Ja dat is echt mooi idd.. wat een tegenvaller was datquote:Op zondag 26 januari 2025 16:34 schreef -river- het volgende:
[..]
En daarom was hij vanaf moment een een target voor hun, maar gelukkig is hun plannetje mislukt.
Die ligt ook tot 1 uur in zijn nest thuis.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:23 schreef Hunter het volgende:
Keanu begint nu al te mekkeren dat hij geen zin heeft
Hij trok ook naar het verkeerde groepje toequote:Op zondag 26 januari 2025 16:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je ziet aan hem dat hij het zich helemaal anders had voorgesteld.
En Axel 1.96quote:Op zondag 26 januari 2025 16:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden vertelde Jane 1.65 te zijn
Ja vond ik ookquote:Op zondag 26 januari 2025 16:27 schreef -river- het volgende:
Het was gewoon leuk om die drie samen te zien, Axel is gewoon een echte topgozer en Jolien is veel leuker zonder Jeff en Matt veel leuker zonder Milena.
Dat volg ik ook..quote:Op zondag 26 januari 2025 16:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Inside dingetje voor als je ook De Bondgenoten volgt.
En Axel zei dat hij 1.96 isquote:Op zondag 26 januari 2025 16:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden vertelde Jane 1.65 te zijn
Helemaal mee eens, en Jolien herpakte zich primaquote:Op zondag 26 januari 2025 16:27 schreef -river- het volgende:
Het was gewoon leuk om die drie samen te zien, Axel is gewoon een echte topgozer en Jolien is veel leuker zonder Jeff en Matt veel leuker zonder Milena.
Axel gaat echt goed sinds hij na die griep weer terug is gekomenquote:Op zondag 26 januari 2025 16:37 schreef Jockari het volgende:
Axel neemt geregeld zijn momentjes buiten. Zou ik ook doen.
Queen Ashleyquote:Op zondag 26 januari 2025 16:40 schreef Schakeltopia het volgende:
axel heeft het over ashley [ afbeelding ]
Dat komt omdat die nieuwe wel tegen hem praten.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Axel gaat echt goed sinds hij na die griep weer terug is gekomen
Die werkt zeker wel en altijd weekenden en dan ook nog tot in de nacht. Niet zo gek dat je dan later uit bed komt.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die ligt ook tot 1 uur in zijn nest thuis.
Die heeft denk ik nog nooit gewerkt
Alleen sinds Geilejane met hem klikt, verder blijft het een dooie lulquote:Op zondag 26 januari 2025 16:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Axel gaat echt goed sinds hij na die griep weer terug is gekomen
Nog onderweg zekerquote:Op zondag 26 januari 2025 16:40 schreef Schakeltopia het volgende:
Ja, het is allemaal net even te toevallig ....quote:Op zondag 26 januari 2025 16:40 schreef Schakeltopia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |