Bauke Geersing was net als Karskens tikkie vaak bazig ? Noemt men dat tegenwoordig grensoverschrijdend gedrag ?quote:Een medewerker van aspirant-omroep Ongehoord Nederland (ON!) heeft bij de ledenraad een klacht ingediend over ongepast gedrag van presentatrice Raisa Blommestijn. Dat heeft Bauke Geersing, de voormalig voorzitter van de raad van toezicht van ON!, woensdag bevestigd.
Hij weet niet wat er met de klacht is gebeurd, omdat hij woensdagavond vertrok als voorzitter van de raad van toezicht. Volgens Geersing besloot hij zelf op te stappen. Algemeen directeur Peter Vlemmix zei dat Geersing moest hij opstappen om "militaristisch gedrag".
https://www.ad.nl/show/ch(...)-werkvloer~aa809b68/quote:De chaos bij de radicaal-rechtse omroep Ongehoord Nederland is compleet. Naast de nieuwe hoofdredacteur krijgt ook presentatrice Raisa Blommestijn veel kritiek over zich heen, blijkt onder andere uit interne documenten die deze site heeft ingezien. Een lid van de ledenraad stelt dat Blommestijn de redactievloer ‘terroriseert’ en pleit voor haar vertrek. Een verslaggever van de omroep heeft vorige week een formele klacht ingediend bij de vertrouwenspersoon.
Wat een slangenkuil.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:29 schreef Bluesdude het volgende:
Rechtsextremistischachtige Raisa terroriseert treurige club ON.
![]()
![]()
![]()
go Raisa go Raisa
[..]
https://www.ad.nl/show/ch(...)-werkvloer~aa809b68/
Wierd Duk lijkt weer eens een beetje de weg kwijt.quote:
Beetje een raar verhaal. Ja, de huidige gang van zaken in de VS is problematisch en legt de Amerikaanse staat op veel vlakken lam. Maar het is geen permanente staat en de realiteit is dat ondanks de bombarie in het Witte Huis de Amerikaanse economie nog steeds de sterkste van de wereld is. Europa leunt nog steeds voor een deel van haar militaire capaciteiten op de VS, ondanks dat er al behoorlijke stappen zijn gezet om de eigen defensie op te krikken (al gaat veel daarvan ook linea recta naar Oekraïne). Veerkracht is in mijn ogen wel wat de VS typeert. Als de effecten van de afbraak van de federale overheid door mensen echt gevoeld gaan worden in de vorm van een gebrek aan voorzieningen, stijgende inflatie door importheffingen en internationale chaos en meer van dat soort zaken, dan kan er ook zo maar weer een andere wind gaan waaien. En dan is de VS in mijn ogen wel bij uitstek het land dat snel weer opveert.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:20 schreef Perrin het volgende:
De werkelijkheid is dat de VS zichzelf pootje haakt.
[ x ]
Die kwal mag ook wel eens een keer het land uitgejaagd worden.quote:
Ik help het je hopen. Ik vrees dat de realiteit is dat de tech oligarchs met Trump de boel daar veranderen in iets onherkenbaars. Iets dat zeker niet welwillend tegenover ons in Europa staat.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje een raar verhaal. Ja, de huidige gang van zaken in de VS is problematisch en legt de Amerikaanse staat op veel vlakken lam. Maar het is geen permanente staat en de realiteit is dat ondanks de bombarie in het Witte Huis de Amerikaanse economie nog steeds de sterkste van de wereld is. Europa leunt nog steeds voor een deel van haar militaire capaciteiten op de VS, ondanks dat er al behoorlijke stappen zijn gezet om de eigen defensie op te krikken (al gaat veel daarvan ook linea recta naar Oekraïne). Veerkracht is in mijn ogen wel wat de VS typeert. Als de effecten van de afbraak van de federale overheid door mensen echt gevoeld gaan worden in de vorm van een gebrek aan voorzieningen, stijgende inflatie door importheffingen en internationale chaos en meer van dat soort zaken, dan kan er ook zo maar weer een andere wind gaan waaien. En dan is de VS in mijn ogen wel bij uitstek het land dat snel weer opveert.
Hoeft voor mij niet.... hoewel ik een leuke cartoon vond van een andere Duckquote:Op maandag 3 maart 2025 08:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die kwal mag ook wel eens een keer het land uitgejaagd worden.
quote:Ik heb Amerika als bondgenoot inmiddels opgegeven
Dat Amerika artikel 5 van de NAVO (een aanval op één is een aanval op ons allen) ter discussie stelt, zie ik niet louter als iets negatiefs. De manier waarop Trump met Zelensky omgaat, de openlijke territoriale claims op Groenland en Canada, is een teken aan de wand. Juist door dit zo naakt en openlijk te doen, maakt de Amerikaanse president duidelijk dat ze geen bondgenoot meer zijn voor Europeanen. Dat Trump aangaf dat de Europese Unie zou zijn opgericht om Amerika te ruïneren, laat zien dat Europeanen niets meer van deze regering hoeven te verwachten.
Merz was de enige Europese leider die het tussen de regels door al aangaf: Europeanen moeten hun eigen continent verdedigen zonder Amerika. Trump wil een ‘vredesdeal’ en wat de gevolgen voor Oekraïne zijn, kan hem niet interesseren. We moeten ons eigen plan trekken en pal achter Oekraïne staan. De NAVO kan immers binnen dagen of weken ophouden te functioneren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |