quote:Op maandag 27 januari 2025 00:09 schreef BigBreg83 het volgende:
Ja zo kom ik toch niet aan m'n andere series toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee joh, dan duikt ie meteen op Milena. Hebben we 2 zoen streamsquote:Op maandag 27 januari 2025 00:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Morgen hopelijk even een boodschap van de ex-vriendin van Mattheus ....![]()
![]()
Het zijn zulke zielige jaloerse bewoners dat groepje ....quote:Op maandag 27 januari 2025 00:10 schreef Thorelf het volgende:
daar hebben we het niet fair als axel gaat
Ik denk eerder dat Milena dat gaat zitten bleiten en haar koffers paktquote:Op maandag 27 januari 2025 00:12 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee joh, dan duikt ie meteen op Milena. Hebben we 2 zoen streams![]()
dat groepje zijn dus bijna alle belgen!quote:Op maandag 27 januari 2025 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het zijn zulke zielige jaloerse bewoners dat groepje ....![]()
Ik vind ook echt belachelijk dat er geen 2 BB's zijn 1 voor overdag en 1 voor savonds. Zal wel te duur worden.quote:Op maandag 27 januari 2025 00:12 schreef Droopie het volgende:
Nu is vrijwilligers en geen spel.
Die BB mag echt wel eens weer een keer uit de hoek komen met een sneer.
Hela normaal hebben wij de leukste kandidaten! Ashley; Rob; Chiara; Ariana; Lennie; Dilano... allemaal hollandersquote:Op maandag 27 januari 2025 00:14 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat groepje zijn dus bijna alle belgen!
Hoop zo dat deze laffe dief op de bank komt deze week ....quote:Op maandag 27 januari 2025 00:15 schreef Schakeltopia het volgende:
jefrey leer eens met je mondje dicht eten knuppeltje
Verrassendquote:Op maandag 27 januari 2025 00:16 schreef Schakeltopia het volgende:
de zenders gaan af bij de dames en begint het smoesen al he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |