisch dat hij zo snel alweer overhoop is geschoten HR, daar mogen grappen over gemaakt worden.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 11:53:23 #33
438527 MissButterflyy
pi_216458063
quote:

Doe gewoon normaal.

Ja, de filmpjes waarbij de politie mensen aanhoudt waarbij het niet escaleert zul je ook niet tegenkomen op YouTube hè . :')
  dinsdag 28 januari 2025 @ 11:54:39 #34
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216458083
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 11:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Moet jij nodig zeggen _O-

#zuur
  dinsdag 28 januari 2025 @ 11:56:32 #35
503714 SebbeSwensje
pi_216458098
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 09:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Of je hele magazijn leegschieten, omdat er een eikel op een auto viel 8)7
Appears.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 11:58:27 #36
438527 MissButterflyy
pi_216458111
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 11:54 schreef Tengano het volgende:

[..]
Moet jij nodig zeggen _O-

#zuur
Bitterzoet.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 11:59:19 #37
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_216458115
no mercy :D
enkelband
pi_216458299
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 09:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Toch goed dat ze er nadat ze er 9 kogels ingepompt hebben de man nog in de boeien slaan. Zekerheid voor alles.
-
pi_216458434
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 11:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, dat ken ik. En dit valt er niet onder.
pi_216458466
Heeft ie met een omweg toch zn straf gekregen :7
  dinsdag 28 januari 2025 @ 13:05:19 #41
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216458752
Thought and Prayers dan maar.
pi_216458822
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 12:22 schreef quo_ het volgende:

[..]
Toch goed dat ze er nadat ze er 9 kogels ingepompt hebben de man nog in de boeien slaan. Zekerheid voor alles.
Issie dood?
U MAD?
pi_216458967
quote:

[..]

Hij had blijkbaar een mes. De agent die schoot, Remington, is ontslagen en daar blijft het bij :')
pi_216458984
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 12:22 schreef quo_ het volgende:

[..]
8 kogels. Eentje ging mis. Dit maakt het een bijzondere goede score, voor een Amerikaanse politie agent.
  Moderator dinsdag 28 januari 2025 @ 13:31:03 #45
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216459014
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 13:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
8 kogels. Eentje ging mis. Dit maakt het een bijzondere goede score, voor een Amerikaanse politie agent.
pi_216459093
Dat wordt weer plunderen! *O*

Oh nee, wacht. Geen neger.
pi_216459139
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 13:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Het is opmerkelijk dat er niet veel meer willekeurige omstanders daar geraakt worden door rondvliegende politiekogels. Deze malloot schiet z'n gun leeg in de richting van een winkelingang, een paar dagen terug zag ik nog zo'n bodycamfilmpje waarbij een heel team de wapens leegde op een verdachte die een druk kruispunt wilde oversteken.

Overkill door de politie is daar niet perse een heel recent fenomeen trouwens.

dinsdag 28 januari 2025 @ 13:47:10 #48
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216459216
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 13:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Overkill door de politie is daar niet perse een heel recent fenomeen trouwens.
quote:
"So, what's your problem punk? Opinions are just like assholes; everybody has one."

pi_216459281
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 13:38 schreef Mr.Crow het volgende:
Dat wordt weer plunderen! *O*

Oh nee, wacht. Geen neger zwarte Amerikaan.
Tja, als dit een zwarte Amerikaan was geweest dan waren er natuurlijk inderdaad weer allerlei aantijgingen gekomen over het zogenaamde systematisch racisme en het vermeend racistisch politiegeweld in de VS.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 januari 2025 @ 13:55:05 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_216459306
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 13:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, als dit een zwarte Amerikaan was geweest dan waren er natuurlijk inderdaad weer allerlei aantijgingen gekomen over het zogenaamde systematisch racisme en het vermeend racistisch politiegeweld in de VS.
Waar bestaat nu de verontwaardiging uit ?

dinsdag 28 januari 2025 @ 13:56:06 #51
433238 Tengano
Try not to think of me
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 januari 2025 @ 14:19:55 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_216459598
quote:
Het filmpje rechts onderin is leuk.

pi_216459660
Het is niet vaak dat het doodschieten van een blanke man door de politie in de VS verder komt dan het lokale suffertje...
  dinsdag 28 januari 2025 @ 14:52:12 #54
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216459941
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:19 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het filmpje rechts onderin is leuk.

Gast, dat is het George Floyd filmpje.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 januari 2025 @ 15:22:19 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_216460198
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:52 schreef Tengano het volgende:

[..]
Gast, dat is het George Floyd filmpje.
Na het oorspronkelijke filmpje kreeg ik vier keuzes in het scherm. Rechts onderin een Canadees met indrukken over Nederland. Verder ben ik hier niet te gast. I own this place. Truste.................
  dinsdag 28 januari 2025 @ 15:24:13 #56
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216460210
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 15:22 schreef tong80 het volgende:

[..]
Na het oorspronkelijke filmpje kreeg ik vier keuzes in het scherm. Rechts onderin een Canadees met indrukken over Nederland. Verder ben ik hier niet te gast. I own this place. Truste.................
:D

Ik had rechtsonderin het filmpje van George Floyd en ik heb het voor een gedeelte nog zitten kijken; ik schrok me kapot... Miscommunicatie dus :T
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 januari 2025 @ 15:24:52 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_216460214
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 15:24 schreef Tengano het volgende:

[..]
:D

Ik had rechtsonderin het filmpje van George Floyd en ik heb het voor een gedeelte nog zitten kijken; ik schrok me kapot... Miscommunicatie dus :T
;)

pi_216460215
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 13:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nu is het grappig en zijn verdiende loon. Bijzonder hoeveel invloed de huidskleur van een dader heeft.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 18:33:09 #59
210150 Hiddendoe
pi_216461633
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 14:24 schreef VEM2012 het volgende:
Het is niet vaak dat het doodschieten van een blanke man door de politie in de VS verder komt dan het lokale suffertje...
Vroeger was dat wel anders. Toen waren negers, zwarte kinderen en vrouwen niet belangrijk genoeg om te onderzoeken, laat staan om in de krant te zetten.
Ach ja, die goeie ouwe tijd.

;(
  dinsdag 28 januari 2025 @ 18:38:22 #60
210150 Hiddendoe
pi_216461668
Wat ik dus hier vooral lees is dat een blanke die doodgeschoten werd door de pliesie opmerkelijk is, want hij is BLANK!!!!
De huidskleur blijkt toch, ondanks vele beweringen van het tegendeel, wel heel belangrijk te zijn.

Toch maar effe ontopic; zou Trump ook vinden dat hier de hand van god een rol speelde? Of is religie dan ineens niet meer zo'n issue voor deze herkozen megalomaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')