dat valt reuze meequote:Op maandag 27 januari 2025 01:01 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hmm dat klopt wel ja, al was Axel wel van de harde maatregelen natuurlijk
Naja zo wilde hij het laten overkomen.quote:
Ik sta er eigenlijk exact hetzelfde in. Wil ik een hekel krijgen moet het niveau Ashley zijn (in mijn ogen) en dat vind ik dit allemaal nog zeker niet.quote:Op maandag 27 januari 2025 01:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Naja zo wilde hij het laten overkomen.
Heb aan niemand een hekel nog, Jeff zit soms op mijn irritatiegrens, Jolien ook, vooral samen.
Niels is ook op het randje.
Het verschilt per dag per persoon eigenlijk
Als Keanu een user was geweest. Hadden wij hem heel apart gevonden.quote:Op maandag 27 januari 2025 01:04 schreef BigBreg83 het volgende:
Keanu weer met z'n rare vragen..zou je in de telefoon van je partner.kijken als die open staat.
ja ze voelt zich niet meer de enige nederlandse vrouw tussen de belgische sneakey en fluister bitchesquote:Op maandag 27 januari 2025 01:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Positieve invloed van Jane ...
Preciesquote:Op maandag 27 januari 2025 01:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik sta er eigenlijk exact hetzelfde in. Wil ik een hekel krijgen moet het niveau Ashley zijn (in mijn ogen) en dat vind ik dit allemaal nog zeker niet.
Zoals ik eerder zei, Elsa is het type waar je smorgens aan ergert als ze dienst heeft, maar aan het einde van de dag je met een fijn gevoel achterlaat.quote:
hoe relaxter zij zich voelt... hoe leuker ze isquote:Op maandag 27 januari 2025 01:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei, Elsa is het type waar je smorgens aan ergert als ze dienst heeft, maar aan het einde van de dag je met een fijn gevoel achterlaat.
quote:Op maandag 27 januari 2025 01:13 schreef Willewa het volgende:
Elsa / Jane / Wicky is wel een lekkere combinatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |