SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Deze TT was makkelijk verzonnen...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die meezingers zijn alleen leuk als je zelf dronken bent.
Maar in de kroeg, als je die avond de Bob bent en al je vrienden heel vrolijk met dat soort nummers meezingen, wil je maar een ding: dat de avond zo snel mogelijk voorbij gaat.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon die deur intrappen en roepen als een wilde "Hey DJ Paul gooi die Turbo er eens in"quote:
Lach met een schone bips![]()
daarom ben ik nooit de bob want dan ga ik liever niequote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Die meezingers zijn alleen leuk als je zelf dronken bent.
Maar in de kroeg, als je die avond de Bob bent en al je vrienden heel vrolijk met dat soort nummers meezingen, wil je maar een ding: dat de avond zo snel mogelijk voorbij gaat.![]()
![]()
Nou als we naar de stad uit gingen moesten we wel met de auto gaan, op fiets was te ver. Dus iemand was dan de klos.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
daarom ben ik nooit de bob want dan ga ik liever nieAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn buddies denken dat ik barvrees heb na al die jaren het volgehouden te hebben, dus geef ik dan geld of munten en gaan zij het voor me halenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
daarom ben ik nooit de bob want dan ga ik liever nie![]()
Ja ik ben lui, maar volhouden loont.Lach met een schone bips![]()
Er was altijd wel iemand die wel wilde rijden of een taxi want ik ga niet vrijwillig met een auto naar de kroeg dat komt niet goedquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als we naar de stad uit gingen moesten we wel met de auto gaan, op fiets was te ver. Dus iemand was dan de klos.![]()
![]()
Reden dat ik gestopt ben met rijlessen toen ik 18 was.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Er was altijd wel iemand die wel wilde rijden of een taxi want ik ga niet vrijwillig met een auto naar de kroeg dat komt niet goedLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Oja die. Hoor je ook nooit meer wat van.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wil dat roze dingetje graag houdenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Reden dat ik gestopt ben met rijlessen toen ik 18 was.
Ow kut is al sinds november verlopen moet nog verlengen![]()
![]()
Terecht ook welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja die. Hoor je ook nooit meer wat van.
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: