Je hebt het echt goed geregeld! We hebben eigenlijk maar twee dingen die we anders hadden gewild als we hadden geweten wat we nu weten;, de eerste is dat we graag een extra dag in Cafayate zouden zijn geweest (kan zomaar dat je dat in je eerste voorstel hadquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:06 schreef flipsen het volgende:
Het ziet er allemaal echt héél vervelend uit hoor![]()
Flipsen Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat
Jullie wilden teveel in te weinig dagen he, vooral je vriendin was nogal veeleisend in haar "must see" wensenlijstjequote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt het echt goed geregeld! We hebben eigenlijk maar twee dingen die we anders hadden gewild als we hadden geweten wat we nu weten;, de eerste is dat we graag een extra dag in Cafayate zouden zijn geweest (kan zomaar dat je dat in je eerste voorstel had) en die busrit van Salta naar San Pedro (die over een post of 5-6 aan bod komt
) had beter een vlucht kunnen zijn.
Goedkoop was het niet, maar echt vet goede ‘value for money’
Wij wilden precies genoeg in de tijd die we haddenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jullie wilden teveel in te weinig dagen he, vooral je vriendin was nogal veeleisend in haar "must see" wensenlijstje
En vliegen tussen Salta en San Pedro de Atacama? Succes! Dat wordt Salta - Buenos Aires - Santiago - Calama![]()
Of je had toch een helikopter moeten charteren...
Nog geen biefstuk gehad sinds ik thuis ben…quote:Op zondag 2 februari 2025 15:46 schreef Individual het volgende:
Je doet het jezelf aan. Nu zal je weer maanden aan het vlees thuis moeten wennen.
Argentinië is mooi en lekker. Heb je de nieuwe reis van volgende jaar al geboekt?
Thanksquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:22 schreef MaJo het volgende:
Heel tof verslag! Lijkt me fantastisch om ook eens die kant op te gaan, maar ik denk dat zoonlief dan iets ouder moet zijn
Volgende is Chicagoquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:09 schreef flipsen het volgende:
Leuk reisje, zou ik ook wel eens willen doen![]()
Fijn verslag, lekker veel foto´s, top. Op naar de volgende!
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:18 schreef Individual het volgende:
Leuk verslag! Reizen in Z-America is leuk!
Ga je nu ook naar Peru?
ik weet van een reisbureautje die dat doet..
Volgens mij wacht ik op jullie input nav eerste opzetjequote:Op maandag 3 maart 2025 11:15 schreef Fogel het volgende:
Weekje geboekt voor volgend jaar alvast. @:flipsen mag het stuur weer overnemen, dat beviel eigenlijk best wel heel goed.
Hij is nu 4 jaar. Kan hele stukken lopen dus dat gaat goedquote:Op maandag 3 maart 2025 11:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks![]()
Weet niet hoe oud ie nu is, maar als ie geen kinderwagen/trolly meer nodig heeft, waarom wachten?
[..]
Volgende is Chicago
[..]Weekje geboekt voor volgend jaar alvast. @:flipsen mag het stuur weer overnemen, dat beviel eigenlijk best wel heel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop