Ah! Dan is het hopen dat 1 van de Davids gaat verliezen toch?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:13 schreef KinKiJan het volgende:
Ze bespreken de opties die de Davids hebben als ze weer 'werknemers' moeten gaan nomineren. Ze vinden het moeilijk.
In geval van David S. moet ie kiezen tussen Keanu, Mattheus, Jeffrey en Sharice.
David D. kan alleen kiezen tussen Jolien en Milena (Niels en Wicky zijn al genomineerd)
Jane kan alleen kiezen tussen Axel en Jordy (Elsa en Eva zijn vrijgesteld).
Ik heb me ook al afgevraagd hoe hij aan die naam komt. Vanwege zijn flink getatoëerde rechter voorpoot misschienquote:Op maandag 27 januari 2025 18:15 schreef Clasientje het volgende:
Pootje wel een vreemde naam om iemand zo te noemen.
Hé? Wanneer is die veranderde nominatie regelement aangepast? dat de werkslaven geen nominatie recht meer hebben gaat toch iets te ver lijkt mequote:Op maandag 27 januari 2025 18:13 schreef KinKiJan het volgende:
Ze bespreken de opties die de Davids hebben als ze weer 'werknemers' moeten gaan nomineren. Ze vinden het moeilijk.
In geval van David S. moet ie kiezen tussen Keanu, Mattheus, Jeffrey en Sharice.
David D. kan alleen kiezen tussen Jolien en Milena (Niels en Wicky zijn al genomineerd)
Jane kan alleen kiezen tussen Axel en Jordy (Elsa en Eva zijn vrijgesteld).
at is zijn achternaamquote:Op maandag 27 januari 2025 18:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb me ook al afgevraagd hoe hij aan die naam komt. Vanwege zijn flink getatoëerde rechter voorpoot misschien
Zijn achternaam: De Pootquote:Op maandag 27 januari 2025 18:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb me ook al afgevraagd hoe hij aan die naam komt. Vanwege zijn flink getatoëerde rechter voorpoot misschien
Ben bang van niet. En daarnaast denk ik zelfs dat hij voor de makkelijkste optie gaat. Keanu heeft zich al vrijwillig aangebodenquote:Op maandag 27 januari 2025 18:17 schreef Luna68 het volgende:
Zou David S het aandurven om Jeffje te nomineren? Snap nu wel waarom Jeffje zo vaak naast hem zit in de groep
Hij weet dat Jeff niet zo populair is buiten.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:17 schreef Luna68 het volgende:
Zou David S het aandurven om Jeffje te nomineren? Snap nu wel waarom Jeffje zo vaak naast hem zit in de groep
Zij weten het ook niet, maar Niels is vandaag wel op die manier aan z'n nominatie gekomen.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hé? Wanneer is die veranderde nominatie regelement aangepast? dat de werkslaven geen nominatie recht meer hebben gaat toch iets te ver lijkt me
Ze worden toch netjes behandeld?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:27 schreef Snensie het volgende:
Ik snap niet dat er niet meer op willen stappen, je laat je toch niet zo behandelen!
BB dankjewel.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:28 schreef Koos1958 het volgende:
Axel tegen niels en David baard ik versta jullie niet praat gewoon Nederlands
en Big Brother: "Dankjewel"quote:Op maandag 27 januari 2025 18:28 schreef Koos1958 het volgende:
Axel tegen niels en David baard ik versta jullie niet praat gewoon Nederlands
Het zijn al nominaties toch? Deze week geen target pins gezien nogquote:Op maandag 27 januari 2025 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zij weten het ook niet, maar Niels is vandaag wel op die manier aan z'n nominatie gekomen.
Ze denken dat het ook een mogelijkheid kan zijn dat het verliezende bedrijf bij een komend spel allemaal targets krijgt en dat dan de rest dan alsnog mag nomineren.
Dat is al een groot voordeelquote:Op maandag 27 januari 2025 18:28 schreef PunkieePie het volgende:
Axel houdt niet van Nederlandstalige muziek
Een beetje de klok terugzetten, werknemers zonder stemrecht.. laat dat maar ontwikkelen danquote:Op maandag 27 januari 2025 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zij weten het ook niet, maar Niels is vandaag wel op die manier aan z'n nominatie gekomen.
Ze denken dat het ook een mogelijkheid kan zijn dat het verliezende bedrijf bij een komend spel allemaal targets krijgt en dat dan de rest dan alsnog mag nomineren.
En terecht! Axel scoort puntjes.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:28 schreef PunkieePie het volgende:
Axel houdt niet van Nederlandstalige muziek
Dat is het spel , ze kunnen weggaanquote:Op maandag 27 januari 2025 18:29 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik vind het net een strafkamp/ gevangenis
Ja dus?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het spel , ze kunnen weggaan
Nou ken hele goede.nederlandtallige muziek. Boudewijn de groot, ramses shaffy en meer uit die tijdquote:
Je zegt dat het op een strafkamp/gevangenis lijktquote:
Dat vind ik jaquote:Op maandag 27 januari 2025 18:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je zegt dat het op een strafkamp/gevangenis lijkt
Ja Niels en Wicky zijn genomineerd, ze zeiden niet te weten of de volgende nominatie op ook dezelfde manier zou gaan, vandaar dat ze speculeerden over die target optie.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:29 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Het zijn al nominaties toch? Deze week geen target pins gezien nog
Dat is waar, alles kanquote:Op maandag 27 januari 2025 18:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja Niels en Wicky zijn genomineerd, ze zeiden niet te weten of de volgende nominatie op ook dezelfde manier zou gaan, vandaar dat ze speculeerden over die target optie.
BB verwijst de werknemers als ze gaan meuten gewoon, zoals eerder tijdens een shift naar de vakbondquote:Op maandag 27 januari 2025 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een beetje de klok terugzetten, werknemers zonder stemrecht.. laat dat maar ontwikkelen dan
quote:Op maandag 27 januari 2025 18:27 schreef Snensie het volgende:
Ik snap niet dat er niet meer op willen stappen, je laat je toch niet zo behandelen!
quote:Op maandag 27 januari 2025 18:44 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het eten wel. Dat is gewoon voedselmishandeling.
Die zitten gewoon te azen op iets waar ze drama over kunnen maken.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:36 schreef ledn81 het volgende:
Oh god het ging buiten ook even over reggae muziek qua muziek smaak van Axel.. nu alweer drama op X omdat David het N woord gebruikt zou hebben
idd ze zijn weer heel druk om bepaalde mensen te cancelen.. Ook met Jane die slechte dingen over Mileentje zegt.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die zitten gewoon te azen op iets waar ze drama over kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |