De Boo start in binnenbaan. Durf bij hem niet te zeggen of het gunstig is. Normaal gesproken met de hoge snelheden wel.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die 33'er en een Nederlands record voor De Boo moet er toch komen vandaag. Ook Kok kan wel een Nederlands record rijden.
Die binnenbocht waar je de kruising op rijdt mag je geen blokje aantikken. Dat kostte Stolz gisteren ook wat snelheid. Maar De Boo rijdt natuurlijk echt hele goede bochten.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
De Boo start in binnenbaan. Durf bij hem niet te zeggen of het gunstig is. Normaal gesproken met de hoge snelheden wel.
Vooral vanwege het laatste dat ik denk; maakt het voor hem überhaupt uitquote:Op zondag 26 januari 2025 14:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die binnenbocht waar je de kruising op rijdt mag je geen blokje aantikken. Dat kostte Stolz gisteren ook wat snelheid. Maar De Boo rijdt natuurlijk echt hele goede bochten.
OH FEMKE.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:20 schreef franklop het volgende:
Kok moet in eerste rit in buitenbaan starten tegen Wang die 1,5 seconde trager is. Die gaat er waarschijnlijk al over heen bij de kruising
dat is ook wel wat overdreven. ze hebben een paar goede mannen en team NL is wat minder, maar dominant is niet het juiste woordquote:
Roest mag van mij wel thuisblijvenquote:Op zondag 26 januari 2025 17:43 schreef Riofan83 het volgende:
Noorwegen is dominant op de team pursuit (of zou in elk geval moeten zijn). En ik denk dat Eitrem dominant wordt op de 5 km. Roest reed gisteren in Heerenveen nog een mensonterend slechte 1.500 meter in de 1.49, dus die lijken we voor dit seizoen af te kunnen schrijven. Hopelijk is hij volgend jaar weer beter en kan hij zich mengen in de strijd om het goud op de 5 km. De 10 is voor Ghiotto en de korte afstanden voor Stolz.
Was die 2005/06 niet met een World Cup in Heerenveen waar er ineens meerderen onder de 13 doken (in elk geval Verheijen en Hedrick lijkt me)? Weet nog dat ik dat zo'n bizarre wedstrijd vond, wat het natuurlijk voor die tijd ook was.quote:
WR en 4 man onder de 13quote:Op zondag 26 januari 2025 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was die 2005/06 niet met een World Cup in Heerenveen waar er ineens meerderen onder de 13 doken (in elk geval Verheijen en Hedrick lijkt me)? Weet nog dat ik dat zo'n bizarre wedstrijd vond, wat het natuurlijk voor die tijd ook was.
Zonde idd, nu krijgen we de hele avond kermisnummersquote:Op zondag 26 januari 2025 20:51 schreef Bill_Hillie het volgende:
Zin in de 500 meter, maar dat er geen twee 500-meters zijn vind ik wel erg jammer aan zo'n weekend; is ook eerlijker ivm eindigen binnen/buiten-bocht.
Lekker na de 500m naar bedquote:Op zondag 26 januari 2025 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonde idd, nu krijgen we de hele avond kermisnummers
Dat ook nog iddquote:Op zondag 26 januari 2025 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonde idd, nu krijgen we de hele avond kermisnummers
Wel een opening 10,6 bij haar PR, dus dat hoeft niet per se.quote:Op zondag 26 januari 2025 13:20 schreef franklop het volgende:
Kok moet in eerste rit in buitenbaan starten tegen Wang die 1,5 seconde trager is. Die gaat er waarschijnlijk al over heen bij de kruising
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |