Pootje en David it is.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
Baard da
[..]
vind heeft als bijnaam Pootje
Dat is alleen makkelijk te onthouden als je zijn achternaam weetquote:Op zondag 26 januari 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
Baard da
[..]
vind heeft als bijnaam Pootje
11 uur toch?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:05 schreef Tascha071 het volgende:
Nou ze zitten er allemaal klaar voor. Het gaat enkel nog wel ff duren. Het stemmen is tot 1 uur. Ik stem niet als niet duidelijk is wat de consequenties zijn
Ik ookquote:Op zondag 26 januari 2025 10:11 schreef lonneberga het volgende:
Ik mag Jane wel,doet me aan Ashley denken,gewoon de beuk erin
Dan moet ? snel komenquote:Op zondag 26 januari 2025 10:10 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb gestemd op Jane met als team Axel, Jordy en Elsa en ?.
Hij heeft zelf aangegeven dat hij Pootje wordt genoemdquote:Op zondag 26 januari 2025 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is alleen makkelijk te onthouden als je zijn achternaam weet
Havid en Kavid vind ik makkelijker te onthouden
Over die DikkeD en DunneD?quote:Op zondag 26 januari 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft zelf aangegeven dat hij Pootje wordt genoemd
Je kan ook David P of David S zeggen
We zouden de bewoners gewoon bij hun naam noemen, en aangezien David P zelf gezegd hebben dat ze hem Pootje mogen noemen is dat geen probleemquote:
Ze lijkt in niets op Ashley.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:11 schreef lonneberga het volgende:
Ik mag Jane wel,doet me aan Ashley denken,gewoon de beuk erin
Ja in dat gevalquote:Op zondag 26 januari 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zouden de bewoners gewoon bij hun naam noemen, en aangezien David P zelf gezetgd hebben dat ze hem Pootje mogen noemen is dat geen probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |