😆 De haan wint helemaal niks meer, of het moet een kookwedstrijd zijn.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik direct daarna dit op de frontpage lasHij zou jou moeten bedanken!
De Haan wint tot drie minuten ingekorte Porsche Supercup-race Monaco
Ik bel Dexter wel ffquote:Op zondag 25 mei 2025 12:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, want want moet ik dan met die klootzak? 😆 Heel even spannend net ervoor omdat ik absoluut geen onnodig leed wil veroorzaken maar dat is ook niet gebeurd, het was heel gauw klaar. Ik zag er wel uit als iemand uit The Texas Chainsaw Massacre want het bloed ging precies mijn kant op. 🤣
Ziet er fijn uit.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:26 schreef Isegrim het volgende:
Het chronische ruimtegebrek van de chef deels opgelost:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zijkant van een antiek bed + een oude koeketting naar het plafond.
De dag dat al het oude materiaal hier op is, wordt de droevigste dag van mijn leven. 🥺 Ik heb er al een aanzienlijk gat in geslagen.
Had je nou die bakfiets nog maarquote:Op maandag 26 mei 2025 21:05 schreef Isegrim het volgende:
Dat praat zich vast wel rond. Of ik hang iets op het mededelingenbord in het dorp. Ik zag laatst een massief houten bed in de grofvuilcontainer liggen. 🥺
Fantastisch toch! Jaloers op jouw 2 rechterhandenquote:Op maandag 26 mei 2025 19:26 schreef Isegrim het volgende:
Het chronische ruimtegebrek van de chef deels opgelost:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zijkant van een antiek bed + een oude koeketting naar het plafond.
De dag dat al het oude materiaal hier op is, wordt de droevigste dag van mijn leven. 🥺 Ik heb er al een aanzienlijk gat in geslagen.
Is dat normaal eik?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:54 schreef Isegrim het volgende:
Nou nog leren om zelf een keer tevreden te zijn over mijn klusresultaten. 🙈🥲
Vandaag ook de kippenhokken verder dichtgemaakt tegen regen en wind. Ik moet nu alleen nog de extra gekochte leghokjes ophangen, en een betere sluiting bedenken voor de openingen aan de achterkant die bedoeld zijn om eieren te rapen. Daar zit stalen golfplaat en daar liggen oude autobanden op om ze dicht te houden. Dus als ik dat open moet maken (elke dag) dan moet ik die fucking banden verplaatsen, vooral leuk als er allemaal water in staat. 🙄
De laatste nakomelingen van de psychohaan in de maak:
[ link | afbeelding ]
Deze is echt goed broeds, heeft al drie dagen niks gegeten of gedronken. 🤞
Het punto limpio ('milieupark') ligt zo'n 400 meter lager dan ons huis. Dat zou op de heenweg en de terugweg om verschillende redenen een probleem wordenquote:
Dat zou hard werken worden inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het punto limpio ('milieupark') ligt zo'n 400 meter lager dan ons huis. Dat zou op de heenweg en de terugweg om verschillende redenen een probleem worden
Tof om op die manier bezig te zijn met de gemeenschap.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:01 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag een leuke bijeenkomst op initiatief van een lokale wat grotere ondernemer om ideeën te genereren voor het aantrekken van mensen, werkgelegenheid, opknappen van verlaten huizen etc. Aldaar contactgegevens uitgewisseld met onze burgemeester om in gesprek te gaan over wat wij zouden willen doen hier.
Misschien kunnen jullie toch de (wieler)toerist omarmen, dat is lucratieve bezigheid. Net iets verder van de bekende bergen in de Asturias maar nog steeds uitdaging genoeg in jullie omgeving toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:01 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag een leuke bijeenkomst op initiatief van een lokale wat grotere ondernemer om ideeën te genereren voor het aantrekken van mensen, werkgelegenheid, opknappen van verlaten huizen etc. Aldaar contactgegevens uitgewisseld met onze burgemeester om in gesprek te gaan over wat wij zouden willen doen hier.
Het zou meer om de 're' van horeca gaanquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie toch de (wieler)toerist omarmen, dat is lucratieve bezigheid. Net iets verder van de bekende bergen in de Asturias maar nog steeds uitdaging genoeg in jullie omgeving toch?
De Vuelta (rit 15) komt ook bij jullie langs later dit jaar. En fietsers moeten goed tafelenquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het zou meer om de 're' van horeca gaan![]()
Best wat fietsers hier, al vooral wel wat lager op de camino-routes. En pas de Vuelta de asturias twee keer langs ons huis. Zij liever dan ik
[ link | afbeelding ]
Inmiddels is de andere Asturcelta (gecastreerd mannetje) aan ons toebedeeld "zodat jullie tenminste wat te eten hebben" 🤣 en wordt het vrouwtje bewaard tot het jaar erop.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:26 schreef Isegrim het volgende:
Eén van de varkens was vorige week ziek en ik had de correcte diagnose gesteld: mal rojo, een bacteriële infectie. Veearts geweest, ik heb daarna drie dagen injecties gegeven en nu lijkt hij weer aardig ok. 🤞
We zijn twee van de zeven varkens verloren aan een parasitaire infectie. De kleinste, die sterk verzwakt was (die is uit zichzelf gestorven ondanks mijn goede zorgen) en een ongecastreerde beer die gewoon echt niet meer beter werd (vel over been, zeer zware ademhaling) en die uit zijn lijden is verlost. De mijne was ook ziek maar bleef vrolijk en bleef eten, alleen qua groei is ze wel enorm achter geraakt dus ik hoop dat ze dat nog weer een beetje inhaalt, anders weinig speklapjes. 🙈
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |