iedereenquote:Op zondag 26 januari 2025 16:56 schreef Schakeltopia het volgende:
aan wie irriteert jeffrey zich nou weer?
Ja en hij is ook de enige die dat heeftquote:Op zondag 26 januari 2025 16:57 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien ziet dat Jeffrey honger heeft en te weinig geslapen.. dan heeft ie het lastig
Aan iedereen die niet naar hem luistertquote:Op zondag 26 januari 2025 16:56 schreef Schakeltopia het volgende:
aan wie irriteert jeffrey zich nou weer?
Ik vind het meer een echte meisjes in de jungle type.. Trashy met een grote bekquote:
hij dumpt haar zodra het experiment afgelopen isquote:Op zondag 26 januari 2025 16:57 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien ziet zich op vakantie gaan met Jeffrey![]()
zon
cocktail
goed eten
ze ziet het.. met hem...
zij wel
hij denk ik niet
Droeftoeterquote:Op zondag 26 januari 2025 16:55 schreef Ebinas het volgende:
Wat een droeftoeter is die jongen ook.
Alles in het negatieve trekken.
Behalve zichzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Denk ik ook.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
hij dumpt haar zodra het experiment afgelopen is
Geen hottubquote:Op zondag 26 januari 2025 16:58 schreef Hznootje het volgende:
Volgens Jeffrey is dit de zwaarste BB editie
Absoluut.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
hij dumpt haar zodra het experiment afgelopen is
De horrorquote:Op zondag 26 januari 2025 16:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen hottub
Geen sauna
Geen luxe eten
hadden feest
shieps
drienken
menm's
Het ligt allemaal aan een ander..quote:Op zondag 26 januari 2025 16:55 schreef Ebinas het volgende:
Wat een droeftoeter is die jongen ook.
Alles in het negatieve trekken.
Behalve zichzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |