SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
google.nlquote:Op maandag 27 januari 2025 16:36 schreef UitStraling het volgende:
Ok dit wist ik dus niet, bij zelfmoord vervalt je recht op je uitvaartverzekering?
Als je week van tevoren de verzekering afsluit wel; als je al 30 jaar netjes je premie betaald dan vaak niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:36 schreef UitStraling het volgende:
Ok dit wist ik dus niet, bij zelfmoord vervalt je recht op je uitvaartverzekering?
Kun je je beter laten vermoordenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je week van tevoren de verzekering afsluit wel; als je al 30 jaar netjes je premie betaald dan vaak niet.
Ik zit me af te vragen wat het is, krijg hier een verzoekje of ik wil meebetalen aan de uitvaart van nare Bart die zelfmoord heeft gepleegd vorige week en daarom dus niet verzekerd is.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je week van tevoren de verzekering afsluit wel; als je al 30 jaar netjes je premie betaald dan vaak niet.
Bestaan er geen aanvullende verzekeringen voor zulke hobby's oidquote:Op maandag 27 januari 2025 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn nog wel aantal situaties waarbij verzekeraars niet graag uitkeren. Ex van me sprint graag uit een vliegtuig met een parachute; dat soort hobbies vinden verzekeraars niet leuk.
We mogen je, we verzekeren je maar of je het aub bij dammen wenst te houden, ook geen nicotine, alcohol en zeker geen drugs graag en tevens geen instabiele ongezonde relatie beginnen, met vriendelijke groet, Uw Verzekeraar.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn nog wel aantal situaties waarbij verzekeraars niet graag uitkeren. Ex van me sprint graag uit een vliegtuig met een parachute; dat soort hobbies vinden verzekeraars niet leuk.
Jawel. Toen ik nog wat vaker in de bergen rondrende had ik er een met extra dekking voor bergsporten. Maar de echte extreme gevallen zijn wat lastiger te verzekeren.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bestaan er geen aanvullende verzekeringen voor zulke hobby's oid
1. Nee, je mag je gewoon verzekeren. Er zit alleen wel een afkoelperiode op je verzekering.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:47 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk zegt een verzekeraar ook dikke lul drie bier tegen suīcidale mensen die dat waarschijnlijk zijn omdat ze zwaar geestelijk ziek zijn, dan kun je ook mensen met longkanker weigeren.
Ook wel begrijpelijk, beter genoeg geld hebben bij zulke hobbysquote:Op maandag 27 januari 2025 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jawel. Toen ik nog wat vaker in de bergen rondrende had ik er een met extra dekking voor bergsporten. Maar de echte extreme gevallen zijn wat lastiger te verzekeren.
En jouw zusje heeft longkanker? Oke danquote:Op maandag 27 januari 2025 16:47 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk zegt een verzekeraar ook dikke lul drie bier tegen suīcidale mensen die dat waarschijnlijk zijn omdat ze zwaar geestelijk ziek zijn, dan kun je ook mensen met longkanker weigeren.
Dan ben ik toch benieuwd welk verhaal hierachter zit.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
1. Nee, je mag je gewoon verzekeren. Er zit alleen wel een afkoelperiode op je verzekering.
2. Een zorgverzekeraar in Nederland mag je niet weigeren op grond van pre-existing conditions.
Moord efficienter dan zelfmoord?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voelt wel als de meest efficiënte afhandeling soms.
Gewoon geen uitvaartverzekering; en niet zoveel centjes.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd welk verhaal hierachter zit.
Dit staat er niet, 3700 op de teller trouwens.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon geen uitvaartverzekering; en niet zoveel centjes.
Weet ik toch nietquote:Op maandag 27 januari 2025 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je zelf niet durft een hitman huren om je op een willekeurig moment te snipenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moord efficienter dan zelfmoord?Hoe dan
Ik weet niet eens waar het over gaatquote:Op maandag 27 januari 2025 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
natuurlijk wel, een zelfverzonnen verhaal
Echt hoog tijd dat ze jou opnemen meid.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
natuurlijk wel, een zelfverzonnen verhaal
mij? Jij verzint dat je zusje longkanker heeft ķf je gunt haar geen behandeling. Ik weet niet echt wat beter is eerlijk gezegdquote:Op maandag 27 januari 2025 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt hoog tijd dat ze jou opnemen meid.
Stop hier even mee aubquote:Op maandag 27 januari 2025 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mij? Jij verzint dat je zusje longkanker heeft ķf je gunt haar geen behandeling. Ik weet niet echt wat beter is eerlijk gezegd
Had gewoon überhaupt geen verzekering.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees op internet dat ongeveer 65% een uitvaartverzekering zou hebben, had ik niet verwachtquote:Op maandag 27 januari 2025 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had gewoon überhaupt geen verzekering.
whats newquote:Op maandag 27 januari 2025 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
Zuigtrol klaagt dat mensen hem niet respecteren.
Nou nou nou, zo kan ie wel weer.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mij? Jij verzint dat je zusje longkanker heeft ķf je gunt haar geen behandeling. Ik weet niet echt wat beter is eerlijk gezegd
Ook bij aanvullende verzekeringen niet? Hier moeten ze je aannemen voor de basisverzekering, maar aanvullende verzekeringen kun je vergeten. En zo'n beetje elke andere verzekering waarbij gezondheid een of andere rol zou kunnen spelen ook.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
2. Een zorgverzekeraar in Nederland mag je niet weigeren op grond van pre-existing conditions.
Ik weet wel zeker dat hij niet gezegd heeft dat hij verzonnen heeft dat z'n zusje kanker heeft. Of dat hij haar geen behandeling gunt.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent gewoon extreem zwak in begrijpend lezen.
ja is goedquote:Op maandag 27 januari 2025 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat hij niet gezegd heeft dat hij verzonnen heeft dat z'n zusje kanker heeft. Of dat hij haar geen behandeling gunt.
Pretpark Uitstralingsrijk Eindhoven.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:57 schreef Crack_ het volgende:
Past goed bij het Efteling/Disney gespreksonderwerp
Lolquote:Op maandag 27 januari 2025 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou je huidige baan nog maar eventjes niet opgeven.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pretpark Uitstralingsrijk Eindhoven.
Waar je over de Fabeltjesvlakte langs de mooiste verzonnen avonturen over nichtjes, exen, en ambassadeursdochters loopt. Daarna stap je in de Uitstralingsvlucht voor een betoverende inkijk in het magische wonderenleven van de tot leven gekomen mythe Uitraling.
En voor de echte durvers is er Space Uitstraling, een futuristische achtbaan die je meeneemt op een reis door het uitstralingsuniversum, waar je wordt omringd door de stralende energie van verre sterren en onbekende planeten. Het verhaal draait om een de Kosmische Uitstraling, die telkens weer het land moet redden van imaginaire IT problemen.
Het maakt niet uit tegen wie het gezegd wordt. Zeggen dat iemand verzint dat z'n zusje kanker heeft of haar geen behandeling zou gunnen, gaat m.i. een stapje te ver.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snap niet zo goed dat iemand die continu zit te treiteren en te zuigen een hand boven het hoofd gehouden moet worden als een keer iemand uithaalt.
Als iedereen hier het maar gewoon moet negeren kan hij dat ook.
Nee. Wel bij levensverzekeringen.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook bij aanvullende verzekeringen niet? Hier moeten ze je aannemen voor de basisverzekering, maar aanvullende verzekeringen kun je vergeten. En zo'n beetje elke andere verzekering waarbij gezondheid een of andere rol zou kunnen spelen ook.
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:10 schreef essnhills het volgende:
Ik was een @:kwiwi aan het eten maar die was nogal sappig
Op 1 of andere manier zaten er spetters aan de binnenkant van mijn bril
Ftfy danquote:Op maandag 27 januari 2025 17:10 schreef essnhills het volgende:
Ik was een @:kwiwi aan het eten verorberen maar die was nogal sappig
Op 1 of andere manier zaten er spetters aan de binnenkant van mijn bril
De eerste keer viel dat me nog niet zo op, nu ehm, jaquote:Op maandag 27 januari 2025 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snap niet zo goed dat iemand die continu zit te treiteren en te zuigen een hand boven het hoofd gehouden moet worden als een keer iemand uithaalt.
Als iedereen hier het maar gewoon moet negeren kan hij dat ook.
hoe duur is een ticket?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar je over de Fabeltjesvlakte langs de mooiste verzonnen avonturen over nichtjes, exen, en ambassadeursdochters loopt. Daarna stap je in de Uitstralingsvlucht voor een betoverende inkijk in het magische wonderenleven van de tot leven gekomen mythe Uitraling.
En voor de echte durvers is er Space Uitstraling, een futuristische achtbaan die je meeneemt op een reis door het uitstralingsuniversum, waar je wordt omringd door de stralende energie van verre sterren en onbekende planeten. Het verhaal draait om een de Kosmische Uitstraling, die telkens weer het land moet redden van imaginaire IT problemen.
quote:
Ik heb skillsquote:
450,- euroquote:Op maandag 27 januari 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De eerste keer viel dat me nog niet zo op, nu ehm, ja
[..]
hoe duur is een ticket?
Eens.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het maakt niet uit tegen wie het gezegd wordt. Zeggen dat iemand verzint dat z'n zusje kanker heeft of haar geen behandeling zou gunnen, gaat m.i. een stapje te ver.
Ik moest lachen toen ik het las, maar heb zelf eigenlijk ook elke keer sinaasappelsap in m'n oog als ik een sinaasappel eetquote:
Zeggen dat iemand opgenomen moet worden gaat ook een stapje te ver, lijkt me. Als je dat soort uitspraken doet, kun je verwachten dat je nare dingen terug gaat krijgen en moet je niet gaan piepen als dat gebeurt.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het maakt niet uit tegen wie het gezegd wordt. Zeggen dat iemand verzint dat z'n zusje kanker heeft of haar geen behandeling zou gunnen, gaat m.i. een stapje te ver.
Dat krijg je als je het succesvol doorloopt?quote:
Lees nog eens de volgorde terug.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand opgenomen moet worden gaat ook een stapje te ver, lijkt me. Als je dat soort uitspraken doet, kun je verwachten dat je nare dingen terug gaat krijgen en moet je niet gaan piepen als dat gebeurt.
Ja met mandarijntjes ook welquote:Op maandag 27 januari 2025 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik het las, maar heb zelf eigenlijk ook elke keer sinaasappelsap in m'n oog als ik een sinaasappel eet
het aantal posts waarin hij andere mensen (onnodig) naar beneden probeert te halen kun je per dag al niet op twee handen tellenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand opgenomen moet worden gaat ook een stapje te ver, lijkt me. Als je dat soort uitspraken doet, kun je verwachten dat je nare dingen terug gaat krijgen en moet je niet gaan piepen als dat gebeurt.
Dit is niet de eerste keer dat ik jou zoiets heb zien zeggen.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lees nog eens de volgorde terug.
Ongeacht of de opmerking van Crack te ver gaat of niet, heeft hij het recht om te klagen een paar duizend kutopmerkingen geleden al verloren. Als je consistent gaat zitten porren moet je niet klagen als er eens iets knapt.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik heb het goed gelezen en Crack leest iets wat je niet schreef, maar dat had je ook anders kunnen oplossen.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lees nog eens de volgorde terug.
Nu doe je toch precies hetzelfde?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het aantal posts waarin hij andere mensen (onnodig) naar beneden probeert te halen kun je per dag al niet op twee handen tellen
1 opmerking vs tigtal opmerkingen per dag vind ik niet hetzelfdequote:
Regelmatig moet de halve SC zich maar melden op de PAAZ afdeling volgens hemquote:Op maandag 27 januari 2025 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat ik jou zoiets heb zien zeggen.
Dat hoef je van mij niet te zeggen hoor. Ik vond persoonlijk te ver gaan, en daar mag je het niet mee eens zijn natuurlijkquote:Op maandag 27 januari 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
1 opmerking vs tigtal opmerkingen per dag vind ik niet hetzelfde
als je wil dat ik zeg dat mijn opmerking onnodig is, dan zeker. Maar als je dat echt alleen tegen mij gaat zeggen en niet tegen de tigtal hatelijke opmerkingen dan kan ik dat niet volgen
Nou ja, daar moeten we misschien niet te zwaar aan tillenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Regelmatig moet de halve SC zich maar melden op de PAAZ afdeling volgens hem
Ga nou niet doen alsof we hier normaal zijn dimmy. Foqueville is één grote PAAZ instelling, waarom denk je dat er een gracht omheen zit?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet nodig denk je?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens hoor, maar snap oprecht niet waarom ik deze opmerking krijg en andere mensen niet als ze net zulke opmerkingen makenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hoef je van mij niet te zeggen hoor. Ik vond persoonlijk te ver gaan, en daar mag je het niet mee eens zijn natuurlijk
Oh he kijk. Gezellige US, gewaardeerd lid van de SC. Vriend van iedereen. Ik snap niet waarom iemand ooit genoeg krijgt en een nare opmerking naar deze man zou halen.quote:
Ervaringsdeskundige?quote:
Reageer eerst eens even op dat ene huisje wat ik je zei voordat je jezelf opblaast als een Afrikaanse blubberpad.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh he kijk. Gezellige US, gewaardeerd lid van de SC. Vriend van iedereen. Ik snap niet waarom iemand ooit genoeg krijgt en een nare opmerking naar deze man zou halen.
Kan ik niet betalen zolang ik ook studeer. ✨quote:Op maandag 27 januari 2025 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reageer eerst eens even op dat ene huisje wat ik je zei voordat je jezelf opblaast als een Afrikaanse blubberpad.
moet je maar niet zo falen /youknowwhoquote:Op maandag 27 januari 2025 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan ik niet betalen zolang ik ook studeer. ✨
Sparen als een malle of moet je thuis veel meebetalen?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kijk uit Crack, zulke sfeerverpestende opmerkingen moeten we streng afkeuren.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moet je maar niet zo falen /youknowwho![]()
![]()
![]()
![]()
Als we met zn allen afspreken dat we dat vanaf nu gaan doen, ik ben voorquote:Op maandag 27 januari 2025 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kijk uit Crack, zulke sfeerverpestende opmerkingen moeten we streng afkeuren.
vandaag had (en heeft!!) super veel lichtquote:Op maandag 27 januari 2025 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer thuis. Nog even en de zon is nog op als we thuis komen jongons
Deal.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als we met zn allen afspreken dat we dat vanaf nu gaan doen, ik ben voor
Lijkt me dat je dan gewoon harder moet werken.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik laat het allemaal van me afglijden hoor. Maar uitdelen is ook incasserenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, daar moeten we misschien niet te zwaar aan tillen
Ik ben hartstikke normaalquote:Op maandag 27 januari 2025 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof we hier normaal zijn dimmy. Foqueville is één grote PAAZ instelling, waarom denk je dat er een gracht omheen zit?
Uhuhquote:
Jaaaaaquote:Op maandag 27 januari 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vandaag had (en heeft!!) super veel licht
Laat mijn Eindhoven er buiten aubquote:Op maandag 27 januari 2025 17:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In vergelijking met wie?quote:
Normaal is ook maar een gemiddelde van raar.quote:
Niet de mediaan?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Normaal is ook maar een gemiddelde van raar.
ik ben niet chagrijnig hoorquote:Op maandag 27 januari 2025 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ik dacht dat ik vandaag chagrijnig was.
Jullie kunnen dat veel beter
Sowieso bijna feb en dat voelt als 'oke nog even deze maand doorstaan en dan wordt het beter'quote:
en wie houden we aan als referentie voor normaalquote:
Wie de schoen past, trekke hem aanquote:Op maandag 27 januari 2025 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ben niet chagrijnig hoorIk heb een topdag
Die heeft meestal mijn voorkeur tov het gemiddelde.quote:
Maar het was mooi weerquote:Op maandag 27 januari 2025 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ik dacht dat ik vandaag chagrijnig was.
Jullie kunnen dat veel beter
of stopt er kipschnitzel in @CherryLipsquote:Op maandag 27 januari 2025 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie de schoen past, trekke hem aan
Ik heb pantoffels aanquote:Op maandag 27 januari 2025 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie de schoen past, trekke hem aan
Ja leuk, maar ik zat binnenquote:
Voor extra effect gewoon erin SLAANquote:Op maandag 27 januari 2025 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of stopt er kipschnitzel in @:cherrylips
Akkoordquote:
Ook niet een lunchwandeling gemaakt?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik zat binnen
[..]
Voor extra effect gewoon erin SLAAN
Dat ben ik in algemene zin met je eens.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik laat het allemaal van me afglijden hoor. Maar uitdelen is ook incasseren
Jawel, maar dat is maar een half uurtje rondhuppelen en daarna weer naar binnenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook niet een lunchwandeling gemaakt?
Ik heb het even gemist, maar wat voor kalender is dit?quote:
Ik wantrouw posts met eenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is maar een half uurtje rondhuppelen en daarna weer naar binnen
quote:
iets met succes.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist, maar wat voor kalender is dit?
En ja, dit vraag ik op 27 januari een keer
Ja, dus zo'n beetje wat ik iedere dag doequote:Op maandag 27 januari 2025 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is maar een half uurtje rondhuppelen en daarna weer naar binnen
Waarom ben je niet tevreden?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iets met succes.
Ben er niet zo tevreden over eigenlijk.
quote:
Ik ben geboren om vrij rond te scharrelenquote:Op maandag 27 januari 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dus zo'n beetje wat ik iedere dag doe
Ja, en als ik OP zeg als opquote:Op maandag 27 januari 2025 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liesje werd daar helemaal gek van toch?
Een discussie eindigen met --------------->
Niet goed?quote:
Als een kieeeeeeeeeeeeeeeep?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben geboren om vrij rond te scharrelen
ik las even dat je er tevreden over was en dacht .. wtfquote:Op maandag 27 januari 2025 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iets met succes.
Ben er niet zo tevreden over eigenlijk.
Ik heb nu lasagne met KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
Scharrelcaaf?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben geboren om vrij rond te scharrelen
Mentaal of fysiek?quote:
Hoezo?!quote:Op maandag 27 januari 2025 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
Er zijn maar weinig dingen minder sexy dan pantoffels
quote:
Want verder ben ik een en al sexy in tig laagjes thermos, teddyvoering en dekensquote:Op maandag 27 januari 2025 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
Er zijn maar weinig dingen minder sexy dan pantoffels
Ik las eergisteren een Amerikaans medisch stuk over de correlatie tussen Covid-19, extreme vermoeidheid en een afweersysteem dat reageert alsof het tumoren heeft gevonden terwijl die er niet zijn.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dus zo'n beetje wat ik iedere dag doe
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu lasagne met KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Daar zal vast publiek voor zijnquote:Op maandag 27 januari 2025 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want verder ben ik een en al sexy in tig laagjes thermos, teddyvoering en dekens
@LTVDKquote:Op maandag 27 januari 2025 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want verder ben ik een en al sexy in tig laagjes thermos, teddyvoering en dekens
En wat erbij?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik gooi twee lekkerbekjes in de airfryert zo
Ga verder.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Furries.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zal vast publiek voor zijn
quote:
er komt allemaal drugsgebruikersonzin uitquote:Op maandag 27 januari 2025 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom ben je niet tevreden?
Die laatstequote:Op maandag 27 januari 2025 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Gewone spinazie of a la creme?
Heb die laatste al heel lang niet op
spinazie a la creme met eiquote:Op maandag 27 januari 2025 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
heb nog nooit een instelling met pantoffels aan gezienquote:Op maandag 27 januari 2025 17:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pantoffels zijn voor bejaarden en instellingen
Is ook echt goorquote:Op maandag 27 januari 2025 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hmmquote:Op maandag 27 januari 2025 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las eergisteren een Amerikaans medisch stuk over de correlatie tussen Covid-19, extreme vermoeidheid en een afweersysteem dat reageert alsof het tumoren heeft gevonden terwijl die er niet zijn.
Ik zoek het eens terug.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Er zijn wel meer aanwijzingen die duiden op ontregeling immuunsysteem of auto-immuunziekte. Maar het is nog niet duidelijk of dat de oorzaak is van de klachten of één van de klachten door een nog niet ontdekt of begrepen mechanisme
Liever Paturain?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder. Ik ben geen fan van Boursin
das pas feinquote:
*Pakt kruikquote:
Dit heb ik vast.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las eergisteren een Amerikaans medisch stuk over de correlatie tussen Covid-19, extreme vermoeidheid en een afweersysteem dat reageert alsof het tumoren heeft gevonden terwijl die er niet zijn.
quote:
Ik zei per ongeluk een keer irl dat iets goor was (vond iemand anders het heel lekker ofzo)quote:
Ja dat kan niet meer he. Fijn dat je dat zelf inzietquote:
Boereneettijd?quote:
Melk met veren?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zei per ongeluk een keer irl dat iets goor was (vond iemand anders het heel lekker ofzo)
Iedereen weer in shock![]()
Ja, dat Bounty-ijsquote:
Mijn lichaam denkt ook altijd dat het allerlei tumoren heeft.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar stukjes rauwe shiitake eten en kijken of je er flagellate dermatitis van krijgt.
Dat vind niemand lekkerquote:
binnen 10 minuten ook weer van tafel?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Half zes thuis, gelijk aan tafel.
Wat jad je?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Half zes thuis, gelijk aan tafel.
Ik deed dit een uur of twee geleden per ongeluk.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Ga ik nog een dutje doen of niet, hmmmm
altijd lekker toch... even duttenquote:Op maandag 27 januari 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik deed dit een uur of twee geleden per ongeluk.
een dutje?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik deed dit een uur of twee geleden per ongeluk.
of niet...quote:
ja en als je dat per ongeluk doet waar allemaal mensen bij zijn..... kan heel creepy over komenquote:
Oh daar heb ik echt schijt aanquote:Op maandag 27 januari 2025 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zei per ongeluk een keer irl dat iets goor was (vond iemand anders het heel lekker ofzo)
Iedereen weer in shock![]()
Ja, zo ongeveer wel.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
binnen 10 minuten ook weer van tafel?
Gewoon ivermectin nemenquote:Op maandag 27 januari 2025 18:01 schreef essnhills het volgende:
Er wordt wel getest met een medicijn dat normaal gesproken wordt gegeven aan transplantatiepatiënten. Dat onderdrukt het immuunsysteem, en in lagere dosis kan het immuunregulerend werken en dat heeft voorzichtig positieve eerste resultaten
Ik vond de shockreactie wat overdreven, maar goedquote:Op maandag 27 januari 2025 18:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh daar heb ik echt schijt aan![]()
Kennis drinkt zoete witte wijn met ijs. Dan kijk ik ook altijd zo van
Pasta (spaghettini) met witte kool. En een paar worstjes.quote:
Dimmy doe eens niet zo simpelquote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pasta (spaghettini) met witte kool. En een paar worstjes.
Simpelequote:Op maandag 27 januari 2025 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is voor darmwormen bij paarden en koeien
En kwiwi'squote:Op maandag 27 januari 2025 17:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pantoffels zijn voor bejaarden en instellingen
Ik dacht even dat het anti-schimmel/ schimmel was voor caafsquote:
Kwiwi's zijn voor bejaarden en instellingen?quote:
Wel gezond.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kwiwi's zijn voor bejaarden en instellingen?
Ja ook dat.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kwiwi's zijn voor bejaarden en instellingen?
Ja en de Egyptische Pyramides zijn gebouwd door buitenaardse wezens met rode oogjes en een lichtgevend toverstokje.quote:
Erich von Däniken niet geloven..quote:Op maandag 27 januari 2025 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en de Egyptische Pyramides zijn gebouwd door buitenaardse wezens met rode oogjes en een lichtgevend toverstokje.
Maar die komt altijd zo betrouwbaar overquote:
Gaat dat eigenlijk ook met een cultuur?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:19 schreef Crack_ het volgende:
Had vandaag plantaardig alternatief voor yoghurt van de Appie gekocht. Die eerste hap is heeeel raar, daarna was het ok. Maar je hebt tigtal variaties dus even allemaal uitproberen
En helemaal niet koekoekquote:Op maandag 27 januari 2025 18:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die komt altijd zo betrouwbaar over
Wtf, dat is echt heeeeeel veelquote:AH Terra Plantaardige kokos gurt ongezoet. Per 100 gram 178 kcal
Als je het ooit weer koud hebt in dat kleine kamertje van je, dan weet je wat je moet doenquote:Op maandag 27 januari 2025 18:20 schreef Ama het volgende:
Ik heb de hele kooi grondig schoongemaakt en alle spulletjes ook. Nu heb ik het wel warm. 🥵
Oh dat je zo half verkouden wakker wordt?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje. Heb nu wel hoofdpijn. Alles zit dicht.
ik heb echt geen idee wat ik eet eigenlijkquote:Op maandag 27 januari 2025 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gaat dat eigenlijk ook met een cultuur?
Ingrediënten: water, kokosroom, gemodificeerd maīszetmeel, glutenvrije haver, verdikkingsmiddel (carrageen [E407]), natuurlijk aroma, cultuur.quote:
Ik geloof altijd woord voor woord wat hij zegtquote:
Op het moment heb ik deze luiaard sloffen aan. Cutie patootie, niet?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van die harige sloffen zeker
Teveel werk voor alleen mijzelfquote:Op maandag 27 januari 2025 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aardappelgratin met salade en iets erbij
quote:Op maandag 27 januari 2025 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op het moment heb ik deze luiaard sloffen aan. Cutie patootie, niet?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 januari 2025 18:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het ook niet. De vanillevariant heeft veel minder calorieën.
Heb t even vergeleken met kokosmelk en dat is 172 kcal per 100 ml, dus kan wel kloppen want zit 97% kokosmelk in maar holyshitquote:Op maandag 27 januari 2025 18:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ingrediënten: water, kokosroom, gemodificeerd maīszetmeel, glutenvrije haver, verdikkingsmiddel (carrageen [E407]), natuurlijk aroma, cultuur.
Kokosmelk bevat loeiveel calories
quote:
Lol watquote:Er zijn gezondere opties dan AH Terra Plantaardige kokos gurt ongezoet. AH Terra Plantaardige kokos gurt ongezoet kun je wel als extraatje eten. Het advies is om dat niet meer dan drie keer per week te doen.
dat komt overeen met advies van voedingscentrum volgens mij, met hoevaak je ongezond mag snackenquote:
Ja hoorquote:Op maandag 27 januari 2025 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op het moment heb ik deze luiaard sloffen aan. Cutie patootie, niet?
[ afbeelding ]
Maar idd.. je zal het maar niet door hebben en dit doodleuk elke dag etenquote:Op maandag 27 januari 2025 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat komt overeen met advies van voedingscentrum volgens mij, met hoevaak je ongezond mag snacken
klinkt eng als de eerste hap raar is...quote:Op maandag 27 januari 2025 18:19 schreef Crack_ het volgende:
Had vandaag plantaardig alternatief voor yoghurt van de Appie gekocht. Die eerste hap is heeeel raar, daarna was het ok. Maar je hebt tigtal variaties dus even allemaal uitproberen
https://www.voedingscentr(...)n%20glas%20frisdrank.quote:Kies elke dag maximaal 3 tot 5 keer iets kleins buiten de Schijf van Vijf. Iets kleins is bijvoorbeeld een koekje, stukje chocolade, zoet beleg of een lepel ketchup. Ook kun je maximaal 3 keer per week iets groters kiezen buiten de Schijf van Vijf, zoals een stuk taart, een zakje chips of een glas frisdrank.
Maar ik heb binnenkort geen rattenkooi meer.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je het ooit weer koud hebt in dat kleine kamertje van je, dan weet je wat je moet doen
[..]
Oh dat je zo half verkouden wakker wordt?
[..]
ik heb echt geen idee wat ik eet eigenlijk![]()
plantaardig
![]()
is je gemberbier al klaar trouewns?!
een lepel ketchup.... zo van de lepel hop lekker happenquote:Op maandag 27 januari 2025 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.voedingscentr(...)n%20glas%20frisdrank.
Ja dus, ok.
Is gewoon aangedikte kokosmelk ofzo dusquote:Op maandag 27 januari 2025 18:26 schreef Recce het volgende:
Oh, ingrediënten: 97% kokosmelk. Dat is wel lekker vet.
Vraag me af of het dan ook zo zwaar valtquote:Op maandag 27 januari 2025 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar idd.. je zal het maar niet door hebben en dit doodleuk elke dag eten
Ben een stoere meidquote:Op maandag 27 januari 2025 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt eng als de eerste hap raar is...
Dat punt ben ik al even gepasseerd. Ik zit vandaag ziek thuis.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je het ooit weer koud hebt in dat kleine kamertje van je, dan weet je wat je moet doen
[..]
Oh dat je zo half verkouden wakker wordt?
quote:[..]
ik heb echt geen idee wat ik eet eigenlijk![]()
plantaardig
![]()
Ik heb geen idee of hij er nog zin in heeft. Hij ging eerst wel lekker op gewoon suikerwater. Maar nu hij op suikerwater met uitgeknepen gember staat gebeuett er weinig.quote:is je gemberbier al klaar trouewns?!
Met stokbroodje en geraspte KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS in de oven?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben eerst Franse uiensoep aan het maken. Helaas zit nog steeds alles dicht.
Met neusspray en zakdoekjes zo te horenquote:Op maandag 27 januari 2025 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met stokbroodje en geraspte KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS in de oven?![]()
nee dat lijkt me niksquote:Op maandag 27 januari 2025 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met neusspray en zakdoekjes zo te horen
Lekker crunchy als dat ook in de oven gaat.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohnoesquote:Op maandag 27 januari 2025 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat punt ben ik al even gepasseerd. Ik zit vandaag ziek thuis.
[..]
[..]
Ik heb geen idee of hij er nog zin in heeft. Hij ging eerst wel lekker op gewoon suikerwater. Maar nu hij op suikerwater met uitgeknepen gember staat gebeuett er weinig.
Vanavond eens wat van de scoby apart zetten weer op suikerwater, kijken of er nog leven in zit.
Altijd goedquote:Op maandag 27 januari 2025 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben eerst Franse uiensoep aan het maken. Helaas zit nog steeds alles dicht.
quote:
Gratiesj gewoon op de straatquote:Op maandag 27 januari 2025 18:40 schreef kwiwi het volgende:
Zat even te kijken maar bij mij staat alles gemiddeld nog 10% in de plus vandaag.
Zet wel zoden aan de dijk inderdaadquote:Op maandag 27 januari 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Gratiesj gewoon op de straat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoe danquote:Op maandag 27 januari 2025 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat even te kijken maar bij mij staat alles gemiddeld nog 10% in de plus vandaag.
Naah wel. Meestal zijn het stuivers die ik vindquote:
Nah door deepseekquote:Op maandag 27 januari 2025 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt door Biden dat China ons ingehaald heeft.
quote:Op maandag 27 januari 2025 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met stokbroodje en geraspte KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS in de oven?![]()
Overigens doe ik het natuurlijk vooral om dit soort leuke grafiekjes te kunnen maken. En met lego zo'n kist te kunnen klussen. En een jaarboek samen te stellen. En wat allemaal nog meerquote:Op maandag 27 januari 2025 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah wel. Meestal zijn het stuivers die ik vind![]()
[ afbeelding ]
Elk jaar een ander goed doel of hetzelfde?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overigens doe ik het natuurlijk vooral om dit soort leuke grafiekjes te kunnen maken. En met lego zo'n kist te kunnen klussen. En een jaarboek samen te stellen. En wat allemaal nog meer
Het geld zelf doneer ik eind van het jaar aan het goed doel
quote:Op maandag 27 januari 2025 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeg. Beetje hygiëne mag je wel verwachten van me.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker crunchy als dat ook in de oven gaat.
Wat zal UNRWA blij zijn met de zes euro.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overigens doe ik het natuurlijk vooral om dit soort leuke grafiekjes te kunnen maken. En met lego zo'n kist te kunnen klussen. En een jaarboek samen te stellen. En wat allemaal nog meer
Het goede doel is een hotel met zwembad.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elk jaar een ander goed doel of hetzelfde?
Nee hetzelfde, Water for Life. Idee vanuit mijn werkquote:Op maandag 27 januari 2025 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elk jaar een ander goed doel of hetzelfde?
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het goede doel is een hotel met zwembad.
Nog steeds een stuk blijer dan met jouw wilsonbekwame gekwaak.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zal UNRWA blij zijn met de zes euro.
Haha nee dat betaal ik wel ergens anders van.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de trevi fonteinquote:Op maandag 27 januari 2025 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dierenarts kosten, die beestjes hebben allemaal wel ietsquote:Op maandag 27 januari 2025 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom haal je er niet een uit het asiel?
trotsquote:Op maandag 27 januari 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
Volgehouden tot 19.00, nu hoeft een dutje niet meer
crackadelicaquote:Op maandag 27 januari 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
Volgehouden tot 19.00, nu hoeft een dutje niet meer
Het goede doel:quote:Op maandag 27 januari 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Akkoord.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:17 schreef Karzai het volgende:
pizza gegeten ik ga douchen en trek wat makkelijkers aan
[ afbeelding ]
Wie zegt dat ik dat niet ga doen?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom haal je er niet een uit het asiel?
Ben je in Australiëquote:
quote:
Hmm, het is nu donker buiten, dus denk van nietquote:
Hier op kantoor ook allemaal mensen aan het hoesten en snotteren, ben benieuwd wanneer ik ziek wordquote:
Ohquote:Op maandag 27 januari 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, het is nu donker buiten, dus denk van niet
Ik had moeten weten dat ik niet moest omgaan met mensen met kinderen. Kinderen zijn de wortel van het kwaadquote:Op maandag 27 januari 2025 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier op kantoor ook allemaal mensen aan het hoesten en snotteren, ben benieuwd wanneer ik ziek word
Kssssssstquote:Op maandag 27 januari 2025 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij komt iedereen aan de beurt
Dat sowieso wel ja, of je er nou ziek van wordt of nietquote:Op maandag 27 januari 2025 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had moeten weten dat ik niet moest omgaan met mensen met kinderen. Kinderen zijn de wortel van het kwaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |