Understatementquote:Op zondag 26 januari 2025 23:55 schreef Hoempah het volgende:
Wel tijdens een SL gehoord dat het secuurder moest
Wel groot genoeg hopelijk voor drie kano's ....quote:Op zondag 26 januari 2025 23:55 schreef ledn81 het volgende:
Die moeten een stelling bijtimmeren omdat er niet genoeg plek is voor al hun huisjes
Recyclen, koop nu houtsnippers van het mislukte huisje van uw favoriete bewoner, afname per 10 kilo.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die moeten een stelling bijtimmeren omdat er niet genoeg plek is voor al hun huisjes
quote:Op zondag 26 januari 2025 23:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar eerlijk ze kunnen makkelijk allemaal 2 shifts draaien
Pax kastquote:Op zondag 26 januari 2025 23:59 schreef -river- het volgende:
Morgen ladenkasten van de ikea in elkaar zetten.
Is volgens mij nog steeds zo maar ze lappen de regels aan hun laarsquote:Op maandag 27 januari 2025 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer FEBO, vroeger mochten ze niet voor een andere bewoner wisselen, gemiste kans wederom ...
Hoop op polshorloges.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:59 schreef -river- het volgende:
Morgen ladenkasten van de ikea in elkaar zetten.
Neequote:Op maandag 27 januari 2025 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zegt Keanu lulletje rozewater nu dat hij er vijf had .... ?
Nee dat zei hij niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zegt Keanu lulletje rozewater nu dat hij er vijf had .... ?
Ja zo jammer, zet er verdomme gewoon eens sancties op, zelfde met Jeffrey zonder zender fluisteren ....quote:Op maandag 27 januari 2025 00:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Is volgens mij nog steeds zo maar ze lappen de regels aan hun laars
dus Jane graag en het liefst asap met milena en sharice kunnen we nog even kijken!quote:Op maandag 27 januari 2025 00:07 schreef Luna68 het volgende:
Jolien vraagt wie er in het team van Jane gaat in de vlg shift.
Jane: Axel of ik. Krijgen we straks gezeur dat het niet eerlijk is als Axel gaat want die is al geweest en kan goed timmeren zeker
Ja zo kom ik toch niet aan m'n andere series toe?quote:Op maandag 27 januari 2025 00:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Normaal ligt het huis al op 1 oor en nu hangen ze in de woonkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |