abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216843083
Ik zie dat de propaganda z'n werk op je gedaan heeft.
Conscience do cost.
pi_216844788
Je zou maar wekenlang discussiëren over het feit of ai robot Musk een bewuste hitlergroet maakte of niet. Dat is nou juist precies wat ze willen en de kudde schaapjes uit beide kampen (verdeel en heers) trappen er weer massaal in en geven hun kostbare energie weg alsof het niks is, lekker boos en verontwaardigd zijn over nutteloze bullshit , gaat toch helemaal nergens over man _O-

Wat een neppe wereld (realiteit) tegenwoordig, lijkt wel een film. Zodra npcmensen tegen mij over dit soort onzin beginnen ben ik direct weg.
pi_216845032
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 19:36 schreef PSVCL het volgende:
Je zou maar wekenlang discussiëren over het feit of ai robot Musk een bewuste hitlergroet maakte of niet. Dat is nou juist precies wat ze willen en de kudde schaapjes uit beide kampen (verdeel en heers) trappen er weer massaal in en geven hun kostbare energie weg alsof het niks is, lekker boos en verontwaardigd zijn over nutteloze bullshit , gaat toch helemaal nergens over man _O-

Wat een neppe wereld (realiteit) tegenwoordig, lijkt wel een film. Zodra npcmensen tegen mij over dit soort onzin beginnen ben ik direct weg.
Jij praat hele alineas vol over dit soort onzin en de emoties springen er altijd vanaf. Ik weet niet waarom je nou stoer doet met je npc gebrabbel :')
Conscience do cost.
pi_216845533
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 19:47 schreef ems. het volgende:

[..]
Jij praat hele alineas vol over dit soort onzin en de emoties springen er altijd vanaf. Ik weet niet waarom je nou stoer doet met je npc gebrabbel :')
Knap staaltje gaslighting en projectie ( }) )

:W
pi_216859261
twitter
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_216877710
quote:
Op zaterdag 1 maart 2025 @ 01:33 schreef terrestrial het volgende:
Haha zie al die linkse wappies hier gek worden. Trump is een boer overigens net de mentaliteit van de originele Nederlander trouwens. Je kunt vinden dat hij onaardig is maar hij heeft wel gelijk in alles wat hij zegt.

Ze hadden het eerst beter kunnen doorspreken zodat je weet waar beide partijen staan ipv met media er bij. Ik snap Trump heel goed overigens, die wil vrede in de Oekraine maar ook een deel van het geld terug wat de Amerikanen er in hebben gestoken. Hij heeft groot gelijk natuurlijk.

Ik snap Zelensky ook wel een klein beetje, die voelt zich voor het blok gezet maar daarom hadden ze dit eerst in een achterkamertje moeten uitvechten. Anders waarom kom je naar Washington ? Trump heeft gelijk, de VS hoeft niet voor de hele wereld te zorgen.

En die Europese leiders, die zijn helemaal gek om Zelensky's kant te kiezen, geeft exact aan hoe waardeloos en zwak ze zijn. Europa heeft helemaal niks en kan helemaal niks en wordt ook nooit iets zo.. Die hebben de laatste 25-30 jaar alleen maar alles kapot gemaakt. Niks ontwikkeld alles ingekocht en alleen maar alles afgebroken. Wij hebben geen wapen industrie en die kun je ook niet zomaar even uit de grond stampen, net zoals andere al terecht zeggen. . Dan moet je weer gaan inkopen en waar juist exact bij Amerika, bij de Russen of bij de Chinezen. Maar als die eerste ook zeggen bekijk het maar, dan houd het op.

Maar afgezien daarvan, ik heb het al geroepen: Links liberaal europa is alleen maar bezig geweest met onzinnige ideologie zoals klimaat onzin, stikstof l en energie transiities die nooit kunnen werken ons straat-arm maken en ons energie net onbetrouwbaar, 1 bom er op en letterlijk ligt meteen plat. Daar sta je dan met je elektrische auto of fiets en zit je in de kou, kun je niet meer koken. Ipv jezelf sterker maken maken wij ons zelf alleen maar zwakker, halen we de meest haatdragende en terroristen tuig binnen en verdrukken we ons eigen volk met woke waanzin. We stoken vrouwen tegen de mannen op met hun metoo onzin en diversiteits beleid en iedereen moet werken want anders kunnen ze niet rond komen, . komen er vanzelf minder blanke kindertjes, Nederlandse oudjes worden naar de andere zijde geholpen. Voedsel productie gesloopt, boeren weg, eiwit transities. eigen industrie pleite wij maken niks meer en de kennis is straks weg en alles afhankelijk maken van een groepje rijken die alles voor het zeggen wil hebben. En dan beloven ze nog aan de bevolking om hun eigen defensie te versterken wat in werkelijkheid betekend dat ze alles weg geven aan de Oekraïne.

Voor mij is al jaren zo overduidelijk als wat. stop met dat verdomde Europa! ik heb niks tegen samenwerking maar ieder land en hun politieke leiders horen hun eigen bevolking voorop te stellen en de macht moet altijd lokaal blijven. Als het dan allemaal goed geregeld is in alle landen en de neuzen van het volk staan dezelfde richting op kun je samenwerking verder uitbreiden maar niet eerder dan dat. Het probleem is alles herstellen duurt tientallen jaren. En samenwerken betekend niet alle macht weggeven. Dit wordt nooit een verenigde staten van Europa, we zijn te verschillend daarvoor.

De kans is groot dat als Europa zo blijft stoken de VS een hele hoop investeringen en militairen terug trekt uit Europa en de EU veel geld gaat mislopen en dus wij ook weer armer worden. Ik denk niet dat de VS echt uit de NAVO stapt maar die staan niet te springen om deze - linkse shit show - te blijven sponsoren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_216889847
twitter
pi_216890675
pi_216897600
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 03:26 schreef ludovico het volgende:
[ x ]
wtf heeft dit nou weer met vermeende propaganda te maken :D
Conscience do cost.
pi_216900232
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_216903023
quote:
8s.gif Op zondag 2 maart 2025 18:25 schreef ems. het volgende:

[..]
wtf heeft dit nou weer met vermeende propaganda te maken :D
Ideologische waanzin. Staat toch in de titel.
pi_216903028
quote:
Wie is Metsola dat ze Engelse spelling doet.

En overig allemaal Amerikaanse spelling. Zegt dat wat?
pi_216904390
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 05:52 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ideologische waanzin. Staat toch in de titel.
De bereiding van een gerecht? Hoe boos ben jij de hele dag? _O-
Conscience do cost.
pi_216906311
quote:
8s.gif Op maandag 3 maart 2025 09:30 schreef ems. het volgende:

[..]
De bereiding van een gerecht? Hoe boos ben jij de hele dag? _O-
Want opmerken dat zaken ridicuul zijn is uit boosheid?
pi_216910849
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 12:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Want opmerken dat zaken ridicuul zijn is uit boosheid?
Wat is er precies ridicuul aan? Ben je weleens in een restaurant geweest?
Conscience do cost.
pi_216917534
Maar ff hier dumpen ...Geef je familie aan voor verkeerd denken

Even herinneren aan onze "vrije wereld"

Duitsland geeft alvast het "goede" voorbeeld :

quote:
"Begeleiding Kompas Complotdenken" van start (Persbericht 27.02.2025)

https://www.bmi.bund.de/S(...)eratungskompass.html
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_216920481
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 18:32 schreef ems. het volgende:

[..]
Wat is er precies ridicuul aan? Ben je weleens in een restaurant geweest?
_O- grof geld betalen voor mini porties.
pi_216926348
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 13:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O- grof geld betalen voor mini porties.
Ja. Sommige restaurants zijn duurder dan andere restaurants. Jij kookt alles zelf of gaat hoogstens naar de snackbar oid?

En ik durf zomaar aan te nemen dat de portie in dat filmpje niet de enige portie is die men op een avond nuttigt.
Conscience do cost.
pi_216926716
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 21:16 schreef ems. het volgende:

[..]
Ja. Sommige restaurants zijn duurder dan andere restaurants. Jij kookt alles zelf of gaat hoogstens naar de snackbar oid?

En ik durf zomaar aan te nemen dat de portie in dat filmpje niet de enige portie is die men op een avond nuttigt.
Och ik heb ook weleens een Michelin restaurant aangetikt. Is het geld niet waard.
pi_216927757
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 21:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Och ik heb ook weleens een Michelin restaurant aangetikt. Is het geld niet waard.
Dat is relatief natuurlijk. Ik heb er ook weleens eentje gedaan, gelukkig niet voor hoeven betalen (want traktatie) maar ik heb heerlijk gegeten. Of het het geld waard is is denk ik vooral afhankelijk van hoeveel geld je hebt en hoe verfijnd je palet is :P

Maarja, smaken verschillen.
Conscience do cost.
pi_217080998
twitter

Dagelijks. Niet neutraal. Nieuws.
pi_217080999
twitter
pi_217170330
https://www.bnnvara.nl/jo(...)topje-van-de-ijsberg

Holy fucking cow deze complotidioten.
pi_217171386
pi_217183101
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')