Hij heeft er gigantisch veel plezier inquote:Op maandag 27 januari 2025 13:38 schreef ledn81 het volgende:
Liep iets achter, maar wilde jullie Jordy niet onthouden![]()
[ afbeelding ]
Heeft ze vast geen herinnering aanquote:Op maandag 27 januari 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:
Milena nu best aardig maar die heeft ook veel nare dingen gezegd
Vast niet neequote:Op maandag 27 januari 2025 13:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heeft ze vast geen herinnering aan
Ik vermoed dat hij zit in z'n hoofd met: wat als Niels genomineerd is en moet vertrekken.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij heeft er gigantisch veel plezier in
Axel en Jane vanmorgen ook Jordy bashen. Doe moeite elkaar te leren kennen. Juist Axel zou moeten weten hoe dat voelt, valt me tegen van hemquote:Op maandag 27 januari 2025 13:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij zit in z'n hoofd met: wat als Niels genomineerd is en moet vertrekken.
Niels is echt z'n maatje. Hij weet niet eens dat de rest totaal niet te vertrouwen is.
damage controle.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:
Milena nu best aardig maar die heeft ook veel nare dingen gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Puzzie op 27-01-2025 14:04:18 ]My age is very
Inappropriate
for my behavior
Als hij vertrekt, vertrekt hij denk ik vrijdag. Hij heeft wel een gesprek gehad in de DBK vanochtend, misschien gaat hij vrijdag, maar wie weet heeft hij wel een super goed gesprek gehad en blijft hij.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Denk dat de kans groot is dat Niels zelf vertrekt als je die gesprekken vanmorgen hoorde
Zegt ze nog iets spannends?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:51 schreef Puzzie het volgende:
De vriendin van Matthie zit in podcast van Michelangelo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |