GTST had ik al heel vroeg gekeken, de streams heb ik nog niet aanquote:Op maandag 27 januari 2025 07:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
Goedemorgen
Eerst even gtst en dan pas streams, te vroeg voor getimmer
Ja die Jane heeft al heel wat te doen gemaakt, zelf ook gelezen want had toen ook geen streams aan omdat ik bezoek had.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:14 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Wtf... ik zie allemaal vers bloed... leukie...
Ik heb gisteren heel even gekeken en gelezen.. nou ben benieuwd..
quote:Op maandag 27 januari 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
He, zie ik daar nu weer een nieuwe die aan het mee tiimmmeren is
Of heb ik miijn ogen niet goed open
Ja ik zie het nu ook denk zet ff de stream aan kijken wie er aan het timmeren zijnquote:Op maandag 27 januari 2025 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Dat heb ik dus ook allemaal niet meegekregen @:Dotteke en er is vanmorgen weer een nieuw meisje/ vrouw gekomen zie en lees ik net...
05.15 zat Eva daar te timmeren hiquote:Op maandag 27 januari 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu ook denk zet ff de stream aan kijken wie er aan het timmeren zijn
Ken haar niet
Ik lees dat ze er zo in een keer zat?quote:
Haha ja klopt... wel geinig..quote:Op maandag 27 januari 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees dat ze er zo in een keer zat?
Ja is het ook, maar wel vreemd op deze manierquote:
Agh is weer eens iets anders..quote:Op maandag 27 januari 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar wel vreemd op deze manier
ALles is wle terug te lezen in de SCquote:Op maandag 27 januari 2025 08:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Agh is weer eens iets anders..
ik moet vandaag maar even
blijven hangen hier want ik heb zoveel gemist..
Ja zal strakjes eens even de SV teruglezen...quote:Op maandag 27 januari 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALles is wle terug te lezen in de SC
Ik heb ook niet alles gezien en gehoord hoor
Ik ben een held in het missen van hoogte punten
Ja de drie nieuwe zijn directeur, ze hebben zelf hun personeel mogen kiezen via een 'sollicitatie'quote:Op maandag 27 januari 2025 08:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja zal strakjes eens even de SV teruglezen...
Ja hier nog 1tje haha
Maar zijn het 3 verschillende bedrijven waar ze voor moeten werken?
Oké Thnx...quote:Op maandag 27 januari 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de drie nieuwe zijn directeur, ze hebben zelf hun personeel mogen kiezen via een 'sollicitatie'
Ze doen allemaal hetzelfde werk, vogelshuisjes maken.
Per huisje krijgen ze 5 euro.
15 en welke laatste?quote:
Morguh Kodiakquote:
O let daar nooit zo opquote:
Haha... lekker dingquote:
Wat een vragenquote:Op maandag 27 januari 2025 08:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha... lekker ding
Zo hejj dat is een aardig ploegje.. zijn die 3 directeuren ook blijvend?
Haha ja ik wil alles weten Dotje... en jij weet alles dus...quote:Op maandag 27 januari 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een vragen![]()
Ik heb geen idee. ik hoorde Jane gisteren wel zeggen dat ze tot en met maart geen afspraken heeft gemaakt in haar agenda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |