Jane vroeg hoe laat het was en na even nadenken zei Pootje kwart voor drie...Jane verbaasd reageren. Niet duidelijk of ze dat vroeg vond of laat.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:44 schreef KinKiJan het volgende:
Weer even kort beeld....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En weer SL
Is misschien van kindje van zijn broer? Die woonde al heel vroeg samen zei hij.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:46 schreef Rhosyn het volgende:
In het fimlpje van Jeffrey zie ik bij de eettafel waar ze aan zitten een kinderwieg/bedje met een kindermobiel er boven.
Dan hadden ze dat wel vaker kunnen oefenen in het huis.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Zo te horen hebben ze micado gespeeld? Hoor ik dat goed?
Stream 2 is weer beeldquote:
Was het denk toch niet, ik meende het te horen en iemand zei dat iemand stabiele handen had.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat wel vaker kunnen oefenen in het huis.
Nee, want hier liggen de werknemers sedert begin januari op de bank.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:49 schreef Luna68 het volgende:
Zou dit een goede afspiegeling zijn van de samenleving, directie lekker op de bank liggen, werknemers aan het werk?
Jenga misschien?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het denk toch niet, ik meende het te horen en iemand zei dat iemand stabiele handen had.
Maar goed beetje bij beetje komen we er wel weer achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |