SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Vakman pur sang
Ben jij nu ook al hier huis aan het houden?quote:Op zondag 26 januari 2025 16:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En zijn broer heet Nielang!
En vergeet de verre achterneef niet die iets met voetballen doet en raar praat , Noaquote:Op zondag 26 januari 2025 16:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En zijn broer heet Nielang!
Echt die kerel kom ik overal tegenquote:Op zondag 26 januari 2025 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al hier huis aan het houden?![]()
Echt hé, die hopt sneller van SC naar SC dan [insert een zelf in te vullen SC hopper naam]quote:
Hoe is het met Nijnquote:Op zondag 26 januari 2025 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt hé, die hopt sneller van SC naar SC dan [insert een zelf in te vullen SC hopper naam]
Druk, maar wel druk geweest met leuke dingen. En dan ben ik afgelopen week pas weer officieel voor het eerst dit jaar op het werk geweestquote:
Druk op werk, veel voor weinigquote:Op zondag 26 januari 2025 17:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Druk, maar wel druk geweest met leuke dingen. En dan ben ik afgelopen week pas weer officieel voor het eerst dit jaar op het werk geweest![]()
Hoe is het met Koeneloen?
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al hier huis aan het houden?![]()
Die is gerelateerd aan Krijgtervan!quote:Op zondag 26 januari 2025 17:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En vergeet de verre achterneef niet die iets met voetballen doet en raar praat , Noa
Ik heb geen idee @DeZwabber is hier beter in. Lijkt me een of andere peperomia?quote:Op zondag 26 januari 2025 17:22 schreef Ama het volgende:
Had ineens een bloempot over die precies op het vensterbankje past (salontafel plantje heeft het helaas niet gered). Dus ik heb net dit plantje gekocht bij de Jumbo. Alleen geen idee wat ik heb gekocht precies.(@:cherrylips)
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jazeker!
Was jullie alleen zat haha.
Mooi zo! En kan gebeuren, had ik laatst ook weer evenquote:Op zondag 26 januari 2025 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jazeker!
Was jullie alleen zat haha.
sedum makinoi kosmosjequote:Op zondag 26 januari 2025 17:22 schreef Ama het volgende:
Had ineens een bloempot over die precies op het vensterbankje past (salontafel plantje heeft het helaas niet gered). Dus ik heb net dit plantje gekocht bij de Jumbo. Alleen geen idee wat ik heb gekocht precies.(@:cherrylips)
[ link | afbeelding ]
Hier ook lekker zonnig vandaag, heerlie de peerlie in de tuin gezetenquote:Op zondag 26 januari 2025 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier was het vandaag heerlie de peerlie zonnie de pony![]()
En nu ga ik nog even aan het PTA rondje voorpretten
13.013 stapjes inmiddels![]()
Werd op een gegeven moment toch wel heel nieuwsgierig welke bloempot er gekocht is of welk legosetje.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mooi zo! En kan gebeuren, had ik laatst ook weer even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |