foutje in de kopquote:Op maandag 27 januari 2025 14:35 schreef mario390 het volgende:
adhd is dat zij veel metdelen wel, maar dit is meestal van kindheit weg
opvallend is wel, dat bb bijna nur mensen binnen doet de irgendwat hebben
in hoofd niet gezond zijn, of zo en foutje hebben
van de babytanden van jeffrey moest ze walgenquote:Op maandag 27 januari 2025 14:36 schreef Droopie het volgende:
Is Jolien stervende of walgt ze weer van iets.
Ik weet niet precies wat je bedoelt maar ADHD heb je of heb je niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:35 schreef mario390 het volgende:
Hier in Nederland geven ze kinderen graag een labeltje. Tsja de psych moet ook boodschappen doen.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:35 schreef mario390 het volgende:
Niet tegen Niels zeggen.. die heeft gister helemaal geen koffie gehad. Ze waren er maar een uurtjequote:
Dat vind ik altijd zo'n rare uitspraak , ik ben jaren tegen dingen aangelopen en was blij dat ik eindelijk bevestiging kreeg wat ik had . Noem jij het lekker een label ,voor mij vielen de puzzelstukjes in elkaar en kon ik gericht bezig met mezelf.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:39 schreef Snensie het volgende:
[..]
Hier in Nederland geven ze kinderen graag een labeltje. Tsja de psych moet ook boodschappen doen.
Jock schrijft hier ook altijd in het Belgisch.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
op oostenrijks heet dat mensen met en gewisse klescher
quote:Op maandag 27 januari 2025 14:43 schreef ben34567 het volgende:
met de komst van Eva heeft Ashley dus gelogen over het feit dat ze de laatste deelnemer was
Dat is ook zo voor veel mensen maar ze zijn in die generatie wel erg fanatiek geweest. Iig op de lagere school van mijn kinderen. Ik ken geen vrienden van ze zonder diagnose.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n rare uitspraak , ik ben jaren tegen dingen aangelopen en was blij dat ik eindelijk bevestiging kreeg wat ik had . Noem jij het lekker een label ,voor mij vielen de puzzelstukjes in elkaar en kon ik gericht bezig met mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |