SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
1 zwaluwquote:Op maandag 27 januari 2025 11:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Voorjaar valt extreem vroeg dit jaar
Ho ho ik heb op weerwoord gelezen dat als een bepaald hoog een pirouette maakt terwijl Elvis - in the ghetto op 33bpm draait er een kleine kans is op warmte avectie wat weer kansen creëert voor een koudere evolutie!quote:Op maandag 27 januari 2025 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
Zonde dat de vorstdagen alweer achter ons liggen.
Ah gelukkig. Wel -20C met een meter sneeuw dan?quote:Op maandag 27 januari 2025 11:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ho ho ik heb op weerwoord gelezen dat als een bepaald hoog een pirouette maakt terwijl Elvis - in the ghetto op 33bpm draait er een kleine kans is op warmte avectie wat weer kansen creëert voor een koudere evolutie!
Nou ja, voorjaar. 11 graden is wel fijn en aangenaam, maar zal het geen voorjaar noemen.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Combinatie zonkracht en weinig wind (of windstille plek vinden) is doorslaggevend.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nou ja, voorjaar. 11 graden is wel fijn en aangenaam, maar zal het geen voorjaar noemen.
Het zijn twee mooie dagenquote:Op maandag 27 januari 2025 11:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat zekerquote:Op maandag 27 januari 2025 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
Zonde dat de vorstdagen alweer achter ons liggen.
Geen verrassing. De horeca kan zich gaan klaarmaken voor het terras seizoen.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat las ik ook deze ochtend. De Russische Beer komt er aan!quote:Op maandag 27 januari 2025 11:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ho ho ik heb op weerwoord gelezen dat als een bepaald hoog een pirouette maakt terwijl Elvis - in the ghetto op 33bpm draait er een kleine kans is op warmte avectie wat weer kansen creëert voor een koudere evolutie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |