Aan wie nietquote:Op zondag 26 januari 2025 16:56 schreef Schakeltopia het volgende:
aan wie irriteert jeffrey zich nou weer?
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:01 schreef Schakeltopia het volgende:
nou keneau staat er goed op
grote gun factor.....
man3
Andere brilglazen nodigquote:Op zondag 26 januari 2025 17:01 schreef Hznootje het volgende:
Jolien vind dat Keanu een knap kopke heeft
jeffrey aan het koken binnenquote:Op zondag 26 januari 2025 17:01 schreef Hznootje het volgende:
Jolien vind dat Keanu een knap kopke heeft
Het is een dromertje hoorquote:Op zondag 26 januari 2025 16:57 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien ziet zich op vakantie gaan met Jeffrey![]()
zon
cocktail
goed eten
ze ziet het.. met hem...
zij wel
hij denk ik niet
quote:
Vooral hoe hij om tegen BB zelf praat.. kan echt niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:59 schreef -river- het volgende:
Jeffrey is gewoon echt onbeschoft en dat krijg je er niet zo maar uit. Hij is tegen alles en iedereen onbeschoft, ook tegen BB.
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:05 schreef Kissingbird het volgende:
Febo gaat eten, twin streams
ik ga ook wat maken
Inderdaad, zegt Jolienquote:Op zondag 26 januari 2025 17:06 schreef Koos1958 het volgende:
Haha Jeffrey zegt als we ooit een relatie hebben. Ze willen het nog niet officieel maken pas buiten. Gevoel is wel goed zegt jolien.
Ik denk dat ze van de rest in dat huis winnen, zij kunnen samen iedereen weg spelen.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jane en Axel zijn wel een sterk team, laten zich niet gek maken ....![]()
Ben alleen bang dat ze mogelijk allebei op de bank komen, dat zou wel klote zijn ....
Lekker hoor.. hier staat de hachee te pruttelenquote:Op zondag 26 januari 2025 17:06 schreef basicsaint het volgende:
Ik ga aan de boerenkoolstamppot. Met spekjes, rookworst en lekker veel jus.
Over twintig jaar nog steeds gelukkig getrouwd met twee kinderen .....quote:Op zondag 26 januari 2025 17:09 schreef lojanda het volgende:
Jeffrey en Jolien nog steeds in gesprek over hun geweldige relatie
Ziekelijkquote:Op zondag 26 januari 2025 17:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey : Ik sta daar wel op he.... als jongens u iets sturen (dm) dat ik dat dan wil weten.
of hij is aan het afkicken van het roken.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het eten krijgt hij niet weg en slaapt slecht en hoofdpijn.. dat roept hij al meerdere malen dus waarschijnlijk is hij al bezig met zijn vertrek
Wel Kussiekussie in BB maar buiten Ho Ho we zien dat nog wel.of we een échte reatie gaan hebben..quote:Op zondag 26 januari 2025 17:10 schreef Droopie het volgende:
Behalve de taal, waar heeft dat kind het allemaal over.
mooi gezegd....quote:Op zondag 26 januari 2025 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Qua uiterlijk vond ik het wel prettig toen hij binnenkwam. Maar dat is maar de eerste indruk. Een mooi bord hoeft nog geen lekker eten te hebben. Geef mij dan maar een bord met wat barstjes en krasjes die een lekkere maaltijd draagt.
Run Jolien run..quote:Op zondag 26 januari 2025 17:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vreselijk, als Jolien een berichtje van iemand krijgt MOET Sjefke meteen weten van wie het is.
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Over twintig jaar nog steeds gelukkig getrouwd met twee kinderen .....![]()
Oops, toen schrok ik wakker ....
Fijn dat BB dit soort foute types in zijn huis haalt en laat zodat alle invloedbare meisjes dit kunnen zien, man man man. Hier ben je als moeder juist zo bang voor voor je dochter.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey : Ik sta daar wel op he.... als jongens u iets sturen (dm) dat ik dat dan wil weten.
Buiten ja maar zij zou nu al weg moeten lopenquote:Op zondag 26 januari 2025 17:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
niet nodig jeffrey loopt vanzelf weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |