Dankje en ja ik heb het filmpje nog wat ingekort maar, want de specht zat er ruim 4 minuten zelfs😅quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:08 schreef Kanaroe het volgende:
Goeie reddingsactie Hestia![]()
Leuk die specht, hij/zij neemt de tijd maar houdt de boel goed in de gaten!
Dat vind ik altijd zo knus, die tortels zo naast elkaar. Hier zitten ze vaak saam'n op een schutting of in een boom.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:04 schreef Blues het volgende:
De huistorteltjes zitten al uuuuuuuuren zo op de tak in de buurboom, nét onder het duivennest wat elk jaar 2x wordt gebruikt.
[ link | afbeelding ]
Dat is inderdaad een koperwiek.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:09 schreef Blues het volgende:
Had ik nou een koperwiek in de boom?![]()
Zo goed mogelijk ingezoomd.
Volgens google-lens wel en ook volgens mijn boekje. Nog nooit gezien hier
[ link | afbeelding ]
(daaronder een vink, die vliegen hier af en aan tussen de rest van de usual suspects)
Dat is gaaf. Helaas zien we dat niet zo vaak.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:23 schreef Blues het volgende:
Ik was vandaag lekker op het strand. Hele kuddes 3teen strandlopertjes liepen snel van links naar rechts![]()
[ link | afbeelding ]
Ik heb twee tortelduifjes die dagelijks een groot deel van de dag op mijn balkon zitten. Wat hou ik van ze!!! ❤quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:04 schreef Blues het volgende:
De huistorteltjes zitten al uuuuuuuuren zo op de tak in de buurboom, nét onder het duivennest wat elk jaar 2x wordt gebruikt.
[ link | afbeelding ]
@MisterFox zitten er nog steeds 2 op je balkonrandquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:47 schreef Kanaroe het volgende:
Vandaag genoot mevrouw Sperwer haar verlate kerstdiner in onze tuin
Ze sloeg een zwakke tortelduif zó van een dakgoot en heeft rustig haar buit verorberd terwijl wij verdekt opgesteld toekeken
Ach, wat onachtzaam van mijquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:15 schreef Blues het volgende:
[..]
@:MisterFox zitten er nog steeds 2 op je balkonrand
Stadsduiven hebben wij hier dan weer nietquote:Op zondag 4 januari 2026 11:14 schreef Blues het volgende:
Tortels hier ook wel maar ook wel grote stadsduiven.
Groot deel van de dag wel!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:15 schreef Blues het volgende:
[..]
@:MisterFox zitten er nog steeds 2 op je balkonrand
Als dat maar niet te zwaar wordtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:02 schreef MisterFox het volgende:
Aan de andere kant genieten Vader Duif en Moeder Duif van mijn heerlijke pinda’s 🥜
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |