SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
google.nlquote:Op maandag 27 januari 2025 16:36 schreef UitStraling het volgende:
Ok dit wist ik dus niet, bij zelfmoord vervalt je recht op je uitvaartverzekering?
Als je week van tevoren de verzekering afsluit wel; als je al 30 jaar netjes je premie betaald dan vaak niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:36 schreef UitStraling het volgende:
Ok dit wist ik dus niet, bij zelfmoord vervalt je recht op je uitvaartverzekering?
Kun je je beter laten vermoordenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je week van tevoren de verzekering afsluit wel; als je al 30 jaar netjes je premie betaald dan vaak niet.
Ik zit me af te vragen wat het is, krijg hier een verzoekje of ik wil meebetalen aan de uitvaart van nare Bart die zelfmoord heeft gepleegd vorige week en daarom dus niet verzekerd is.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je week van tevoren de verzekering afsluit wel; als je al 30 jaar netjes je premie betaald dan vaak niet.
Bestaan er geen aanvullende verzekeringen voor zulke hobby's oidquote:Op maandag 27 januari 2025 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn nog wel aantal situaties waarbij verzekeraars niet graag uitkeren. Ex van me sprint graag uit een vliegtuig met een parachute; dat soort hobbies vinden verzekeraars niet leuk.
We mogen je, we verzekeren je maar of je het aub bij dammen wenst te houden, ook geen nicotine, alcohol en zeker geen drugs graag en tevens geen instabiele ongezonde relatie beginnen, met vriendelijke groet, Uw Verzekeraar.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn nog wel aantal situaties waarbij verzekeraars niet graag uitkeren. Ex van me sprint graag uit een vliegtuig met een parachute; dat soort hobbies vinden verzekeraars niet leuk.
Jawel. Toen ik nog wat vaker in de bergen rondrende had ik er een met extra dekking voor bergsporten. Maar de echte extreme gevallen zijn wat lastiger te verzekeren.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bestaan er geen aanvullende verzekeringen voor zulke hobby's oid
1. Nee, je mag je gewoon verzekeren. Er zit alleen wel een afkoelperiode op je verzekering.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:47 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk zegt een verzekeraar ook dikke lul drie bier tegen suïcidale mensen die dat waarschijnlijk zijn omdat ze zwaar geestelijk ziek zijn, dan kun je ook mensen met longkanker weigeren.
Ook wel begrijpelijk, beter genoeg geld hebben bij zulke hobbysquote:Op maandag 27 januari 2025 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jawel. Toen ik nog wat vaker in de bergen rondrende had ik er een met extra dekking voor bergsporten. Maar de echte extreme gevallen zijn wat lastiger te verzekeren.
En jouw zusje heeft longkanker? Oke danquote:Op maandag 27 januari 2025 16:47 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk zegt een verzekeraar ook dikke lul drie bier tegen suïcidale mensen die dat waarschijnlijk zijn omdat ze zwaar geestelijk ziek zijn, dan kun je ook mensen met longkanker weigeren.
Dan ben ik toch benieuwd welk verhaal hierachter zit.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
1. Nee, je mag je gewoon verzekeren. Er zit alleen wel een afkoelperiode op je verzekering.
2. Een zorgverzekeraar in Nederland mag je niet weigeren op grond van pre-existing conditions.
Moord efficienter dan zelfmoord?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voelt wel als de meest efficiënte afhandeling soms.
Gewoon geen uitvaartverzekering; en niet zoveel centjes.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd welk verhaal hierachter zit.
Dit staat er niet, 3700 op de teller trouwens.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon geen uitvaartverzekering; en niet zoveel centjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |