SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Deze TT was makkelijk verzonnen...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die meezingers zijn alleen leuk als je zelf dronken bent.
Maar in de kroeg, als je die avond de Bob bent en al je vrienden heel vrolijk met dat soort nummers meezingen, wil je maar een ding: dat de avond zo snel mogelijk voorbij gaat.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon die deur intrappen en roepen als een wilde "Hey DJ Paul gooi die Turbo er eens in"quote:
Lach met een schone bips![]()
daarom ben ik nooit de bob want dan ga ik liever niequote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Die meezingers zijn alleen leuk als je zelf dronken bent.
Maar in de kroeg, als je die avond de Bob bent en al je vrienden heel vrolijk met dat soort nummers meezingen, wil je maar een ding: dat de avond zo snel mogelijk voorbij gaat.![]()
![]()
Nou als we naar de stad uit gingen moesten we wel met de auto gaan, op fiets was te ver. Dus iemand was dan de klos.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
daarom ben ik nooit de bob want dan ga ik liever nieAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn buddies denken dat ik barvrees heb na al die jaren het volgehouden te hebben, dus geef ik dan geld of munten en gaan zij het voor me halenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
daarom ben ik nooit de bob want dan ga ik liever nie![]()
Ja ik ben lui, maar volhouden loont.Lach met een schone bips![]()
Er was altijd wel iemand die wel wilde rijden of een taxi want ik ga niet vrijwillig met een auto naar de kroeg dat komt niet goedquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als we naar de stad uit gingen moesten we wel met de auto gaan, op fiets was te ver. Dus iemand was dan de klos.![]()
![]()
Reden dat ik gestopt ben met rijlessen toen ik 18 was.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Er was altijd wel iemand die wel wilde rijden of een taxi want ik ga niet vrijwillig met een auto naar de kroeg dat komt niet goedLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Oja die. Hoor je ook nooit meer wat van.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wil dat roze dingetje graag houdenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Reden dat ik gestopt ben met rijlessen toen ik 18 was.
Ow kut is al sinds november verlopen moet nog verlengen![]()
![]()
Terecht ook welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja die. Hoor je ook nooit meer wat van.
Je krijgt een heel refresh van alle Nederlandstalige nummersquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tsja. Het is al na 22 uur dus het moet stil zijn.quote:
Maar ik denk niet dat ze de volumeknop terugdraaien als je vraagt of het rustiger kan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ohhhhh os dat wat ze zingenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou speciaal voor jou dan![]()
Heb gegoogled
Naam v koreaans drinkspelletje♡♡♡♡![]()
Kwartje viel eindelijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhhhh os dat wat ze zingen![]()
Heb gegoogled
Naam v koreaans drinkspelletje![]()
Moet wel zeggen dat ik Bruno Mars echt een top artiest vind.Lach met een schone bips![]()
Duurde lang hequote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kwartje viel eindelijk![]()
Moet wel zeggen dat ik Bruno Mars echt een top artiest vind.
Vonk zelf ook♡♡♡♡![]()
![]()
Vinden jullie haar knap ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Neequote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie haar knap ?Lach met een schone bips![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ich weiss mein liebe, we hebben allemaal een andere smaak.
♡♡♡♡![]()
![]()
Ze heeft iets vissersdorps achtig he.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
So?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft iets vissersdorps achtig he.♡♡♡♡![]()
Alsof haar ouders broer en zus zijn.quote:
Iets urks/katwijks zie ik in.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan zij en @kree vis fileren?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alsof haar ouders broer en zus zijn.
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fit/width:828/height:552/plain/https://s3-newsifier.ams3(...).jpg@webp]afbeelding[/url] ]
Iets urks/katwijks zie ik in.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik denk dat kree die vis uit het vel praat ipv fileertquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan zij en @:kree vis fileren?![]()
Misschien komt ze er vandaanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alsof haar ouders broer en zus zijn.
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fit/width:828/height:552/plain/https://s3-newsifier.ams3(...).jpg@webp]afbeelding[/url] ]
Iets urks/katwijks zie ik in.♡♡♡♡![]()
Leuke dame voor kree kunnen ze samen muziek maken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan zij en @:kree vis fileren?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk dat kree die vis uit het vel praat ipv fileert
Goed idee welquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuke dame voor kree kunnen ze samen muziek maken.♡♡♡♡![]()
Achterhoek hebben ze geen vissersdorpquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die heeft al freekquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuke dame voor kree kunnen ze samen muziek maken.Uw ADH vitamine Worst
Veluwsdorp danquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Achterhoek hebben ze geen vissersdorp♡♡♡♡![]()
We zijn er hier niet trots op!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Achterhoek hebben ze geen vissersdorpLach met een schone bips![]()
Misschien vooroudersquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Achterhoek hebben ze geen vissersdorp
Uw ADH vitamine Worst
Britt Dekker vs Roxy Dekker the battle...
Who wins? In termen van uiterlijk dan.Lach met een schone bips![]()
Die was op die maan gedoken.quote:
Na Mathijs van Nieuwkerk en Marco Borsato en Tijl Beckhand.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
die maan tochquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die was op die maan gedoken.
Na Mathijs van Nieuwkerk en Marco Borsato en Tijl Beckhand.Niet gewoon een slet maar echt een slet
![]()
![]()
Lucky guys.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na Mathijs van Nieuwkerk en Marco Borsato en Tijl Beckhand.Lach met een schone bips![]()
Vanuit die heren snap ik het eerlijk gezegd wel maar die maan is nog geen 30 heb je drie van die ouwe kerels gehad.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
die maan tochNiet gewoon een slet maar echt een slet
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zijn ze niet meer samen dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na Mathijs van Nieuwkerk en Marco Borsato en Tijl Beckhand.Uw ADH vitamine Worst
Heb je haar ook gehad?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Roxy dekker is voor kinderen joh.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat eens mens joh die Maanquote:Zangeres Maan staat er om bekend dat ze met al aardig wat bn’ers in bed is beland. Ali B , Marco Borsato, DJ Don Diablo, Tijl Beckand en de zoon van René Froger kunnen volgens bronnen aan dat lijstje toegevoegd worden. Haar hoogtepunt was waarschijnlijk Jan Smit. Maar kort geleden konden we dus een nieuwe bn’er aan dat lijstje toevoegen. Het bleek om Freek te gaan van het zangduo Suzan en Freek.
Freek zou zijn eigen vriendin Suzan na één van de concerten weer in hun hotel hebben afgezet. Zelf ging Freek daarna nog even terug naar de Ahoy, omdat daar een crew feestje aan de gang was. En volgens deze bron zouden Maan en Freek op dat feestje het in een bezemkast met elkaar gedaan hebben
Maar nu horen wij ook dat Maan het met niemand minder dan omroepbeul Matthijs van Nieuwkerk zou hebben gedaan. Matthijs stond al bekend als ene grootte flirt die achter elke stagiair aanzat tijdens zijn dagen als presentator van De Wereld Draait Door, maar wij weten ook dat Matthijs het weleens met zijn gasten deed.
Matthijs had namelijk jarenlang een stiekeme affaire met Cécile Narinx die destijds vaste tafelgast was bij DWDD en hoofdredactrice van de Harper’s Bazaar. En Maan haar bedpartner lijstje met bn’ers blijft zich maar uitbreiden.
R.I.P DTS.![]()
Heb je wel eens gekeken hoe leeg die ogen van haar zijnquote:
Dat is gewoon een zaadcontainer die gevuld wil worden![]()
Zou doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb je wel eens gekeken hoe leeg die ogen van haar zijn
Dat is gewoon een zaadcontainer die gevuld wil wordenLach met een schone bips![]()
Zou ook doen wel mooie vrouw.
Jan Roos zou zich gepasseerd voelen ze is begonnen bij hem thuis als babysitter.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie is Jan Roos?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou ook doen wel mooie vrouw.
Jan Roos zou zich gepasseerd voelen ze is begonnen bij hem thuis als babysitter.Lach met een schone bips![]()
Oud politicus oa.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
♡♡♡♡![]()
Gast ik ga nu geen uur interview meer kijkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
ben toevallig net een inteview van hem aan het kijken
Bekijk deze YouTube-videoMaar die heeft dus Maan gebatst? Respect dan
Nee maan paste op zijn kinderen vroegerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast ik ga nu geen uur interview meer kijkenMaar die heeft dus Maan gebatst? Respect dan
![]()
Jaja.....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee maan paste op zijn kinderen vroegerLach met een schone bips![]()
Ow, dacht dat je een van die kinderen was en meer juice had te vertellenquote:
Nee ik kijk al wel vanaf dag 1 Roddelpraat somsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow, dacht dat je een van die kinderen was en meer juice had te vertellen![]()
Binnenkort gaat Dennis het wel proberen bij Jan zijn dochterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee dat durft ie echt nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Binnenkort gaat Dennis het wel proberen bij Jan zijn dochter![]()
maar als ie de kans krijgt trouwens dan hangt ie hem er in ja![]()
Jan maakt hem af
R.I.P DTS.![]()
Gisteren nog brie naar je zusje gebrachtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:58 schreef Harrie het volgende:
owja ik had ook nog Brie meegebracht van de markt vanmiddag
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
PiemelbrieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
ze heeft genoten want ze belde vanmiddag toevallig en ze klonk heel vrolijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren nog brie naar je zusje gebracht![]()
Had haar al maanden niet gesproken dus bedankt![]()
![]()
Graag gedaan pik, heb haar maar niet verteld dat we binnenkort pater gaan klappen in Tilburg en naar de titty bar gaan. Krijg je anders alleen maar weer rare vragen over bij het kerstdiner.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
ze heeft genoten want ze belde vanmiddag toevallig en ze klonk heel vrolijk![]()
Had haar al maanden niet gesproken dus bedankt"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
hahahahahahahaha ons laatste kerstdiner is al wel een tijd geleden, denk dat ik nog niet eens geregistreerd was hierquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Graag gedaan pik, heb haar maar niet verteld dat we binnenkort pater gaan klappen in Tilburg en naar de titty bar gaan. Krijg je anders alleen maar weer rare vragen over bij het kerstdiner.![]()
![]()
Daarom, kan het bij het volgende alleen maar goed gaan toch.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
hahahahahahahaha ons laatste kerstdiner is al wel een tijd geleden, denk dat ik nog niet eens geregistreerd was hier"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
goodnang!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik ben best wel toeter moet ik toegeven.*hips*
was weer een gezellig stuk kinderverjaardag![]()
![]()
LOLquote:Op zondag 26 januari 2025 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
![]()
het is belangrijk dat die kinderen al jong meekrijgen dat een gezellige dronk je leven best compleet kan makenquote:Op zondag 26 januari 2025 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
![]()
![]()
zou bijna denken dat kinderen ook toeter zijnquote:Op zondag 26 januari 2025 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Dat krijgen ze wel mee ja.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
het is belangrijk dat die kinderen al jong meekrijgen dat een gezellige dronk je leven best compleet kan maken
Eigenlijk waren ze allemaal vrij makkelijk en hebben hooguit de jongsten van het stel 1 a 2 keer lopen janken.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zou bijna denken dat kinderen ook toeter zijn
Volgens mij moet je daar minstens 18 zijn zelfsquote:Op zondag 26 januari 2025 00:14 schreef Harrie het volgende:
[..]![]()
en als ze 16 worden mee naar de nacht
dus je gaat niet meer naar de nachtquote:Op zondag 26 januari 2025 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
ik kan zo slecht tegen dat gejank![]()
![]()
In de Nacht janken ze niet hoor.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Ik voorspel wel ff dat ik morgenmiddag toch niet uitgebreid ga fietsen hoor.![]()
Denk dat een wandeling naar de supermarkt wel het maximale is
![]()
Oke staat genoteerdquote:Op zondag 26 januari 2025 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik voorspel wel ff dat ik morgenmiddag toch niet uitgebreid ga fietsen hoor.![]()
Denk dat een wandeling naar de supermarkt wel het maximale is![]()
Thx!quote:
memo binnenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
weer kip zondagDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
lekker kluiven dusDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vrees dat het döner wordt morgen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Matige film wel leuke twistThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
doner mij niets
Welke dan?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
o ja ik had ook een film gezienDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Fantasy islandquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klinkt als een matige filmDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Is ook best matig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had hem toch gekocht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik keek OppenheimerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
LOLquote:Op zondag 26 januari 2025 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
liever een matige grap op de rommelmarkt![]()
Die knalde er wel in hoorDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
na bijna 2 uurDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
watjequote:Op zondag 26 januari 2025 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Denk dat een wandeling naar de supermarkt wel het maximale is![]()
![]()
Pffffquote:Vergeleken met de kiet niet uit komen vinnik het eigenlijk al heel wat
we komen je halen en dan ga je fietsen jonguhquote:Op zondag 26 januari 2025 00:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PffffVergeleken met de kiet niet uit komen vinnik het eigenlijk al heel wat
Uw ADH vitamine Worst
Dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PffffVergeleken met de kiet niet uit komen vinnik het eigenlijk al heel wat
![]()
![]()
Als jullie dat doen ga ik nog mee fietsuh ook.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we komen je halen en dan ga je fietsen jonguh
quote:Op zondag 26 januari 2025 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als jullie dat doen ga ik nog mee fietsuh ook.
Uw ADH vitamine Worst
Pfoh, dan moet ik eerst een fatsoenlijke fiets hebben wel. Die gammele dingen die bij mij in de schuur staan vertrouw ik nog net genoeg om op en neer naar de stad te gaan maar verder niet hoorquote:
![]()
hoelang is het fietsen naar Tilburg centrum eigenlijkquote:Op zondag 26 januari 2025 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pfoh, dan moet ik eerst een fatsoenlijke fiets hebben wel. Die gammele dingen die bij mij in de schuur staan vertrouw ik nog net genoeg om op en neer naar de stad te gaan maar verder niet hoorUw ADH vitamine Worst
2 keer de helftDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dan lopenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Van mij uit half uur, op het gemakje.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoelang is het fietsen naar Tilburg centrum eigenlijk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Of vliegenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Alberto checkt de parkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
90% van de tijd wel tegenwind omdat het hier in NL voornamelijk vanuit het zuid-westen waait
toch nog best een eindjequote:Op zondag 26 januari 2025 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van mij uit half uur, op het gemakje.
voor mij iets meer dan halfuurtje, ben maar 3 keer op de fiets geweest naar centrum sinds ik hier woonmaar de trein is toch veel sneller
Uw ADH vitamine Worst
En naar culinair eethuis Pyramidequote:Op zondag 26 januari 2025 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van mij uit half uur, op het gemakje.![]()
![]()
Toch wel 10 minuten. Maar daar vreet ik nooitquote:
Ik heb daar wel een paar keer gegetenquote:Op zondag 26 januari 2025 00:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch wel 10 minuten. Maar daar vreet ik nooit
Aardige gasten wel en was goed te vreten ook
Of niet @Vleermuis![]()
Ik ben wel van het fietsen maar wil ook nog wel eens de bus pakken als het kutweer is en het geen nachtwerk wordtquote:Op zondag 26 januari 2025 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
toch nog best een eindje
voor mij iets meer dan halfuurtje, ben maar 3 keer op de fiets geweest naar centrum sinds ik hier woonmaar de trein is toch veel sneller
![]()
Die stopt nog net niet precies voor mijn deur dus da's wel hendig."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Heb je het nu over de Piramide in Berkel-Enschot?quote:Op zondag 26 januari 2025 00:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een paar keer gegeten
Aardige gasten wel en was goed te vreten ook
Of niet @:vleermuis
lijn 2 en 3 stoppen bij de Pyramidequote:Op zondag 26 januari 2025 00:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben wel van het fietsen maar wil ook nog wel eens de bus pakken als het kutweer is en het geen nachtwerk wordt![]()
Die stopt nog net niet precies voor mijn deur dus da's wel hendig.![]()
![]()
volgens mij ben ik de helft van de tijd stil aan het staan met die vele drukke kruisingenquote:Op zondag 26 januari 2025 00:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben wel van het fietsen maar wil ook nog wel eens de bus pakken als het kutweer is en het geen nachtwerk wordt![]()
Die stopt nog net niet precies voor mijn deur dus da's wel hendig.Uw ADH vitamine Worst
Nee Buurmalsenplein heet dat volgens mijquote:Op zondag 26 januari 2025 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb je het nu over de Piramide in Berkel-Enschot?![]()
![]()
Gisteren nog stil gestaan bij het drukke kruis van je zusje.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de helft van de tijd stil aan het staan met die vele drukke kruisingen
Oh die, ja. Da's echt in Tilburg ja.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee Buurmalsenplein heet dat volgens mij
stond weer veel te lang op rood terwijl alle richtingen vrji zijn zekerquote:Op zondag 26 januari 2025 00:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren nog stil gestaan bij het drukke kruis van je zusje.Uw ADH vitamine Worst
Ow ze was een keer niet op vakantiequote:Op zondag 26 januari 2025 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
stond weer veel te lang op rood terwijl alle richtingen vrji zijn zeker![]()
Het was weer "friet 'n fuck friday", daar komen ze wel op af. Werelddeal ook wel. Wel ff uitkijken waar de mayo vandaan komt.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
stond weer veel te lang op rood terwijl alle richtingen vrji zijn zeker"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekker manquote:Op zondag 26 januari 2025 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was weer "friet 'n fuck friday", daar komen ze wel op af. Werelddeal ook wel. Wel ff uitkijken waar de mayo vandaan komt.![]()
![]()
Zag zomaar een Bram Ladage in Tilburg Centrum afgelopen zomer, maar was naar de Frietboetiek ernaast gegaan
Uw ADH vitamine Worst
De Frietboetiek!quote:Op zondag 26 januari 2025 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
Zag zomaar een Bram Ladage in Tilburg Centrum afgelopen zomer, maar was naar de Frietboetiek ernaast gegaan![]()
![]()
![]()
Daar kreeg ik 40 jaar geleden als kleine panter al de lekkerste friet ever.![]()
En ze zijn nog steeds één van de beste vettenten in de stad. Enige minpunt is dat ze alleen open zijn op winkeltijden. Maar ze hebben echt tyfusgoeie frieten.
Is een keten van snackbars uit Rotterdam, zitten ook vooral in de regio dus was wel verbaasd in Tilburg te zienquote:Uw ADH vitamine Worst
wow bestaan ze al zo langquote:Op zondag 26 januari 2025 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Frietboetiek!![]()
![]()
![]()
Daar kreeg ik 40 jaar geleden als kleine panter al de lekkerste friet ever.![]()
En ze zijn nog steeds één van de beste vettenten in de stad. Enige minpunt is dat ze alleen open zijn op winkeltijden. Maar ze hebben echt tyfusgoeie frieten.Uw ADH vitamine Worst
Zeker niet slecht, maar ze verkopen er geen bier dus dat is wel minpunten.quote:Op zondag 26 januari 2025 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een keten van snackbars uit Rotterdam, zitten ook vooral in de regio dus was wel verbaasd in Tilburg te zien"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dan snap ik dat ik het niet kenquote:Op zondag 26 januari 2025 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een keten van snackbars uit Rotterdam, zitten ook vooral in de regio dus was wel verbaasd in Tilburg te zien
Die hebben zeker ook alleen patat terwijl wij hier liever Friet vreten#TeamFriet
![]()
Yep, denk dat er nu 3e generatie in zit al. Formule is eigenlijk nooit veranderd. Gewoon goeie friet en een snackmuur.quote:
wat een kansloze kuttent is dat johquote:Op zondag 26 januari 2025 00:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeker niet slecht, maar ze verkopen er geen bier dus dat is wel minpunten.![]()
hebben zeker ook geen gokkast![]()
Ja in de Tilburgse vestiging staat er friet geschreven, terwijl ik het hier patat staatquote:Op zondag 26 januari 2025 00:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan snap ik dat ik het niet ken
Die hebben zeker ook alleen patat terwijl wij hier liever Friet vreten#TeamFriet
Uw ADH vitamine Worst
Da mag soberso niet meer toch in een cafetaria?quote:Op zondag 26 januari 2025 00:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat een kansloze kuttent is dat joh![]()
hebben zeker ook geen gokkast
Vroeger liepen er nogal wat cafetaria's voor de helft op de gokkasten
commerciele boys wel dusquote:Op zondag 26 januari 2025 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja in de Tilburgse vestiging staat er friet geschreven, terwijl ik het hier patat staaten ze hebben gelijk ook
Ja want heel de horeca en alles in NL moet kapot want ze moeten allemaal online gaan gokken nuquote:Op zondag 26 januari 2025 00:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da mag soberso niet meer toch in een cafetaria?
Vroeger liepen er nogal wat cafetaria's voor de helft op de gokkasten![]()
Er mag helemaal niks mee, straks mag je ook niet meer neuken enzo![]()
Commerciële sell outsquote:Op zondag 26 januari 2025 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja in de Tilburgse vestiging staat er friet geschreven, terwijl ik het hier patat staat![]()
Maar heb er paar keer gegeten. Zoals ik al zei, niet slecht maar de halve hype die er omheen hangt is wat overdreven
Zie dat het in het Zuiden wel gebruikelijker is dat er bier wordt verkocht bij snackbars, ook bij degene vooral voor afhaal. Hier verkopen ze bier alleen bij snackbars met veel zitgelegenheid, meer richting cafetaria'sUw ADH vitamine Worst
Ik wist niet dat er hier in de regio friettenten zijn waar je geen bier kunt kopenquote:Op zondag 26 januari 2025 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
Zie dat het in het Zuiden wel gebruikelijker is dat er bier wordt verkocht bij snackbars, ook bij degene vooral voor afhaal. Hier verkopen ze bier alleen bij snackbars met veel zitgelegenheid, meer richting cafetaria's![]()
is er serieus een hype eromheenquote:Op zondag 26 januari 2025 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Commerciële sell outs![]()
Maar heb er paar keer gegeten. Zoals ik al zei, niet slecht maar de halve hype die er omheen hangt is wat overdrevenvind het ook oke maar er zijn hier echt genoeg betere
Uw ADH vitamine Worst
Ik schud altijd een beetje meewarig mijn hoofd als ze geen bier verkopen in een fastfoodjoint.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
Zie dat het in het Zuiden wel gebruikelijker is dat er bier wordt verkocht bij snackbars, ook bij degene vooral voor afhaal. Hier verkopen ze bier alleen bij snackbars met veel zitgelegenheid, meer richting cafetaria's
al die grote Amerikaanse ketens sws niet tochquote:Op zondag 26 januari 2025 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik schud altijd een beetje meewarig mijn hoofd als ze geen bier verkopen in een fastfoodjoint.Uw ADH vitamine Worst
ik zeg dan altijd, ow dan ga ik op zoek naar een echte friettent en loop aanquote:Op zondag 26 januari 2025 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik schud altijd een beetje meewarig mijn hoofd als ze geen bier verkopen in een fastfoodjoint.![]()
In spanje kreeg ik gewoon bier bij de gouden Mquote:Op zondag 26 januari 2025 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
al die grote Amerikaanse ketens sws niet toch![]()
![]()
ja maar bedoel gewoon in NLquote:Op zondag 26 januari 2025 01:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
In spanje kreeg ik gewoon bier bij de gouden MUw ADH vitamine Worst
volgens mij nergens nee (ik ga alleen soms lunchen bij de gele M verder kom ik er echt nooit want ik vind het niet te vreten)quote:![]()
Ik snap het ook wel hoor. Driekwart van de snackbars hebben nauwelijks beter frieten dan die je zelf uit het vriesvak haalt en in de aifryer flikkert.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is er serieus een hype eromheenvind het ook oke maar er zijn hier echt genoeg betere
![]()
Geef je er ook maar een half stukje liefde aan dan steek je dus al boven 3/4 van de rest uit. En dat doet Bram dus iig."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
In la France ook.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
In spanje kreeg ik gewoon bier bij de gouden M
heb vooral problemen mee dat Bram en veel andere snackbars fritessaus serveren ipv mayonaisequote:Op zondag 26 januari 2025 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel hoor. Driekwart van de snackbars hebben nauwelijks beter frieten dan die je zelf uit het vriesvak haalt en in de aifryer flikkert.![]()
Geef je er ook maar een half stukje liefde aan dan steek je dus al boven 3/4 van de rest uit. En dat doet Bram dus iig.Uw ADH vitamine Worst
Je mot minstens de keuze hebben vinnik.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb vooral problemen mee dat Bram en veel andere snackbars fritessaus serveren ipv mayonaise![]()
De Belgen snappen het wel nog, gewoon lekker van die zure mayo.
Erger is dat ze nu patat met schil verkopenquote:Op zondag 26 januari 2025 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb vooral problemen mee dat Bram en veel andere snackbars fritessaus serveren ipv mayonaise.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
met schil = patatquote:Op zondag 26 januari 2025 01:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Erger is dat ze nu patat met schil verkopen.
![]()
Gewoon zonder schil = Friet![]()
Hoi Killem![]()
![]()
zou zomaar eens kunnen dat ik ergens dit jaar die kant op ga, gewoon om maat van me te testen omdat die Frans leert, en hij heeft vorig jaar al van mij kunnen profiteren met mijn Duitse taalkennis in Berlijn (die ik vooral van de 'straat' heb geleerd)quote:
vraag me af of hij ook de Franse slang kentUw ADH vitamine Worst
Tis al wel ff geleden weer dat ik er voet aan de grond zette.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
daar kom ik al jaren niet meer vrijwilllig
Maar je kan zeuren over de Fransen wat je wil, maar ze snappen wel dat een drankje erbij hoort."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
kan ook lekker zijn hoorquote:Op zondag 26 januari 2025 01:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Erger is dat ze nu patat met schil verkopen.
Uw ADH vitamine Worst
Hemarookworst goes Franse banlieuesquote:Op zondag 26 januari 2025 01:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zou zomaar eens kunnen dat ik ergens dit jaar die kant op ga, gewoon om maat van me te testen omdat die Frans leert, en hij heeft vorig jaar al van mij kunnen profiteren met mijn Duitse taalkennis in Berlijn (die ik vooral van de 'straat' heb geleerd)
vraag me af of hij ook de Franse slang kent![]()
Kijk je wel uit?
Harriequote:Op zondag 26 januari 2025 01:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
met schil = patat![]()
Gewoon zonder schil = Friet![]()
Hoi Killem![]()
Sorry, ben geen Belg.
Ik ga niet naar Parijs ofzo hoorquote:Op zondag 26 januari 2025 01:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hemarookworst goes Franse banlieues![]()
Kijk je wel uit?Uw ADH vitamine Worst
genoeg wat ik niet lekker vindquote:Op zondag 26 januari 2025 01:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
Maat dat hoor ik jou bij alles zeggen (behalve bij fritessaus dan)Uw ADH vitamine Worst
Ja jij begon over Franse 'slang'quote:Op zondag 26 januari 2025 01:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Parijs ofzo hoor
![]()
R.I.P DTS.![]()
Lul niet, jij bent volgens mij net zo erg als ik. Gewoon alles proberen en als het niet naar stront smaakt zeggen:"best lekker!" .quote:Op zondag 26 januari 2025 01:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
genoeg wat ik niet lekker vind"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik echt nietquote:Op zondag 26 januari 2025 01:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lul niet, jij bent volgens mij net zo erg als ik. Gewoon alles proberen en als het niet naar stront smaakt zeggen:"best lekker!" .![]()
![]()
Ik ook laatste rummetje voor vanavondquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mosselen, dat trek ik echt niet. Als die pan op staat dan haak ik al af.quote:
dat wel eigenlijk, echt 180 graden gedraaid tov toen ik kind wasquote:Op zondag 26 januari 2025 01:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lul niet, jij bent volgens mij net zo erg als ik. Gewoon alles proberen en als het niet naar stront smaakt zeggen:"best lekker!" .Uw ADH vitamine Worst
Als ik patat met schil wil ga ik wel naar zo’n hipster tent waar ze veel te dure “black angus” burgers verkopen met “truffels” en smerige sausjes.quote:
die lange grijsblauwe zuipkeetquote:Op zondag 26 januari 2025 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als het maar met de TGV te bereiken is![]()
![]()
![]()
Ben van de trap geflikkerd.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
wel een nieuwe kapper zo te zien op je UIProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Idem. Verschrikkelijke eter als kind, nu ben ik overal voor te porren.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wel eigenlijk, echt 180 graden gedraaid tov toen ik kind was"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik wel en andere schaal en schelpdieren vind ik ook lekkerquote:Op zondag 26 januari 2025 01:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mosselen, dat trek ik echt niet. Als die pan op staat dan haak ik al af.
inb4 mossel zusje dit dat zus zoUw ADH vitamine Worst
vind ik ook best lekker op zijn tijdquote:Op zondag 26 januari 2025 01:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik patat met schil wil ga ik wel naar zo’n hipster tent waar ze veel te dure “black angus” burgers verkopen met “truffels” en smerige sausjes.
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 26 januari 2025 01:20 schreef Shii het volgende:
Lekker, gewoon een frietje met mayonaise en satésaus of een (grote) friet speciaal.![]()
laat Hema die pan Mossels maar leeg klappen![]()
Ik trek de lucht niet van een pan mosselen. Als je het gewoon ergens door heen snippert dan vreet ik het met smaak op, maar zo'n hele pan trek ik écht niet.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wel en andere schaal en schelpdieren vind ik ook lekker
inb4 mossel zusje dit dat zus zo"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Liggen ook heel zwaar op de maagquote:Op zondag 26 januari 2025 01:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
maar zo'n hele pan trek ik écht niet.![]()
![]()
Na afloop was er sprake van een volle maanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast ik ga nu geen uur interview meer kijkenMaar die heeft dus Maan gebatst? Respect dan
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 01:22 schreef Homijn het volgende:
[..]
Na afloop was er sprake van een volle maan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gast![]()
Ben echt blij als mosselseizoen aanbreekt, net als haringseizoen. Ben ook eens naar mosselfeest geweest in Yrsekequote:Op zondag 26 januari 2025 01:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik trek de lucht niet van een pan mosselen. Als je het gewoon ergens door heen snippert dan vreet ik het met smaak op, maar zo'n hele pan trek ik écht niet.vooral die panquote:
Uw ADH vitamine Worst
ZaterdagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hemarookworst elk jaar als het seizoen aanbreekt:quote:Op zondag 26 januari 2025 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben echt blij als mosselseizoen aanbreekt, net als haringseizoen. Ben ook eens naar mosselfeest geweest in Yrseke
[..]
vooral die pan
Bekijk deze YouTube-video"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hema schat ik meer in voor iets als dit:quote:Op zondag 26 januari 2025 01:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hemarookworst elk jaar als het seizoen aanbreekt:
Bekijk deze YouTube-video
Sow, die is ook geen 18 meerquote:Op zondag 26 januari 2025 01:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hema schat ik meer in voor iets als dit:
Bekijk deze YouTube-video
die verkoopt tegenwoordig keukens in sliedrechtquote:Uw ADH vitamine Worst
h.p. baxxter daarentegen lijkt nauwelijks oud te wordenUw ADH vitamine Worst
Ik vinnut nogal confronterend omdat hij net wat ouder is dan ik ben.quote:
Hoi, ik ben op zoek naar een goeie keuken om lekker mosselen in te koken.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die verkoopt tegenwoordig keukens in sliedrecht
zei u daar Mossels![]()
![]()
Alice Cooper ziet er eigenlijk ook al 40 jaar hetzelfde uit .quote:Op zondag 26 januari 2025 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
h.p. baxxter daarentegen lijkt nauwelijks oud te worden
Sander Scheurwater bedoel jequote:Op zondag 26 januari 2025 01:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vinnut nogal confronterend omdat hij net wat ouder is dan ik ben.geen idee hoe oud die is
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ff een limoncello nog heur."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik bedoel, waarom niet, toch?
is wel een fles waar je veel langer over doet dan andere flessenquote:
Uw ADH vitamine Worst
wat is dat voor spul danquote:Op zondag 26 januari 2025 01:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is wel een fles waar je veel langer over doet dan andere flessenkan niet zeggen dat ik het ooit bewust heb gehad
![]()
![]()
Pfohquote:Op zondag 26 januari 2025 01:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is wel een fles waar je veel langer over doet dan andere flessen
een soort citroenbrandewijn? of stoot ik daarmee italianen voor het hoofd?quote:Op zondag 26 januari 2025 01:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat is dat voor spul dankan niet zeggen dat ik het ooit bewust heb gehad
Uw ADH vitamine Worst
dat las ik op wiki ookquote:Op zondag 26 januari 2025 01:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een soort citroenbrandewijn? of stoot ik daarmee italianen voor het hoofd?en dat dronk mijn moeder vroeger vaak en dat was wel lekker met 7 up ofzo
![]()
![]()
Tis iig veel te zoet en veel te zwaar ook eigenlijk
drink eigenlijk bijna geen andere soort drank dan (speciaal)bierUw ADH vitamine Worst
ik ook alleen nog pilsquote:Op zondag 26 januari 2025 01:47 schreef hemarookworst het volgende:
drink eigenlijk bijna geen andere soort drank dan (speciaal)bier
Vroeger dronk ik alles behalve borrels met anijs smaak of van die troebele shit zoals boswandeling enzo dat heb ik nooit in mijn kop gegooid![]()
![]()
Ik ook niet hoor, tot ze het voor m'n mik zetten.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:47 schreef hemarookworst het volgende:
drink eigenlijk bijna geen andere soort drank dan (speciaal)bier
ruggengraadje welquote:Op zondag 26 januari 2025 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, tot ze het voor m'n mik zetten.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 01:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook alleen nog pils
Vroeger dronk ik alles behalve borrels met anijs smaak of van die troebele shit zoals boswandeling enzo dat heb ik nooit in mijn kop gegooid
van gedregadeerd rubber ongeveer ja.quote:
Ik sta er om bekend bij m'n maten dat ik absurd makkelijk over te halen ben
ik probeerde ook altijd nee te zeggen maar van die anijs zooi en troebele borrels heb ik zo hard moeten kotsen dat ik die echt niet meer mee deedquote:Op zondag 26 januari 2025 01:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
van gedregadeerd rubber ongeveer ja.
Ik sta er om bekend bij m'n maten dat ik absurd makkelijk over te halen benen nog steeds niet
![]()
![]()
Weet ik niet, m’n neus zat al vol toen ik het een keer probeerde. Was uiteraard ook niet lekker.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het gaat niet alleen om zuipen, maar ook om concerten en zo. Het is zelfs zo erg dat ik soms tikkies krijg voor kaartjes voor evenmenten waarvan ik gezegd heb dat ik niet mee ga.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik probeerde ook altijd nee te zeggen maar van die anijs zooi en troebele borrels heb ik zo hard moeten kotsen dat ik die echt niet meer mee deeden nog steeds niet
"Ja, ik ga niet mee, zei ik toch in de app!"
-"Ja maar als ik het zaterdag vraag als je er een paar hebt ga je toch wel mee...."
"..... *betaalt tikkie* ""It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ow nee dat gaat je bij mij niet lukkenquote:Op zondag 26 januari 2025 01:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om zuipen, maar ook om concerten en zo. Het is zelfs zo erg dat ik soms tikkies krijg voor kaartjes voor evenmenten waarvan ik gezegd heb dat ik niet mee ga.
"Ja, ik ga niet mee, zei ik toch in de app!"
-"Ja maar als ik het zaterdag vraag als je er een paar hebt ga je toch wel mee...."
"..... *betaalt tikkie* "en niemand nie
![]()
![]()
Ik heb me ook voorgenomen om dit jaar echt grenzen te stellenquote:Op zondag 26 januari 2025 01:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ow nee dat gaat je bij mij niet lukkenen niemand nie
eerste grens is het minimale percentage voordat we naar de nacht gaanquote:Op zondag 26 januari 2025 01:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb me ook voorgenomen om dit jaar echt grenzen te stellen![]()
![]()
De 'nimmer nuchter naar de Nacht'-regel staat als een huis natuurlijk.quote:Op zondag 26 januari 2025 01:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
eerste grens is het minimale percentage voordat we naar de nacht gaan"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
verstandigquote:Op zondag 26 januari 2025 02:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De 'nimmer nuchter naar de Nacht'-regel staat als een huis natuurlijk.![]()
![]()
Op z'n vroegst ergens in maart.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
zolang het maar niet de volgende late herfst/winter isUw ADH vitamine Worst
We komen er wel uiteindelijk.quote:Op zondag 26 januari 2025 02:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
1 maart = carnaval
15 maart kan ik nie
verder heb ik nog geen plannen
Deze Nederlander heeft ook wel zeer efficiënt zijn BMW in onderdelen ontleedt:quote:Op zondag 26 januari 2025 02:07 schreef hemarookworst het volgende:
auto in kfc apeldoorn gereden, even apeldoorn bellen
Zichzelf ook of dat dan weer niet?quote:Op zondag 26 januari 2025 02:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deze Nederlander heeft ook wel zeer efficiënt zijn BMW in onderdelen ontleedt:
[ afbeelding ]
ookquote:Op zondag 26 januari 2025 02:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zichzelf ook of dat dan weer niet?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: