Nu wel, maar alles slaapt alquote:Op zondag 26 januari 2025 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee het wordt echt te laat voor de Febo nu...
Jane is volgens mij ook wat "antisociaal". Hoe ze zo kil en rustig kon blijven toen de twee meisjes haar in de slaapkamer confronteerden; ook al trof Jane hier geen schuld. Blijkbaar doet ze in andere programma's ook veel vrouwen huilen op een emotieloze wijze.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
jane doet dingen voor haar YT kanaal en dat zijn echte weirdo dingen die een hoop mensen niet eens kunnen bedenken ...
Neuj hier kennen ze dat ookquote:Op zondag 26 januari 2025 01:02 schreef Tascha071 het volgende:
Maar Jolien is niet opgegroeid met woorden als kringspier. Miss komt het door België Nederland.
Hij had aan Jane gevraagd of zij zijn vriendin had gesproken en dat had ze .quote:Op zondag 26 januari 2025 00:55 schreef Willewa het volgende:
Mattheus verdient dit soort drama ook niet. Volgens mij een hele prima chille gast met heel veel goede bedoelingen en goed hart.
Zal ik lekker niet doen, we merken het wel.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord en weet vrijwel zeker dat het over Jane ging. Al begin ik nu iets te twijfelen maar vrijwel zeker.
Enerzijds triest.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij had aan Jane gevraagd of zij zijn vriendin had gesproken en dat had ze .
Verder is het gewoon niet zo slim om van de een naar de andere RLS te hoppen waar je uiteindelijk de kans loopt dat een via kennis of vriend meedoet aan hetzelfde programma. De oorzaak ligt iig niet bij Jane maar dat wat er tussen mattie en zijn vriendin (wat weer een vriendin van van Jane is) speelt
begint mij steeds vaker op te vallen dat ze allemaal uit dezelfde kaartenbak vissen, en het dan gek vinden dat ze elkaar kennen.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Enerzijds triest.
Wie gooit er nu bekenden bij elkaar.
Maar did work out pretty well.
Ja dat zie je ook vaak in die MTV programma's en RLS series. Dan zie je dezelfde mensen verschillende programma's meedoen , waar ze ook van de een naar de ander hoppen en ze iedereen vaak wel vaag kent.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Enerzijds triest.
Wie gooit er nu bekenden bij elkaar.
Maar did work out pretty well.
Het zijn dan ook volgens een boel mensen "vrienden", wat tegenwoordig niet meer is dat dat je iemand volgt of diegene op facebook hebt.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
begint mij steeds vaker op te vallen dat ze allemaal uit dezelfde kaartenbak vissen, en het dan gek vinden dat ze elkaar kennen.
Kijk ik heb op zich vandaag niet superveel op haar aan te merken, maar een meid die meedoet als verleidster in ‘Temptation Taxi’ ofzo en een kanaal heeft wat ‘Hooligirls’ heet, zou niet echt mijn type mens zijn over het algemeen denk ik. Lijkt me beetje half aso allemaal.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jane is volgens mij ook wat "antisociaal". Hoe ze zo kil en rustig kon blijven toen de twee meisjes haar in de slaapkamer confronteerden; ook al trof Jane hier geen schuld. Blijkbaar doet ze in andere programma's ook veel vrouwen huilen op een emotieloze wijze.
quote:Op zondag 26 januari 2025 01:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Alle oogjes zijn dicht en alle snaveltjes zijn toe.
![]()
Geloof dat zelfs de bazen nog niet weten voor welk bedrijf ze werkenquote:Op zondag 26 januari 2025 01:09 schreef spapaars het volgende:
Is het nu duidelijk wat deze BB-bedrijven precies inhouden, wat het verdienmodel is?
Jammer dat ze geen nachtdiensten moeten draaien.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Geloof dat zelfs de bazen nog niet weten voor welk bedrijf ze werken
Kan nog komen! *hooptquote:Op zondag 26 januari 2025 01:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen nachtdiensten moeten draaien.
Gemiste kans.
Beeld bij de dames is wel stuk donkerderquote:Op zondag 26 januari 2025 01:06 schreef freaky40 het volgende:
Lampen in de vrouwenslaapkamer nog niet op infrarood.
Edit; laat maar, lag bij mij.
Ja zo is een groot deel van de vrouwelijke online/instagram wereld tegenwoordig. Alleen maar veren in elkaars reet steken, de hele tijd 😅 Knappie dit, je bent meer waard dat, love you, hartoogjes etc.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zal ik lekker niet doen, we merken het wel.
Die hele insta leek wel een labiel gesticht.
Ow knapperd, je bent meer waard.
Love you.
Je bent meer dan hem waard.
Blablabla
Donkerder, maar je ziet wel schaduwen, en in de andere slaapkamer niet (of nauwelijks)quote:Op zondag 26 januari 2025 01:13 schreef Flory- het volgende:
[..]
Beeld bij de dames is wel stuk donkerder
Heb er geen verstand van, er is wel duidelijk een verschil, hoe komt dat?quote:Op zondag 26 januari 2025 01:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Donkerder, maar je ziet wel schaduwen, en in de andere slaapkamer niet.
Ja ik bedoel dat ie niet verdient dat ie een vriendin heeft die z’n foto’s gaat verwijderen en die ‘snakt naar adem’ en allemaal internetlui die doen overkomen alsof hij hele erge dingen heeft gedaan enz.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij had aan Jane gevraagd of zij zijn vriendin had gesproken en dat had ze .
Verder is het gewoon niet zo slim om van de een naar de andere RLS te hoppen waar je uiteindelijk de kans loopt dat een via kennis of vriend meedoet aan hetzelfde programma. De oorzaak ligt iig niet bij Jane maar dat wat er tussen mattie en zijn vriendin (wat weer een vriendin van van Jane is) speelt
Geen idee.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb er geen verstand van, er is wel duidelijk een verschil, hoe komt dat?
En dat ziet ze opeens vandaag?quote:Op zondag 26 januari 2025 01:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dat ie niet verdient dat ie een vriendin heeft die z’n foto’s gaat verwijderen en die ‘snakt naar adem’ en allemaal internetlui die doen overkomen alsof hij hele erge dingen heeft gedaan enz.
Ja blijkbaar heeft Mattheus hele erge dingen gezegd ofzo. Volgens mij niet en hebben mensen online dingen verkeerd begrepen maar wellicht heb ik niet goed opgelet. Ik weet het ook allemaal niet meerquote:Op zondag 26 januari 2025 01:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
En dat ziet ze opeens vandaag?
Denk toch dat ze wel eerder streams keek, tenzij ze een excuus zoekt is het erg vreemd.
Nu zou ik niet het type zijn die mijn partner zo'n huis in laat gaan. En ik zie ook dat Milena en Matt elkaar leuk vinden, maar dat houden ze prima onder controle.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja blijkbaar heeft Mattheus hele erge dingen gezegd ofzo. Volgens mij niet en hebben mensen online dingen verkeerd begrepen maar wellicht heb ik niet goed opgelet. Ik weet het ook allemaal niet meer
Opgenaaid door haar social media "vriendinnetjes" die smullen van de drama maar zo met haar meevoelen.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nu zou ik niet het type zijn die mijn partner zo'n huis in laat gaan. En ik zie ook dat Milena en Matt elkaar leuk vinden, maar dat houden ze prima onder controle.
Dat mensen elkaar leuk gaan vinden na zo'n periode is altijd een optie.
Wil je een sterke en stabiele relatie, dan moet je de kat niet op het spek binden.
Wil je aandacht en een mooie vent, die toevallig ook niet vies is van aandacht, dan kunnen dit soort zaken gebeuren en escaleren.
Alleen ik zie de aanleiding dat mevr. Matt het nu moet escaleren.
(Ziekelijk?) jaloers, dat is mijn eerste idee wat ze is.
Of ze is gewoon, wat ze zelf ook heeft gezegd dit soort shit gewoon gewordenquote:Op zondag 26 januari 2025 01:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jane is volgens mij ook wat "antisociaal". Hoe ze zo kil en rustig kon blijven toen de twee meisjes haar in de slaapkamer confronteerden; ook al trof Jane hier geen schuld. Blijkbaar doet ze in andere programma's ook veel vrouwen huilen op een emotieloze wijze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |