Deborah is de vriendin van Mattheus en heeft blijkbaar alle foto's met hem van Instagram verwijderd (quote:
jahquote:Op zondag 26 januari 2025 00:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey: "Ik hou van u."
Jolien begint direct over de kringspier
Vriendin van matt is boos en heeft het "uitgemaakt" alleen weet hij dat nog nietquote:Op zondag 26 januari 2025 00:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Niks!![]()
Er is niks aan de hand, mensen overdrijven weer vreselijk man3
7 jaar samen en allebei in tv programma's, dan ben je wat gewend lijkt me?quote:Op zondag 26 januari 2025 00:52 schreef Schakeltopia het volgende:
dat is de vriendin van mattheus op haar socials?
anyhow die heeft blijkbaar ook gewoon een relatie die op knappen staat
Bier en tietuh! Groetjes Jordy.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:52 schreef Droopie het volgende:
Morgen een vliegtuigje boven het huis.
Allemaal hoeren, groetjes Jordy's fanclub
Paar posts terug te lezen, die Deborah van Mattheus heeft dus alle foto’s met Mattheus verwijderd en volgens wat internetmensen heeft Mattheus heeele erge dingen gezegd/gedaan ofzo waardoor die Deborah blijkbaar veel beter verdient (!!!) Of zoiets.quote:
Milena en Mattheus waren al een tijdje flirterig met elkaar. Jane is een vriendin van Deborah (vriendin van Mattheus). Mattheus kreeg een naar gevoel toen hij Jane in het huis zag. Jane zei tegen Milena dat ze wat te flirterig overkomt met Mattheus. Milena vertelt dit aan Mattheus en hij begint over zijn relatie met Deborah dat die toxic is; dat het niet goed gaat; dat Jane gestuurd werd door Deborah om een oog in het zeil te houden;... Deborah lijkt nu de relatie te verbreken via haar sociale media.quote:
Oh tering ook al zo'n labieltjequote:
Ik kijk vanaf 10.00 deze ochtend.quote:
Ja wat heeft die gozer fout gedaan? Niks tochquote:
Ik geef hem gelijkquote:Op zondag 26 januari 2025 00:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf 10.00 deze ochtend.
Maar blijkbaar heeft Matt gezegd dat zij zware therapie nodig heeft.
Zou hij daarover ingelicht worden door de productie ?quote:Op zondag 26 januari 2025 00:55 schreef Willewa het volgende:
Mattheus verdient dit soort drama ook niet. Volgens mij een hele prima chille gast met heel veel goede bedoelingen en goed hart.
Hij staat redelijk hoog op het lijstje minst irritante mensen.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:55 schreef Willewa het volgende:
Mattheus verdient dit soort drama ook niet. Volgens mij een hele prima chille gast met heel veel goede bedoelingen en goed hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |