Mattie was aan het zeuren over iemand maar ik kwam er te laat in en toen wisselquote:Op zondag 26 januari 2025 12:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oeh even geluid van de andere stream aangezet
Ja en nu weer 20 filmkusjesquote:Op zondag 26 januari 2025 12:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mattie was aan het zeuren over iemand maar ik kwam er te laat in en toen wissel
Geloof niet dat dat duidelijk is?quote:Op zondag 26 januari 2025 12:23 schreef Hznootje het volgende:
Maar zijn ze nu niet te nomineren? Omdat ze DM nu zijn?
Gaat nu over David en David, Jane is al besproken, jammer, meeste gemistquote:Op zondag 26 januari 2025 12:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en nu weer 20 filmkusjes
ahhh nu het roddelboudoir
Wicky heeft maar 20 en kan niet in de min dus begin daar met 20 aftrekken en restant delen door de bewonersquote:Op zondag 26 januari 2025 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is niet supermoeilijk ... 50x13 en dan de andere honderd nog een door 13 ... dus zo'n 56 euro.
Heb het idee dat we niet steeds mogen horen wat er over Jane gezegd wordt.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gaat nu over David en David, Jane is al besproken, jammer, meeste gemist
Ze moeten die lui echt gaan opbreken om het voor de kijkers leuk te makenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:26 schreef Flow3r het volgende:
Milena: iemand heeft een potje open gelaten en ; ik heb haar nog watjes gegeven '
Doelend op Jane
Voor make up remover gaf ze watjes aan Janequote:Op zondag 26 januari 2025 12:26 schreef Flow3r het volgende:
Milena: iemand heeft een potje open gelaten en ; ik heb haar nog watjes gegeven '
Doelend op Jane
Korting afgedwongenquote:
vooral blijven roepenquote:Op zondag 26 januari 2025 12:27 schreef Flow3r het volgende:
Keanu : Axel is mega populair he
Mattie : nee dat is omdat ze hem zielig vinden
Als CEO hoef je dat ook niet te weten daar heb je personeel voorquote:Op zondag 26 januari 2025 12:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane snapt niet helemaal hoe je patat maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |