Die is nietszeggend , viel me erg tegenquote:Op maandag 27 januari 2025 00:17 schreef Thorelf het volgende:
Ik snap de oudere david niet....hij vond dat de belgen niet fair waren tegenover axel...en nu zit hij toch steeds met hun
Alles is anders dit jaar als je eenmaal in het huis benquote:Op maandag 27 januari 2025 00:17 schreef Thorelf het volgende:
Ik snap de oudere david niet....hij vond dat de belgen niet fair waren tegenover axel...en nu zit hij toch steeds met hun
Liever om een uurtje of vier en samen met Jane .....quote:Op maandag 27 januari 2025 00:18 schreef BigBreg83 het volgende:
ik hoop écht dat milena en Sharice over een half uur uit bed moeten om te timmeren!
![]()
Met jane kan ook over een half uurtjequote:Op maandag 27 januari 2025 00:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Liever om een uurtje of vier en samen met Jane .....![]()
Of morgen even de papegaai.quote:Op maandag 27 januari 2025 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Helaas geen enkele sancties, tijd voor de VAR .....
Die moet volgende shiftquote:
Straks verwijderd de vriend van Jane ook al haar foto's op zijn IGquote:Op maandag 27 januari 2025 00:23 schreef Krambo het volgende:
Jane en Axel lijken elkaar wel gevonden te hebben
Er word nu een memo gestuurd dat er direkt bij aanvang van de werkdag word vergaderd over de sancties. En natuurlijk eerlijk gestemd of mensen wel sancties willen. Het zijn tenslotte allemaal mensen met een rugzak.quote:Op maandag 27 januari 2025 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Helaas geen enkele sancties, tijd voor de VAR .....
Ik hoop het ook!quote:Op maandag 27 januari 2025 00:23 schreef Flory- het volgende:
[..]
Die moet volgende shift![]()
Of Jane moet Axel inzetten...
Ben in iedergeval benieuwd en hoop dat het deze nacht is
beetje labiel meisjequote:Op maandag 27 januari 2025 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vertrouw Jolien echt voor geen meter, iedere keer een ander verhaal .....
Wedden, laatste nieuwe bewoner is een vriend van Jane’s vriend. Die geeft dan aan dat half NL en BE vinden dat Jane achter Axel aanloopt en dat Axel achter Jane aanloopt, maar dat komt eigenlijk van Jane’s vriend. Axel vervolgens oneindig boosquote:Op maandag 27 januari 2025 00:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Straks verwijderd de vriend van Jane ook al haar foto's op zijn IG
hij en niels hebben al meer op dan de restquote:Op maandag 27 januari 2025 00:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mooi morgen geen eten voor Jeff zal hem leren![]()
Hij had gezegd. Als hij de eerste week (weken?)10 kilo zou afvallen, zou die stoppen.quote:Op maandag 27 januari 2025 00:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mooi morgen geen eten voor Jeff zal hem leren
quote:Op maandag 27 januari 2025 00:27 schreef Toweler het volgende:
Jolien heeft z’n ‘marchandise’ bekeek’n en ‘t zag er goe uit.
Over Jefke komt van twitter af.
Zou ze net verteld hebben in de slaapkamer.
en straks weer klagen dat ze haar verkeerd neerzettenquote:Op maandag 27 januari 2025 00:27 schreef Toweler het volgende:
Jolien heeft z’n ‘marchandise’ bekeek’n en ‘t zag er goe uit.
Over Jefke komt van twitter af.
Zou ze net verteld hebben in de slaapkamer.
true.. ze houd van nep. persoonlijk vind ik dat een miss puur natuur moet zijn.. nou dat is zij van verre..mss met opsmunk kan ze wat worden maar nu is ze niet speciaal. dus niet miss waardigquote:Op maandag 27 januari 2025 00:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien heeft liever een man met facings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |